eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecRemont elewacji i tarasów.



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Sosnowiec: Remont elewacji i tarasów.
Numer ogłoszenia: 182520 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze Pomocy Dziecku i Rodzinie, ul. Sucha 21, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 7854600, fax 032 7854600.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji i tarasów..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji, tarasów górnych i zmiana odwodnienia tarasu dolnego w budynku Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 3 w Sosnowcu, przy ul. Szczecińskiej 11. Zakres robót obejmuje w szczególności roboty wymienione poniżej (szczegółowy zakres robót określony jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik Nr 2 do specyfikacji): - przemalowanie farbą silikatową elewacji wschodniej i zachodniej po uprzednim uzupełnieniu tynków i naprawie gzymsów tarasów górnych - wymianę rynien i obróbek blacharskich górnych tarasów - 2 szt. wraz z naprawą podłoża w pasach rynnowych i uszczelnieniem gzymsów - wymianę nawierzchni tarasu nie zadaszonego z płytek antypoślizgowych - demontaż i ponowny montaż balustrad tarasów wraz z malowaniem - taras dolny: demontaż balustrad, wyburzenie murków z cegły od strony południowej do poziomu tarasu, naprawa podłoża, wykonanie izolacji poziomej i obróbki z blachy powlekanej, a następnie montaż balustrady z odzysku powiększonej na wysokość 1,10 m.; naprawa tynków zewnętrznych pozostałej części murków tarasu dolnego oraz pomalowanie całości farbą silikatową.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełnią wszystkie warunki określone w ofercie: b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy d) złożą kosztorys ofertowy Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone w ofercie wymienione w tabeli wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty lub oświadczenia: 1) Wypełniony druk formularza ofertowego. 2) Wypełniony formularz przedmiaru robót. 3) Harmonogram przebiegu prac na 8 tygodni (rozpisanie poszczególnych etapów prac z podaniem terminów ich wykonania). 4) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Oferenta; 6) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwości organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z kopiami posiadanych uprawnień do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien dysponować jedną osobą posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 8) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający wymaga potwierdzenia realizacji przynajmniej 3 robót o wartości nie mniejszej niż 100% zaoferowanej ceny brutto. 9) Wzór umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji oferenta osobę (osoby), 10) Oświadczenie oferenta o udzielanej gwarancji na wykonane przez niego roboty budowlane i użyte materiały budowlane. Dotyczy tylko podmiotów występujących wspólnie: 11) Umowa regulująca współpracę i zobowiązania podmiotów występujących wspólnie 12) Pełnomocnictwo

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze Pomocy Dziecku i Rodzinie w Sosnowcu ul. Sucha 21 41-200 Sosnowiec pokój Nr 11..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze Pomocy Dziecku i Rodzinie w Sosnowcu ul. Sucha 21 41-200 Sosnowiec..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.