eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Wykonanie zadania p.n.Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie z podziałem na 4 grupy



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Świebodzin: Wykonanie zadania p.n.: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie z podziałem na 4 grupy
Numer ogłoszenia: 182627 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, faks 068 4750918.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania p.n.: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie z podziałem na 4 grupy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n.: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie z podziałem na 4 grupy, obejmujące: 1.1. Grupa 1: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, w tym: 1. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 10 szt. 2. Monitor 17 LG L1742S-SF- 7 szt. 3. Monitor 19 LG L1942S-BF - 3 szt. 4. Zewnętrzny dysk twardy PQI H560 6560-500GR - 2 szt. 5. Taśma do streamera DAT 72 - 10 szt. 1.2. Grupa 2: Dostawa urządzeń drukujących, w tym: 1. Urządzenie wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub 163 z dodatkową kasetą na papier A3 i dostawą + pierwszym uruchomieniem u klienta - 1 szt. 2. Drukarka laserowa kolorowa Konica Minolta Magicolor 4650DN - 1 szt. 1.3. Grupa 3: Dostawa materiałów eksploatacyjnych, w tym: 1. Toner do Konica Minolta Magicolor 4650DN - oryginał o wydajności 4000 stron(Black, Yellow, Magenta, Cyan) - 1 kpl. 2. Toner do Samsung ML2010 - zamiennik ActiveJet - 6 szt. 1.4. Grupa 4: Dostawa urządzeń i oprogramowania do zabezpieczenia sieci komputerowej, w tym: 1. Firewall - UTM FortiGate-80C, Maintenance 1 rok na moduły AV, IPS, CF, AS; FortiCare z dostawą, instalacją i wdrożeniem u klienta oraz wsparciem tel. i online - 1 szt. 2. Program antywirusowy - wznowienie licencji na 1 rok - Kaspersky Anti-Virus 6.0 for Windows Workstations - 100 lic. Szczegółowe parametry sprzętu zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Wymienione urządzenia powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa B oraz instrukcje itp. w języku polskim. 3. Wykonawca zapewni dostarczenie wyrobów będących przedmiotem umowy, transportem własnym i na własny koszt, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem. 4. Wykonawca zapewni 36-miesięczny serwis gwarancyjny na zestaw komputerowy, na pozostały sprzęt wg gwarancji producenta. W przypadku naprawy przekraczającej 72 godziny Wykonawca na czas naprawy zapewni sprzęt zastępczy o takiej samej klasie. 5. W okresie gwarancyjnym serwis urządzenia wielofunkcyjnego w miejscu użytkowania (Urząd Miejski w Świebodzinie). Czas naprawy zestawu komputerowego nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 6. W trakcie napraw Wykonawca zapewni poufność danych znajdujących się na dysku naprawianego komputera oraz złoży stosowne oświadczenie o zobowiązaniu do przestrzegania wszelkich zasad w zakresie ochrony danych osobowych i informacji niejawnych zgodnie z odrębnymi przepisami. 7. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę w czasie obowiązywania gwarancji i rękojmi uszkodzenia twardego dysku, nośnik pamięci zostaje u Zamawiającego, do serwisu będzie dostarczana wyłącznie elektronika..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.47.00 - Taśmy magnetyczne 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Grupa 1: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ton Color Marek Kołodziejski, ul. Ludowa 5c, 65-742 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32377,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37352,74

  • Oferta z najniższą ceną: 37352,74 / Oferta z najwyższą ceną: 37743,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Grupa 2: Dostawa urządzeń drukujących

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ton Color Marek Kołodziejski, ul. Ludowa 5c, 65-742 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6147,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5288,70

  • Oferta z najniższą ceną: 5288,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5746,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Grupa 3: Dostawa materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ton Color Marek Kołodziejski, ul. Ludowa 5c, 65-742 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2049,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2483,92

  • Oferta z najniższą ceną: 2483,92 / Oferta z najwyższą ceną: 2562,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Grupa 4: Dostawa urządzeń i oprogramowania do zabezpieczenia sieci komputerowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ton Color Marek Kołodziejski, ul. Ludowa 5c, 65-742 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10163,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9783,18

  • Oferta z najniższą ceną: 9783,18 / Oferta z najwyższą ceną: 10315,05

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę udziela się, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Niniejsza dostawa posiada określone standardy jakościowe i jest ogólnie dostępna i nie przekracza kwoty 193 000 euro - wobec powyższego zastosowano ten tryb postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.