eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do dalszej odsprzdaży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Warszawa: Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do dalszej odsprzdaży
Numer ogłoszenia: 183071 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8264411,5053524, fax 022 8264411, 5053358,5053524.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PPUP Poczta Polska.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do dalszej odsprzdaży.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy Płock i Ciechanów

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 2 500,00 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN), na całość zamówienia. - odpowiednio dla każdej części: - część 1: 1 000 zł. - część 2: 1 500 zł..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą (Dz.U. 2007r Nr 223 poz.1655): Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca powinien przedstawić: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca powinien przedstawić: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw (dostawa artykułów spożywczych) - co najmniej jednej - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie związanych z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykażą się zrealizowaniem min. jednej dostawy artykułów spożywczych o wartości: - na całość zamówienia: 65.000 zł brutto; - odpowiednio dla każdej części: - część 1: 25.000, zł. brutto; - część 2: 40 000, zł. brutto; Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to wówczas poprzez ofertę należy rozumieć łącznie wszystkie części zamówienia o które ubiega się Wykonawca Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Pzp. W celu potwierdzenie tego warunku Wykonawca ma obowiązek złożyć: - oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (DzU z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający; -pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów -wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ; -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 44, w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; -dowód wniesienia wadium.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 11:00, miejsce: ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, pokój 1 piętro III.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych przeznaconych do dalszej odsprzedaży..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy Płock w tym m.in. kawa mielona, w ilości ok. 1800 szt., kawa rozpuszczalna, w ilości ok. 7000 szt. herbata w ilości ok. 5500 szt., soki w ilości ok. 6000 szt. woda gazowana, w ilości ok. 2000 szt. i niegazowana w ilości ok.1600 szt. napoje w ilości ok. 5000 szt. soki w ilości ok. 2000 szt., zupki typu gorący kubek, słodka chwila mix smaków w ilości ok. 2000 szt., batony, w ilości ok. 13000 szt., bombonierki, w ilości ok. 300 szt., cukierki, w ilości ok. 2000 opak. wafle mix smaków, w ilości ok. 30000 szt. orzeszki, w ilości ok. 2000 szt. ciastka w ilości ok. 800 opak., lizaki w ilości ok., 20000 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.23.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży w urzędach pocztowych podległych Centrum Poczty Oddział Rejonowy Ciechanów w tym m. in. cukierki, w ilości ok. 12 000 szt. opak. wafle mix smaków w ilości ok. 11 250 szt., batony, w ilości ok. 35000 szt., zupki typu gorący kubek, w ilości ok. 3000 szt. słodka chwila mix smaków w ilości ok. 1500 szt. Wyroby typu chałwa w ilości ok. 17 000 szt. lizaki w ilości ok. 5 000 szt., orzeszki, w ilości ok. 2000 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.23.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.