Ogłoszenie z dnia 2008-08-06
Przasnysz: MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ WE WSI KARWACZ
Numer ogłoszenia: 182537 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przasnysz, ul. Św. St. Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522709, fax 029 7522709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ WE WSI KARWACZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi gminnej we wsi Karwacz poprzez wzmocnienie podbudowy kruszywem łamanym, wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej na odcinku o łącznej długości 160 mb, w tym wykonanie ścieralnej warstwy nawierzchni z betonu asfaltowego KR2 - 1 warstwa grubości 3 cm i 2 warstwa grubości 4 cm, ustawienie znaku drogowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi art.22 ust.1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655) oraz spełniający warunki dodatkowe: a. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c. prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia; d. dysponują odpowiednim sprzętem przewidzianym do realizacji zamówienia; e. znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f. wykonywali roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, ze brak ich uzupełnienia skutkowałby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy /na załączonym druku/ 2. Wypełniony kosztorys ofertowy 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp na załączniku nr 1 do oferty 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku spółki cywilnej obowiązuje załączenie umowy spółki, a w przypadku konsorcjum - umowy konsorcjum. Dla osób podpisujących ofertę, a nie występujących w dokumentach rejestrowych firmy wymagane jest pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Powyższa informacja dotyczy urzędujących członków władz firmy, umieszczonych w rejestrze firmy i uprawnionych do reprezentowania jej na zewnątrz, bądź uprawnionych do reprezentacji na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz kadry, która będzie kierować zamówieniem wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 3. 10. Wykaz - Doświadczenie. 11. Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 06-300 Przasnysz ul. Św. Stanisława Kostki 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy 06-300 Przasnysz ul. Św. Stanisława Kostki 5, pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w Starej Krępie
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla mieszkańców Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego im. Joanny Cieślik w Przasnyszu
- Dostawa sprzętu, materiałów i środków niezbędnych do działań w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni w parkach, na skwerach i rabatach miejskich w latach 2026-2028
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Przasnyszu.
- Rozbudowa zbiornika w Karwaczu
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Budowa ul. Ługowo-Podgrzybka i ul. Ługowo-Rydza w Zielonej Górze
- BUDOWA I PRZEBUDOWA UL. RACULA-LEŚNA, UL. RACULA-WIEJSKA, UL. RACULA-PROFESORSKA, UL. RACULA-STUDENCKA ORAZ BUDOWA ODCINKA DROGI DLA PIESZYCH NA DZIAŁCE NR 917 W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa wiaduktu i układu komunikacyjnego oraz remont wiaduktu żelbetowego w ciągu ulicy Reymonta w Opolu.
więcej: Fundamentowanie dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





