eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyRoboty remontowo-budowlane w budynku Publicznego Gimnazjum nr 2 w Głuchołazach w ramach projektu termodernizacji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Głuchołazy: Roboty remontowo-budowlane w budynku Publicznego Gimnazjum nr 2 w Głuchołazach w ramach projektu termodernizacji.
Numer ogłoszenia: 182744 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz, Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, fax 077 4092101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane w budynku Publicznego Gimnazjum nr 2 w Głuchołazach w ramach projektu termodernizacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : - wymianę istniejących okien na okna PCW rozwieralno - uchylne z nawiewem-żaluzją z kształtowników wysokoudarowych w kolorze białym, szyby klejone o K-1,1. Planowana wymiana okien od strony południowej budynku o łącznej powierzchni 170,00 m2. Pomiarów okien dokonuje Wykonawca we własnym zakresie. - remont pomieszczeń sanitarnych obejmujący wymianę podejść wod - kan, urządzeń sanitarnych /ustępów 6, umywalek 4, baterie 5/, wymianę posadzek z wykonaniem nowych z terakoty - 30 m2, licowanie ścian glazurą - 47 m2, uzupełnienia tynków, malowanie itp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. - Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm. Prawo zamówień publicznych - Posiadanie przez wykonawcę niezbędnego doświadczenia 2. -Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. -Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. -Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. -Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p. - oświadczenia wykonawcy (łącznie wszystkich Partnerów ) o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.) W. - wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania ( a przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie), zawierających przebudowę obiektu budowlanego, wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: wykaz zamówień musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski,ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, Wydział Zamówień Publicznych pok. 14. Opłatę w wys. 30,oo zł za siwz można dokonać w kasie w siedzibie Zamawiającego bądź przelewem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski,ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, sekretariat, pok. 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr konta Zamawiającego 67 1090 2167 0000 0005 6200 0046

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana okien.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana istniejących okien na okna PCW rozwieralno - uchylne z nawiewem-żaluzją z kształtowników wysokoudarowych w kolorze białym, szyby klejone o K-1,1. Planowana wymiana okien od strony południowej budynku o łącznej powierzchni 170,00 m2. Pomiarów okien dokonuje Wykonawca we własnym zakresie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont pomieszczeń sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont pomieszczeń sanitarnych obejmujący wymianę podejść wod - kan, urządzeń sanitarnych /ustępów 6, umywalek 4, baterie 5/, wymianę posadzek z wykonaniem nowych z terakoty - 30 m2, licowanie ścian glazurą - 47 m2, uzupełnienia tynków, malowanie itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.21.42.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.