Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Kalisz Pomorski: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU POD NAZWĄ AKTYWNOŚĆ TWOJĄ SZANSĄ
Numer ogłoszenia: 182879 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalisz Pomorski reprezentowana przez Burmistrza Kalisza Pomorskiego , ul. Wolności 25, 78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3616263, faks 094 3616288.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliszpom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU POD NAZWĄ AKTYWNOŚĆ TWOJĄ SZANSĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu pod nazwą Aktywność Twoją szansą, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Gminę Kalisz Pomorski w partnerstwie z Powiatowym Urzędem Pracy w Drawsku Pomorskim w ramach priorytetu VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki . Wartość całkowita projektu wynosi 1 007849,88 zł. 2. Do zadań Koordynatora będzie należało w szczególności: 1)nadzór nad merytoryczną realizacją Projektu oraz informowanie Burmistrza o aktualnym stanie wdrażania Projektu, a także o wszystkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na dalszy jego przebieg, 2)nadzór nad realizacją zadań Partnera Projektu, w celu skoordynowania realizacji Projektu, 3)nadzorowanie pracy członków Zespołu Projektowego, 4)zwoływanie spotkań roboczych Zespołu Projektowego - w miarę potrzeb, 5)uzupełnianie na wezwanie Instytucji Pośredniczącej uchybień formalnych składanej dokumentacji, 6)prowadzenie korespondencji z Instytucją Pośredniczącą, 7)nadzór nad realizacją umów zawartych z wykonawcami wyłonionymi zgodnie z procedurą zamówień publicznych, 8)ocena kwalifikowalności poniesionych wydatków zgodnie z aktualnie obowiązującą treścią Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 9)weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym, tj. stwierdzanie zgodności operacji gospodarczych ze stanem faktycznym faktu zakupu, wykonania usługi, stwierdzanie zgodności dokumentów z zawartymi umowami, 10)kontrola terminów realizacji zadania zgodnie z harmonogramem realizacji projektu oraz zawartą umową o dofinansowanie, 11)kontrola terminowości sporządzania i przekazywania do Instytucji Pośredniczącej wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami, 12)sporządzanie załącznika nr 2 do wniosków o płatność w części dotyczącej postępu rzeczowego realizacji Projektu, 13)występowanie z pisemnymi wnioskami do Instytucji Pośredniczącej w sprawach wprowadzenia ewentualnych zmian do Projektu, 14)przedstawiania na pisemne wezwanie Instytucji Pośredniczącej wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją Projektu, w terminie określonym w wezwaniu. 3.Koordynator projektu powinien być dyspozycyjny i posiadać samochód , oraz prawo jazdy kategorii B 4. Koordynator projektu zobowiązany będzie przebywać w biurze projektu minimum dwa razy w tygodniu, oraz dwa razy w tygodniu w siedzibie partnera projektu, ponadto na każde wezwanie Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy p.z.p
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o wykaz wykonanych usług. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na pełnieniu funkcji koordynatora projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na kwotę minimum 500 000 zł brutto każda oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy p.z.p
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą wykształcenie wyższe ekonomiczne, studia podyplomowe w zakresie zarządzania funduszami unijnymi oraz minimum trzy lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach związanych z opracowywaniem i realizacją projektów unijnych oraz dołączy oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy p.z.p
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kserokopie świadectw pracy lub referencji oraz dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje niezbędne dla wykonania zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. I.zmiana okresu przewidzianego na ukończenie usługi objętej zamówieniem zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji II. zmiany związane z okresem wypłaty płatności częściowych za realizację zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaliszpom.pl - zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kaliszu Pomorskim Ul. Wolności 25 78-540 Kalisz Pomorski pok. nr 19..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego w Kaliszu Pomorskim pok.nr 4...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywność Twoją szansą, finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany przez Gminę Kalisz Pomorski w partnerstwie z Powiatowym Urzędem Pracy w Drawsku Pomorskim w ramach priorytetu VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI KALISZ POMORSKI
więcej: przetargi KALISZ POMORSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS6
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS1
więcej: Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.