Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Warszawa: Wyłonienie zakładów chętnych do przygotowywania i dostarczania dwudaniowych obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i Walecznych 59
Numer ogłoszenia: 183049 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy , ul. Prochowa 49, 04-388 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5171490, faks 022 5171489.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-pragapoludnie.civ.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie zakładów chętnych do przygotowywania i dostarczania dwudaniowych obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i Walecznych 59.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie zakładów chętnych do przygotowywania i dostarczania: 1) dwudaniowych gorących obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej ul. Paca 42 w ilości 35 obiadów dziennie, ul. Walecznych 59 w ilości 30 obiadów dziennie, 2) gorącej zupy do Grupy Przedszkolnej ALLADYN mieszczącej się przy ul. Paca 42, w ilości 12 dziennie. Liczba obiadów może ulec zmniejszeniu w granicach 20%. Posiłek powinien składać się z zupy, pieczywa, drugiego dania i kompotu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadnium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą, że: - wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowywaniu dwudaniowych obiadów w ilości co najmniej 50 porcji dziennie, - dysponują środkiem transportu przeznaczonym wyłącznie do przewozu środków spożywczych, spełniającym wymogi sanitarne, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykażą, że, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 30.000 zł, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia i złożą stosowne oświadczenie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert w oparciu o kryterium - spełnia/nie spełnia warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa ww. dokument oddzielnie. 2) zezwolenia właściwego organu Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności gastronomicznej (zbiorowe żywienie) w miejscu przygotowywania posiłków oraz ostatni protokół z kontroli przeprowadzonej w ww. obiekcie. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. B. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (wzór stanowi załącznik nr 3). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2) opinii sanitarnej o samochodzie przeznaczonym do przewożenia posiłków obiadowych. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony na okres obowiązywania umowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub zobowiązania do zawarcia takiego ubezpieczenia przed podpisaniem umowy, w przypadku wyboru oferty. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa dokument ubezpieczenia odrębnie, spółka cywilna składa dokument łącznie. D. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składają łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-pragapoludnie.civ.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Prochowa 49, pok. 17
04-388 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Prochowa 49, pok. 17 04-388 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków uczniom do szkół na terenie Gminy Radziłów w 2026 roku
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dla Oddziałów Zamiejscowych Gminnego Przedszkola Publicznego "BAJKA" we Frydku.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





