eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk-Wrzeszcz › Dostawa szkła laboratoryjnego, aparatury i materiałów do Środowiskowego Laboratorium Biotechnologii Wody i Ścieków na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Gdańsk-Wrzeszcz: Dostawa szkła laboratoryjnego, aparatury i materiałów do Środowiskowego Laboratorium Biotechnologii Wody i Ścieków na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska
Numer ogłoszenia: 183061 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk-Wrzeszcz, woj. pomorskie, tel. 058 3472419, fax 058 3472413.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szkła laboratoryjnego, aparatury i materiałów do Środowiskowego Laboratorium Biotechnologii Wody i Ścieków na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 części: Część A - Szkło laboratoryjne Część B - Laboratoryjny zestaw do filtracji i pompa próżniowa typ PL - 2/2 Część C - Artykuły laboratoryjne z tworzyw sztucznych Część D - Środki ochrony indywidualnej - rękawiczki jednorazowe Część E - Materiały mikrobiologiczne Część F - Sączki filtracyjne

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 25.21.23.00 - Węże z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.51.00 - Węże Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe Oryginalny kod CPV: 21.25.20.00 - Bibuła filtracyjna Kod CPV wg słownika 2008: 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o dokumenty lub oświadczenia załączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, muszą wraz z ofertą (formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) załączyć niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty: a)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych w SIWZ, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty wspólnej każdy ze współwykonawców składa dokument oddzielnie). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006. (Dz.U. z 2006r. nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12 Gmach Główny Skrzydło B, parter pok. 011 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny PG skrzydło B, parter, pok. nr 011..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Szkło laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj Jedn. miary Liczba Szkło laboratoryjne pozaklasowe 1. Kolba stożkowa Erlenmeyera, szeroka szyja, płaskodenna, Duran, poj. 250 ml szt. 15 2. Kolba stożkowa Erlenmeyera, szlif 29/32, płaskodenna, Duran, poj. 250 ml szt. 5 3. Cylinder miarowy szklany, stopka szklana, wylew, kl. B, poj. 100 ml szt. 10 4. Cylinder miarowy szklany, stopka z tworzy., wylew, kl. B, poj. 250 ml szt. 6 5. Cylinder miarowy szklany, stopka z tworzy., szlif (19/26), korek PE, poj. 50 ml szt. 25 6. Cylinder Nesslera, typ niski, bez wylew, 31x 210, poj. 100 ml szt. 10 7. Cylinder Nesslera, typ niski, wylew, 31x 210, poj. 100 ml szt. 20 8. Parownice szklane, płaskodenne, Duran, wylew, 80 x 45 mm, poj. 90 ml szt. 10 9. Probówka do mineralizacji, okrągłodenna, prosta, sred. 38/40 mm, wys.294 mm, poj. 250 ml, do mineralizatora firmy Tecator, system 6 1007 szt. 28 10. Tygiel kwarcowy, typ wysoki, 55 x 71 mm, poj. 85 ml szt. 5 11. Butla lab. szklana, Duran, wąska szyja, szlif 29/32, korek szklany, poj. 1000 ml szt. 2 12. Butla lab. szklana, Duran, wąska szyja, szlif 24/29, korek szklany, poj. 500 ml szt. 2 13. Lejek szklany laboratoryjny, gładki, śred. zewn. 100 mm szt. 5 14. Lejek szklany laboratoryjny, zwykły, śred. zew. 70 mm szt. 5 15. Lejek szklany laboratoryjny, karbowany, śred. zewn. 100 mm szt. 5 16. Lejek szklany laboratoryjny, karbowany, śred. zewn. 70 mm szt. 2 17. Lejek szklany laboratoryjny, szybka filtracja, średnica 80 mm szt. 2 18. Zlewka szklana, wysoka, wylew, poj. 800 ml szt. 5 19. Zlewka szklana, niska, wylew, poj. 250 ml szt. 8 20. Zlewka szklana, wysoka, wylew, poj. 250 ml szt. 10 21. Zlewka szklana, wysoka, wylew, poj. 600 ml szt. 5 22. Zlewka szklana, niska, wylew, poj. 600 ml szt. 7 23. Zlewka szklana, niska, wylew, poj. 1000 ml szt. 2 24. Zlewka szklana, wysoka, wylew, poj. 1000 ml szt. 5 25. Zlewka szklana, grubościenna DURAN, wylew, poj. 5000 ml szt. 1 26. Pręcik labor., szklana, pełna, 5 x 300 mm szt. 30 27. Pręcik labor , końcówka spłaszczona, 5 x 300 mm szt. 5 28. Pręcik labor, śred. 8 x 500 mm. szt. 3 29. Rozdzielacz szklany, cylindryczny, kran PTFE, korek PE, NS 29/32, poj. 250 ml. szt. 2 30. Chłodnica szklana, kulkowa 400, 2 szlify x 29/32 szt. 3 31. Kolba miarowa, szklana DURAN, kl. B, NS 19/26, poj. 500 ml szt. 2 32. Kolba miarowa, szklana DURAN, kl. B, NS 24/29, poj. 1000 ml szt. 5 33. Kolba miarowa, szklana DURAN, kl. B, NS 12/21, poj. 100 ml szt. 5 34. kroplomierz szklany, pipeta, jasny, smoczek, poj. 50 ml szt. 30 35. Baterie do OxiTop, komplet, 2 szt/opak. opak. 5 Szkło laboratoryjne klasy A 36. Kolba miarowa, kl. A, korek PE, NS 24/29, szkło jasne, poj. 1000 ml szt. 2 37. Kolba miarowa, kl. A, korek PE, NS 10/19, szkło jasne, poj. 20 ml szt. 10 38. Pipeta wielomiarowa, kl. AS, skalowana na wypływ (Ex), poj. 1 ml szt. 5 39. Pipeta wielomiarowa, kl. AS, skalowana na wypływ (Ex), poj. 2 ml szt. 5 40. Pipeta jednomiarowa, Mohra, kl. AS, (Ex), poj. 50 ml szt. 5 41. Pipeta jednomiarowa, Mohra, (Ex.), kl.AS, poj. 10 ml szt. 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Laboratoryjny zestaw do filtracji i pompa próżniowa typ PL - 2/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj Jedn. miary Liczba Laboratoryjny zestaw do filtracji 1. Aparat filtracyjny szklany z spiekiem szklanym, poj. 300 ml, na filtry 47 mm uchwyt zaciskowy aluminium, łącznik szklany szlif, króciec ssawny, szt. 1 2. Kolba szklana poj. 1000 ml., szt. 1 3. Wąż silikonowy, 3/16, 4,5 Ft , autoklawowalny 1 mb szt. 1 Pompa próżniowa typ PL - 2/2 4. zasilanie 230/50 [V/Hz], moc pobierania nie większa niż 100 W, wydatek pompy przy swobodnym przepływie - 10 do 15 l/min, max. podciśnienie - 1,0 MPa, długość 200 do 350 mm, szerokość 200 do 250 mm, wysokość 250 mm, masa 6 kg szt. 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Artykuły laboratoryjne z tworzyw sztucznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj Jedn. miary Liczba 1. Wąż silikonowy, przeźrocz., do pracy z pompami perystaltycznymi, sred. 3/5 mm mb 10 2. Wąż silikonowy, przeźrocz., do pracy z pompami perystaltycznymi, sred. 2/5mm mb 10 3. Wąż silikonowy, przeźrocz., do pracy z pompami perystaltycznymi, sred.4/6 mm mb 10 4. Wąż PCV, śred. 5/7 mm, gr. ścianki 1mm, mb mb 10 5. Wąż PCV, śred. 7/10 mm, gr. ścianki 1,5 mm, mb mb 20 6. Wąż PCV, śred. 8/12 mm, gr. ścianki 2 mm, mb mb 10 7. Statyw 4-stanowiskowy do pipet automatycznych, szer. otworów min. 25 - max. 26 mm, głębokość 31 mm, giętki, plexi szt. 1 8. Tryskawka VitSafe, LDPE, poj. 250 ml, gwint 45, nadruk woda destylowana szt. 1 9. Kanister przemysłowy, HDPE, biały, gwint 50, poj. 10 litrów szt. 6 10. Nakrętka HDPE, czarna, GL 50, pierścień plomb. szt. 6 11. lej sedymentacyjny Imhoffa, SAN, skala tłoczona, nakrętka, poj. 1000 ml, szt. 3 12. Mieszadełka magnetyczne, tworzywo, długość 7 x50 mm szt. 5 13. Statyw na pipety, tworzywo PP, prostokątny, 32 - miejscowy szt. 3 14. Pompka pipetowa, Macro, zakres pomiaru od 0,1 do 100 ml szt. 1 15. Hot-łapka - na całą dłoń, typ 1 szt. 1 16. Szczotka laboratoryjna, włosie naturalne, sred. włosia 6 mm szt. 5 17. Pipeta Pasteura, LDPE, skalowana podziałka 3/0,5, poj. 3,5 ml, opak/500 szt. szt. 1 18. Statyw do probówek, PP, szary 190 x 60 x 80 mm, 12-miejscowy, szt. 5 19. Statyw na 2 leje sedymentacyjne Imhoffa, PMMA szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3, 25.21.23.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D - Środki ochrony indywidualnej - rękawiczki jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj Jedn. miary Liczba 1. Rękawiczki chirur., winylowe, pudrowe, nie jałowe, S, opak/100 szt. opak. 6 2. Rękawiczki chirur., winylowe, pudrowe, nie jałowe, L, opak/100 szt. opak. 1 3. Rękawiczki chirur., lateksowe, pudrowe, nie jałowe, S, opak/100 szt. opak. 5 4. Rękawiczki chirur., lateksowe, pudrowe, nie jałowe, M, opak/100 szt. opak. 20 5. Rękawiczki chirur., lateksowe, pudrowe, nie jałowe, S, opak/100 szt. opak. 40 6. Rękawiczki chirur., lateksowe, pudrowe, nie jałowe, L, opak/100 szt. opak. 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E - Materiały mikrobiologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj Jedn. miary Liczba 1. Płytki Petriego, jałowe, jednorazowe, odpowietrznik, wys. 14,2 mm, sred. 90 mm, opak/ 600 szt. opak. 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część F - Sączki filtracyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj Jedn. miary Liczba 1. Sączki celulozowe, Millipore, sred. 47 mm, sred. porów 1,2 um, opak/100 szt. opak. 6 2. Sączki szklane, Whatman, typ GF/C, porów 1,2 um, sred. 47 mm, opak/100 szt. opak. 8 3. Sączki celulozowe, Millipore, sred. 47 mm, sred. porów 0,45 um, opak/100 szt. opak. 6 4. Sączki celulozowe, Millipore, sred. 47 mm, sred. porów 0,10 um, opak/100 szt. opak. 3 5. Sączki filtracyjne, ilościowe, typ MN640d, sred. 150 mm, opak/100 szt opak. 2 6. Sączki filtracyjne, ilościowe, typ MN640M, sred. 150 mm, opak/100 szt opak. 3 7. Sterylne filtry membranowe, białe, sred. porów 45 um, sred. 47 mm, Millipore do podajnika, opak/ 600 szt. opak. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.25.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.