eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa serwisowania i konserwacji technicznych systemów zabezpieczania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Lublin: Usługa serwisowania i konserwacji technicznych systemów zabezpieczania
Numer ogłoszenia: 182796 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie , ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5354606, faks 81 5354313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisowania i konserwacji technicznych systemów zabezpieczania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowania i konserwacji technicznych systemów zabezpieczenia obejmujących środki ochrony fizycznej służące do: kontroli dostępu osób i pojazdów, sygnalizacji alarmów włamania i napadu, telewizji użytkowej, jak również szlabanów i bram wjazdowych zamontowanych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, gdzie swoje siedziby mają również CBŚ oraz BSW KGP oraz w obiektach Komend Miejskich i Powiatowych województwa lubelskiego. 2. Szczegółowy zakres zamówienia wraz z opisem określony został w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.6 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 2 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego (dot. pakietu nr 2 - serwis instalacji sygnalizacji włamania, kontroli dostępu, telewizji dozorowej, pożaru oraz bram i szlabanów w obiektach KWP w Lublinie). Zakres zamówienia uzupełniającego zgodnie z opisem w § 2 wzoru umowy stanowiącym załącznik do SIWZ tj.: System ppoż. - centrala alarmowa - 1 szt. - centrala oddymiania - 1 szt. - optyczne czujki pożaru z izolatorami zwarć - 25 szt. - czujka pożaru wieloelektrodowa - 21 szt. - przycisk ROP - 11 szt. - sygnalizator optyczno - akustyczny - 9 szt System monitoringu wizyjnego CCTV - rejestrator cyfrowy 16 kanałowy - 2 szt. - rejestrator cyfrowy 8 kanałowy - 1 szt. - UPS z modułem baterii akumulatorów - 1 szt. - monitor LCD 21 z klawiaturą systemową - 6 szt. - kamera zewnętrzna w obudowie - 17 szt. - kamera szybkoobrotowa - 2 szt. - kamera kolorowa kopulakowa wewnętrzna - 16 szt. - kamera kolorowa szybkoobrotowa - 1 szt. System SWiN - centrala alarmowa klas SA3 -1 szt. - klawiatura LCD - 8 szt. - czujka ruchu - 10 szt. - przycisk alarmowy - 1 szt. - sygnalizator optyczno- akustyczny - 7 szt. Bramy i szlabany: - brama rozwierna dwuskrzydłowa - 1 szt. - szlaban - 1 szt. System Kontroli Dostępu: - centrala systemu - 1 szt. - kontroler dostępu - 24 szt. - czytnik kart zbliżeniowy i czytnik kart dalekiego zasięgu - 56 szt. - elektrozaczep rewersyjny - 23 szt. - przycisk wyjścia i przycisk wyjścia awaryjnego - 23 szt. - kontaktron drzwiowy - 22 szt. - konwerter magistrali - 1 szt. System videodomofonowy - moduł wywoływania z klawiaturą - 8 szt. - kamera - 8 szt. - elektrozaczep - 4 szt. - videomonitor - 3 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.00.00-0, 50.31.20.00-5, 50.80.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz złoży dokumenty potwierdzające uzyskanie: - koncesji w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późn. zmianami) aktualne na dzień złożenia oferty; - świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia zgodnie ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 nr 182 poz. 1228) aktualnego na dzień złożenia oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia; - wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie. Za usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zamawiający uważa usługę serwisowania systemów kontroli dostępu, ppoż, cctv oraz bram i szlabanów dla : - Pakietu nr 1 - na kwotę minimum 30 000,00 zł brutto, - Pakietu nr 2 - na kwotę minimum 45 000,00 zł brutto, - Pakietu nr 3 - na kwotę minimum 45 000,00 zł brutto, - Pakietu nr 4 - na kwotę minimum 45 000,00 zł brutto, - Pakietu nr 5 - na kwotę minimum 40 000,00 zł brutto, - Pakietu nr 6 - na kwotę minimum 22 000,00 zł brutto, Przy czym w/w kwoty mogą wynikać z nie więcej niż 2 realizowanych lub zrealizowanych umów. Wykonawca składający ofertę na więcej niż 1 pakiet, winien wykazać się wykonaniem usług serwisowych co najmniej na sumę kwot wymaganych w wybranych pakietach. W przypadku usług wykonywanych (będących w trakcie realizacji) Wykonawca powinien wykazać wartość wykonanych usług na minimalną kwotę wymaganą w wybranym/-ych pakiecie/-ach. Uwaga! Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający tj. KWP w Lublinie jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotowego zamówienia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować co najmniej 2 pracownikami posiadającymi licencje kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego; Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca - oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia; - oświadczy, iż dysponuje co najmniej 2 pracownikami posiadającymi licencje kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca winien wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie. Za usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zamawiający uważa usługę serwisowania systemów kontroli dostępu, ppoż, cctv oraz bram i szlabanów dla : Pakietu nr 1 - na kwotę minimum 30 000,00 zł brutto, Pakietu nr 2 - na kwotę minimum 45 000,00 zł brutto, Pakietu nr 3 - na kwotę minimum 45 000,00 zł brutto, Pakietu nr 4 - na kwotę minimum 45 000,00 zł brutto, Pakietu nr 5 - na kwotę minimum 40 000,00 zł brutto, Pakietu nr 6 - na kwotę minimum 22 000,00 zł brutto, Przy czym w/w kwoty mogą wynikać z nie więcej niż 2 realizowanych lub zrealizowanych umów. W przypadku usług wykonywanych (będących w trakcie realizacji) Wykonawca powinien wykazać wartość wykonanych usług na minimalną kwotę wymaganą w wybranym/-ych pakiecie/-ach. Uwaga! Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający tj. KWP w Lublinie jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w przypadku składania oferty na: - Pakiet nr 2 pozycja 1, 4, 5 - należy przedłożyć dokumenty potwierdzające uzyskanie certyfikatu Autoryzowanej Stacji Obsługi firmy Came i Faac - aktualnego na dzień składania ofert. - Pakiet nr 4 pozycja 6 - należy przedłożyć dokumenty potwierdzające uzyskanie certyfikatu Autoryzowanej Stacji Obsługi firmy Nice - aktualnego na dzień składania ofert. - Pakiet nr 5 pozycja 3, 5 - należy przedłożyć dokumenty potwierdzające uzyskanie certyfikatu Autoryzowanej Stacji Obsługi firmy Came i Faac - aktualnego na dzień składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączniki od nr 1.1 do nr 1.6 do SIWZ (w zależności od wybranego/-ych pakietu/-ów). b. Wypełniony formularz Dane o Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ. c. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum lub notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum - składa dokument wymieniony w pkt V SIWZ ppkt: 2 a (w zakresie spełnianych przez siebie warunków), 3 a, 3 b i 3c, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. d. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub przez notariusza - jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Lublinie ul. Narutowicza 73 - pokój nr 16, 20-019 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 10:30, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Lublinie ul. Narutowicza 73 - pokój nr 17, 20-019 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis instalacji sygnalizacji włamania, kontroli dostępu, telewizji dozorowej, pożaru oraz bram i szlabanów - KWP w Lublinie - zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.00.00-0, 50.31.20.00-5, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis instalacji sygnalizacji włamania, kontroli dostępu, telewizji dozorowej, pożaru oraz bram i szlabanów - KMP Lublin - zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.00.00-0, 50.31.20.00-5, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis instalacji sygnalizacji włamania, kontroli dostępu, telewizji dozorowej, pożaru oraz bram i szlabanów - KMP Biała Podlaska, KPP Lubartów, Łuków, Parczew, Radzyń Podlaski, Ryki - zgodnie z załącznikiem nr 1.3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.00.00-0, 50.31.20.00-5, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis instalacji sygnalizacji włamania, kontroli dostępu, telewizji dozorowej, pożaru oraz bram i szlabanów - KMP Chełm, KPP Krasnystaw, Łęczna, Świdnik, Włodawa - zgodnie z załącznikiem nr 1.4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.00.00-0, 50.31.20.00-5, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis instalacji sygnalizacji włamania, kontroli dostępu, telewizji dozorowej, pożaru oraz bram i szlabanów - KMP Zamość, KPP Biłgoraj, Hrubieszów, Tomaszów Lub.- zgodnie z załącznikiem nr 1.5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.00.00-0, 50.31.20.00-5, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis instalacji sygnalizacji włamania, kontroli dostępu, telewizji dozorowej, pożaru oraz bram i szlabanów - KPP Janów Lubelski, Kraśnik, Opole Lubelskie, Puławy - zgodnie z załącznikiem nr 1.6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.00.00-0, 50.31.20.00-5, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.