Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Lubliniec: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.
Numer ogłoszenia: 182990 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, Plac Sienkiewicza 8, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 0-34 3562352, fax 0-34 3565291.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer PC - ilość 8 szt. 2. Monitor LCD - ilość 8 szt. 3. Zasilacz awaryjny - ilość 8 szt 4. Pakiety biurowe: -MICROSOFT OFFICE 2003 BASIC EDITION PL OEM 1 PACK - ilość 2 szt. -MICROSOFT OFFICE 2003 SMALL BUSINESS EDITION PL OEM 1 PACK - ilość 2 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 wymienionej Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę). 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę). 3. Wykaz co najmniej dwóch zleceń odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością - zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę). 4. Certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne wymagane dokumenty na oferowany produkt - wymienione w SIWZ (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę). 5. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Wyszczególnienie minimalnych parametrów jakie powinny być spełnione w oferowanym sprzęcie - załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Czas świadczenia usług serwisowych - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy Pl. Sienkiewicza 8 42-700 Lubliniec e-mail: kalu@praca.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 08:00, miejsce: w Sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Lublińcu Pl. Sienkiewicza 8 I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- "Remont dróg w leśnictwach Koszwice, Solarnia i Ciasna"
- Zakup projektora kinowo - cyfrowego wraz z obiektywem, montażem oraz wykonaniem niezbędnych prac związanych z zainstalowaniem i uruchomieniem projektora
- Naprawa i montaż oznakowania pionowego oraz odnowa oznakowania poziomego ulic w Lublińcu w latach 2026-2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów i chodników na terenie gminy Lubliniec w latach 2026-2027
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę 20 sztuk komputerów AIO dla SZPZLO Warszawa-Wawer w ramach realizacji projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Zakup wraz z dostawą do Urzędu Gminy w Celestynowie fabrycznie nowych zestawów komputerowych stacjonarnych z oprogramowaniem w ilości 20 sztuk.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów interaktywnych i projektorów multimedialnych z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - Aktywny Maluch 2022-2029 - zakup i montaż wyposażenia
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.