eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usługi pogwarancyjne - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-01

Nowa Sól: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usługi pogwarancyjne - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 183038 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133962 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, faks 0-68 3873242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usługi pogwarancyjne - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do siedziby Zamawiającego oraz usługi pogwarancyjne. Zamówienie składa się z czterech części w ilości i nazwie jn.: 1.1. CZĘŚĆ I Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt.) Kody i nazwy ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV Sprzęt 1/. Komputer PC z oprogramowaniem 10 30213300-8 Komputer biurkowy 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 2/. Notebook z oprogramowaniem typ I 3 30213100-6 Komputery przenośne 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 3/. Notebook z oprogramowaniem typ II 5 4/. Dysk zewnętrzny 2 30234100-9 Dysk magnetyczny 5/. Napęd optyczny zewnętrzny 1 30233150-7 Napędy dysku optycznego 1.2. CZĘŚĆ II Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt.) Kody i nazwy ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV Sprzęt 6/. UTM 2 32413100-2 Rutery sieciowe Licencje 7/. Licencja do zabezpieczeń w routerach FortiGate 50B 2 48731000-1 Pakiety oprogramowania zabezpieczającego pliki 8/. Licencje do programu NOD32 80 48761000-0 Pakiety oprogramowania antywirusowego 1.3. CZĘŚĆ III Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt.) Kody i nazwy ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV Sprzęt 9/. Dyski do macierzy HP P2000 5 30234100-9 Dysk magnetyczny 10/. Przełącznik FC 1 32420000-3 Urządzenia sieciowe 11/. Pamięć do serwera HP ML370 G5 (2x4GB kit) 3 30236111-3 Pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (DRAM) Serwis pogwarancyjny 12/. Serwis pogwarancyjny do serwera HP ML370 G5 24 m-ce 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 1.4. CZĘŚĆ IV Lp. Przedmiot zamówienia Ilość m-cy Kody i nazwy ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV Serwis pogwarancyjny 13. Serwis pogwarancyjny do serwera Optimus VE400 G8 24 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 14. Serwis pogwarancyjny do serwera Optimus VE440 G6 24 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych tj. na wszystkie cztery części lub tylko na wybraną część zamówienia lub wybrane części. 3. Zakres dostawy sprzętu pierwszych 3-ch części zamówienia obejmuje: dowóz do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia. 4. Szczegółowy opis wszystkich czterech części zamówienia wymienionego w pkt 1 stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis określa minimalne wymogi, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia. 5. Dostawa sprzętu wymienionego i opisanego w załączniku nr 1 do SIWZ dotyczy fabrycznie nowego sprzętu wraz z oryginalnym licencjonowanym oprogramowaniem systemowym - w oryginalnych opakowaniach. Sprzęt musi spełniać normy krajowe, warunkujące dopuszczenie urządzeń do obrotu na rynku krajowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 48.73.10.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczajacego pliki 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.61.11 - Pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (DRAM) 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TON COLOR Marek Kołodziejski, ul. Ludowa 5c, 65-472 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40969,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57129,81

  • Oferta z najniższą ceną: 57129,81 / Oferta z najwyższą ceną: 58322,91

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: dostawa sprzętu komputerowego i licencji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POINT Sp. z o.o., ul. Wagonowa 12, 02-223 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27188,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25486,34

  • Oferta z najniższą ceną: 25486,34 / Oferta z najwyższą ceną: 36357,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: usługi pogwarancyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TON COLOR Marek Kołodziejski, ul. Ludowa 5c, 65-472 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9963,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9963,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9963,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.