eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaświadczenie usługi doradztwa w dziedzinie teleinformatyki



Ogłoszenie z dnia 2007-03-22

POZYCJA 18282

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: świadczenie usługi doradztwa w dziedzinie teleinformatyki Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej, do kontaktów: Krzysztof Zieliński, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, tel. 022 5233334, fax 022 5233332, e-mail: kszysztofz@kgpsp.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.kgpsp.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi doradztwa w dziedzinie teleinformatyki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 7. Główne miejsce świadczenia usług: Siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi doradztwa w dziedzinie teleinformatyki w zakresie projektów: - system przetwarzania danych dla jednostek PSP, - system wymiany danych dla jednostek PSP. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: do 137.000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie będzie wymagane wniesienie wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto Wykonawca: 5)powinien być podmiotem gospodarczym o ugruntowanej pozycji w zakresie doradztwa i usług konsultacyjnych dotyczących systemów teleinformatycznych i zarządzania projektami, 6)powinien być podmiotem dysponującym wysoko wykwalifikowaną kadrą lub posiadać kompetentnych współpracowników, którzy będą oddelegowani do realizacji oferowanego przedsięwzięcia. 7)prowadził lub prowadzi projekty wg uznanej za standard metodyki. 8)dysponuje kompetentną kadrą posiadającą przeszkolenie w ramach wskazanej metodyki prowadzenia projektów. 9)świadczy usługi odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia od co najmniej 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń oraz wymaganych dokumentów dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu. Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa w wyniku niniejszego postępowania będzie dokonywał w ramach tej umowy czynność związane z postępowaniem na wykonanie projektu systemu przetwarzania danych w jednostkach PSP oraz wykonanie systemu wymiany danych i głosu pomiędzy jednostkami PSP wobec czego będzie wykluczony z w/w postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 1 ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń: 1. Oświadzcenie o spełnieniu wraunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Wykaz dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. 2. Inne dokumenty/upoważnienia/ uprawniające osobę/osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa w punkcie 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument /dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty wymienione w lit a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wnioskówo dopuszczenie do udziału w dialogu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu/dokumentów, o którym mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższy dokument/dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie w najwyższym stopniu warunków udziału, o których mowa w III.2 ppkt 5-9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 85 2. Gotowość do świadczenia usług (w dniach od zgłoszenia) 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Opis dostępny pod adresem http://www.straz.gov.pl/?p=/pl/przetarg/zam_publ_mswia/&n=22562 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w siedzibie Zamawiającego (budynek nr 4, pokój nr 10). 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.