eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Opracowanie projektu koncepcyjnego z szacunkowymi kosztorysami dla Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Sopot: Opracowanie projektu koncepcyjnego z szacunkowymi kosztorysami dla Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie
Numer ogłoszenia: 182585 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko, ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzr.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu koncepcyjnego z szacunkowymi kosztorysami dla Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest opracowanie projektu koncepcyjnego z szacunkowymi kosztorysami dla Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie, ul. Grunwaldzka 1/3, 81-759 Sopot w podziale na następujące zadania: a) Zadanie nr 1 - budowa rehabilitacyjnego basenu uzdrowiskowego na terenie WZR w Sopocie w kompleksie Zakładu Balneologii, b) Zadanie nr 2 - rozbudowa dotychczasowej bazy zabiegowej o pensjonat: a) etap I: modernizacja wraz z nadbudową II piętra budynku po byłym laboratorium, z adaptacją pomieszczeń na pokoje sanatoryjno - lecznicze /pensjonat/, b) etap II: rozbudowa budynku przeznaczonego na pensjonat w miejscu obecnej portierni i magazynu paliw, wraz z budową szybu dźwigowego i przebudową istniejącego układu komunikacyjnego. . Wielkość zamówienia. 2.. Zadanie nr 1: 2.1. Budowa basenu powinna zostać zrealizowana w terminie od listopada 2008 r. do kwietnia 2010 r. 2.2. Koncepcja powinna obejmować budowę basenu o wymiarach ok. 11 m x 10 m,jako obiektu zadaszonego i przeszklonego z instalacją elektryczną i wentylacyjną oraz pełnym wyposażeniem, 2.3. Lokalizacja basenu - dziedziniec wewnętrzny WZR w Sopocie przy ulicy Grunwaldzkiej 1/3. 2.4. W opracowaniu należy przewidzieć konieczność przełożenia istniejących sieci kanalizacyjnych /sanitarnej i deszczowej/, które przebiegają w miejscu planowanej inwestycji, 2.5. Konieczność dostosowania Szpitala do norm i przepisów obowiązujących w Unii Europejskiej wymaga uwzględnienia w koncepcji wybudowania i zmodernizowania istniejących miejsc postojowych oraz dróg dla niepełnosprawnych w ramach realizowanej inwestycji budowy basenu. 2.6. Budynek basenowy powinien być konstrukcji żelbetowej, parterowy bez podpiwniczenia. 2.7. Niecka basenowa i zbiornik - konstrukcji żelbetowej. 2.8. Konstrukcja dachu i przeszklenia - ze stali nierdzewnej lub drewna odpornego na zmienne warunki atmosferyczne. 2.9. Dach i ściany - ze szkła. 2.10. Ogrzewanie - z istniejącej kotłowni lokalnej WZR. 2.11. Basen powinien posiadać rynnę przelewową. 2.12. Maszynownia basenowa i zbiornik przelewowy powinny być zamontowane w piwnicy istniejącego budynku. 2.13. Istniejące zaplecze sanitarne powinno być zmodernizowane. 2.14. Wentylacja powinna być z osuszaniem, a centrala wentylacyjna powinna być zamontowana pod istniejącym basenem. 2.15. Instalacja elektryczna dla nowo budowanego basenu powinna być zaprojektowana i wykonana od nowa WLZ. 2.16. Materiały użyte do budowy basenu powinny posiadać atesty i spełniać obowiązujące przepisy i normy UE. 3. Zadanie nr 2: 3.1. Etap I: - Modernizacja wraz z nadbudową istniejącego budynku po byłym laboratorium, zlokalizowanego w Sopocie na terenie WZR przy ulicy Grunwaldzkiej 1/3. - Powierzchnia ogólna budynku wynosi 260 m². Budynek jest 2 kondygnacyjny, niepodpiwniczony. - Zgodnie z Uchwałą nr X/133/2007 Rady Miasta Sopotu z dnia 12.10.2007 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części obszaru A1 ochrony uzdrowiskowej w Sopocie, w granicach określonych dla karty terenu 08, istnieje możliwość nadbudowy budynku dachem spadzistym i możliwość jego przebudowy. - Modernizacja polegać będzie na nadbudowie budynku o 1 kondygnację, wykonaniu pomieszczeń /pokoje, łazienki, korytarze/, wykonaniu niezbędnych instalacji, wydzieleniu klatek schodowych, wykonaniu elewacji, wyposażeniu budynku. - W części modernizowanej planuje się pokoje 2 osobowe /z łazienkami/ i 1 osobowe /z łazienkami wspólnymi dla 2 pokoi/, łącznie 19 pokoi /13 w starej części budynku i 6 w części nadbudowanej/. - Pomieszczenia powinny być ze stanem technicznym i wyposażeniem standardowym. - Przewidywana powierzchnia ogólna budynku po nadbudowie - 800 m². - Termin realizacji - 2009-2012 r. 4. Etap II: 4.1. Zgodnie z w/w uchwałą Rady Miasta Sopotu istnieje możliwość rozbudowy budynku z przeznaczeniem na pensjonat. 4.2. Rozbudowa polegać będzie na dobudowie /w stanie surowym zamkniętym/ budynku w kierunku granicy posesji, w miejscu obecnej portierni i magazynu paliw, budowie szybu dźwigowego wraz z montażem dźwigu oraz robotach towarzyszących - przeniesieniu bramy wjazdowej i wykonaniu nowej drogi dojazdowej do posesji. 4.3. W rozbudowanej części planuje się 25 - 27 pokoi 2 osobowych z łazienkami. 4.4. Pomieszczenia powinny mieć podwyższony standard. 4.5. W części tej planuje się również umieszczenie recepcji. 4.6. Przewidywana powierzchnia ogólna części dobudowanej - 1010 m². 4.7. Termin realizacji - 2009-2012 r. 4.8. Przewidywana powierzchnia ogólna pensjonatu po wykonaniu 2 etapów - 1810 m². 5. Projekty koncepcyjne powinny zawierać między innymi: - rzuty i przekroje poszczególnych kondygnacji, - wszystkie elewacje, - aksonometrię całości, - perspektywy, - wizualizację w wersji elektronicznej dla celów prezentacji koncepcji. 6. Merytoryczny zakres koncepcji powinien obejmować: - koncepcję funkcji - założenia, - koncepcję funkcji obiektów, - ocenę techniczną obiektów istniejących na styku z projektowanym basenem, - ocenę techniczną budynku byłego laboratorium pod kątem planowanej nadbudowy i rozbudowy; - opis techniczny w fazie koncepcji, - opis i analizę koncepcyjną lokalizacji urządzeń i obiektów inżynierskich, - drogi i sieci w obszarze, - szacunkowe kosztorysy poszczególnych elementów koncepcji. 7. Projekt koncepcyjny powinien być wykonany i oprawiony w 3 elementach, tj. oddzielnie na zadanie nr 1, etap I zadania nr 2 i etap II zadania nr 2. 8. Opracowanie powinno być wykonane w następujących ilościach egzemplarzy: - projekty koncepcyjne - 3 egz., - kosztorysy - 3 egz., w wersjach papierowej i elektronicznej w formacie Auto Cad lub kompatybilnym. Dokumentację w postaci elektronicznej należy dostarczyć na nośnikach optycznych (CD-R, DVD +/- R). 9. Opracowanie musi spełniać wymagania prawne dotyczące sposobu opracowania dokumentacji projektowej oraz projektowanych rozwiązań technologicznych i wykonawczych. Opracowanie wykonane powinno być z uwzględnieniem warunków zawartych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2006 r. nr 213, poz. 1568 z późn. zm.) oraz Prawie Budowlanym i aktami do niego wykonawczymi, a także ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 10. Opracowania projektowe stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) i podlegają ochronie zawartej w jej przepisach. W skład zamówienia opisanego w pkt 1-3 SIWZ wchodzi również przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowań stanowiących dzieła w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 11. Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia w terenie miejsca i warunków wykonania projektowanych prac. Zamawiający udostępni oferentom przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu, którego dotyczy przedmiot niniejszego zamówienia oraz wizji lokalnej przyległego terenu po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego - Panem Jarosławem Dudzikiem pod nr telefonu (0-58) 555-75-23 lub Panem Romanem Łupińskim pod nr telefonu (0-58) 555-75-25

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.23.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), tj. Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : a/ w zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wskazanego w punkcie I lit.b. wymagane jest od Wykonawcy, aby zrealizował - tj. rozpoczął i zakończył - usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonał należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania minimum 1 opracowanie projektowe (projekt z szacunkowym kosztorysem) o wartości minimum 100.000,00 zł brutto oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. projektantami posiadającymi uprawnienia w zakresie branż projektowych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, b/ w zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia wskazanego w punkcie I lit.c. wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia minimum 450.000,00 zł, III. Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane niniejszą SIWZ dokumenty: a/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.a - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.1 i 2 informacji o oświadczeniach i dokumentach; b/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.b oraz warunków szczegółowych wskazanych w pkt.II lit.a - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.3 - 6 informacji o oświadczeniach i dokumentach; ze wskazaniem, że w zakresie warunku szczegółowego określonego w punkcie II a/ w zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 3 i 4 informacji o oświadczeniach i dokumentach zaś w zakresie warunku szczegółowego określonego w punkcie II a/ w zakresie - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.3, 5 i 6 informacji o oświadczeniach i dokumentach; c/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.c oraz warunku szczegółowego wskazanego w pkt.II lit.b - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.7 i 8 informacji o oświadczeniach i dokumentach; d/ w zakresie warunku wskazanego w pkt. I lit.d - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 9 informacji o oświadczeniach i dokumentach;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument . 2. złożenie oświadczenia - stanowiącego załącznik numer 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument 3. złożenie oświadczenia - stanowiącego załącznik numer 2 do SIWZ 4. oświadczenie - wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie opracowań projektowych odpowiadających swoim rodzajem opracowaniu stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie /np. referencje/- stanowiącego załącznik numer 3 do SIWZ 5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, tu w przypadku, gdy Wykonawca zamierza podzlecić roboty - wypełnia oświadczenia według wzoru - Załącznik nr 5 6. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -tj. wymagane łącznie: - dokumenty uprawnień projektantów w zakresie występujących branż projektowych odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwego oddziału Izby Samorządu Zawodowego potwierdzającymi przynależność do tej Izby 6. złożenie oświadczenia - stanowiącego załącznik numer 2 do SIWZ 7. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9. złożenie oświadczenia - stanowiącego załącznik numer 2 do SIWZ 10. wypełnionego FORMULARZA OFERTY- stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. DODATKOWA INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW : - MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ : Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : - zamiast dokumentów wskazanych w pkt.IV ppkt.1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt. IV ppkt.1 SIWZ - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu.Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów 2. Główne warunki finansowania i płatności: Płatność z tytułu dostawy przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 7 dni (słownie: siedmiu) od daty jej otrzymania przez Zamawiającego, po uprzednim przekazaniu Zamawiającemu protokółem zdawczo-odbiorczym całości prac, tj. opracowania koncepcyjno-kosztorysowego. 3. Forma prawna , jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu.Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 4. Termin realizacji zamówienia : 4.1. Projekt koncepcyjny budowy basenu wraz z szacunkowym kosztorysem i wstępne koncepcje pensjonatu dla I i II etapu - 12.09.2008 r. 4.2. Uszczegółowione koncepcje - projekty koncepcyjne pensjonatu etap I i II wraz z szacunkowymi kosztorysami - 10.10.2008 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.