eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Rewitalizacja Śródmieścia Kielc - Przebudowa zespołu obiektów powięziennych przy ul. Zamkowej 3



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Kielce: Rewitalizacja Śródmieścia Kielc - Przebudowa zespołu obiektów powięziennych przy ul. Zamkowej 3
Numer ogłoszenia: 182424 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Środowisk Twórczych - Pałac T. Zielińskiego, ul. Zamkowa 5, 25-009 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3682053/54, fax 041 3682053/54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielcedst.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Śródmieścia Kielc - Przebudowa zespołu obiektów powięziennych przy ul. Zamkowej 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z realizacją projektu wielobranżowego pn.:Rewitalizacja Śródmieścia Kielc - Przebudowa zespołu obiektów powięziennych przy ul. Zamkowej 3. Przedmiot zamówienia stanowi: wykonanie robót budowlanych, rozbiórkowych w obrębie istniejącego Zespołu Powięziennego z zapewnieniem obsługi geodezyjnej, nadzoru i badań archeologicznych, obejmujący między innymi: a)rozbiórkę budynków nr 6, 8, 9 oraz przybudówki budynku nr 2, uzupełnienie elewacji budynku Polskich Pracowni Zabytków w miejscu dokonanej rozbiórki budynku nr 6, b)mała architektura, zieleń, drogi, mury oporowe, schody terenowe, remont istniejącego muru wraz z wieżyczką, c)przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej, d)przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami z odprowadzeniem do kanału deszczowego w ul. Zamkowej, e)oświetlenie terenu i instalacje zewnętrzne, f)przyłącze kablowe, g)przyłącze telekomunikacyjne, h)przebudowa budynków nr 2, 3, 4, i)rekonstrukcja budynku bramnego, j)wykonanie ściany architektonicznej od ul. Zamkowej, k)wykonanie instalacji: - instalacji wod.-kan., - instalacja c.w.u., - instalacja p.poż., - instalacji co i kotłowni, - instalacja wentylacji, - instalacja klimatyzacji, - instalacji gazu, - instalacje elektryczne wewnętrzne, - instalacje słaboprądowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 150 000 zł (słownie zł: sto pięćdziesiąt tysięcy). Uwaga: wadium nie wnosi się przy składaniu wniosku, do wniesienia wadium zobowiązani będą Wykonawcy zaproszeni do składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN, 4) posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia obejmującego roboty budowlane kubaturowe na kwotę, co najmniej 8 000 000,00 PLN brutto (warunek punktowany), 5) posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienia obejmującego roboty budowlane kubaturowe na kwotę co najmniej 3 000 000,00 PLN brutto, prowadzone przy obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków (warunek punktowany), Uwaga: Wykonawca nie może wykazać się tym samym zrealizowanym zadaniem dla spełnienia warunków określonych w punktach 4) i 5). 6) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 2-letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych / kierownik budowy /; b) drogowej; c) instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; d) instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert). 7) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość 10 000 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wymaganych dokumentów i oświadczeń - w pierwszej kolejności według kryterium /spełnia/ lub /nie spełnia/. Dodatkowo, za spełnienie warunku określonego w pkt. 4 i 5 (jako punktowany) przyznawane będą punkty według następujących zasad: a) za wykonanie co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty budowlane kubaturowe na kwotę co najmniej 8 000 000,00 PLN brutto Wykonawca otrzyma 5 punktów, b) za każde kolejne dodatkowo wykonane zamówienie obejmujące roboty budowlane kubaturowe na kwotę, co najmniej 8 000 000,00 PLN brutto Wykonawca otrzyma 3 punkty, c) za wykonanie co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty budowlane kubaturowe na kwotę co najmniej 3 000 000,00 PLN brutto, prowadzone przy obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków Wykonawca otrzyma 5 punktów, d) za każde kolejne dodatkowo wykonane zamówienie obejmujące roboty budowlane kubaturowe na kwotę co najmniej 3 000 000,00 PLN brutto, prowadzone przy obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków Wykonawca otrzyma 5 punktów. Każda realizacja wykazana we wniosku musi być poparta dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, spełniających warunki udziału w postępowaniu, którzy otrzymali najwyższe oceny według punktów 4 i 5 (potwierdzonego dokumentami). W przypadku, gdy Wykonawcy uzyskają taką samą liczbę punktów, to o ustaleniu pomiędzy nimi kolejności w zbiorczej ocenie decydować będzie najwyższa łączna wartość brutto zamówień określonych w pkt. 5, za które Zamawiający przyznał im punkty. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, które należy dołączyć do wniosku o udział w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie. 6) Wykaz zawierający co najmniej 1 robotę budowlaną wykonaną i zakończoną w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący roboty budowlane kubaturowe na kwotę, co najmniej 8 000 000,00 PLN brutto, z podaniem jej wartości, daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3a). 7)Wykaz zawierający co najmniej 1 robotę budowlaną wykonaną i zakończoną w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujący roboty budowlane kubaturowe na kwotę, co najmniej 3 000 000,00 PLN brutto, prowadzone przy obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków, z podaniem jej wartości, daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3b). 8) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie. 9) Polisę ubezpieczenia, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość 10 000 000 zł. 10) Wykaz osób przewidzianych do kierowania budową i robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (załącznik nr 4), z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert) z załączeniem uprawnień budowlanych w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz dokumentu potwierdzającego odbycie co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych lub zaświadczenia o kwalifikacjach zawodowych, o którym mowa w § 13 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.Nr150 poz.1579) /dla kierownika budowy/; b) drogowej; c) instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; d) instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 11) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 12) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 13) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie. 14) Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. 15) Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie: a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) Zgodnie z art. 141 Pzp wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego. c) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 Pzp, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w punktach od 1 do 5 , 11. e) Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) składają łącznie dokumenty wskazane w punktach od 6 do 10, 12. f) Podmioty zobowiązane są przed podpisaniem umowy na roboty budowlane do przedstawienia zamawiającemu umowy konsorcjum. g) Umowa konsorcjum nie może ulec zmianie bez zgody zamawiającego h) Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: - określenie celu gospodarczego, - oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, - wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); - oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi), - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat Domu Środowisk Twórczych, Pałac Tomasza Zielińskiego, Kielce, ul. Zamkowa 5,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowanie przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego. Umowa na roboty budowlane będzie realizowana w oparciu o WARUNKI KONTRAKTOWE DLA ROBÓT INŻYNIERYJNO-BUDOWLANYCH Międzynarodowej Federacji Inżynierów Konsultantów FIDIC, PIERWSZE WYDANIE ANGIELSKO-POLSKIE 1992 COSMOPOLI (reprint i tłumaczenie angielskiego, czwartego wydania opracowanego przez Fédération Internationale Des Ingénieurs-Conseils FIDIC 1987) oraz według Prawa Polskiego a w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Wykonawca lub Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Wniosek sporządza się w języku polskim w sposób trwały w formie pisemnej. 3) Do wniosku należy załączyć dokumenty wymienione w sekcji III.2 niniejszego ogłoszenia. 4) Strony wniosku i załączonych dokumentów powinny być ze sobą trwale spięte w sposób uniemożliwiający dekompletację i ponumerowane. 5) Wniosek należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością do czasu otwarcia wniosków, w miejscu wskazanym w sekcji IV pkt. 3.4).Na opakowaniu należy umieścić informacje: nazwę i dane teleadresowe Wykonawcy oraz opatrzyć napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym Rewitalizacja Śródmieścia Kielc - Przebudowa zespołu obiektów powięziennych przy ul. Zamkowej 3 6) Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. 7) Wniosek złożony po terminie zostanie zwrócony bez otwierania - po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 8) Wniosek oraz załączone oświadczenia, wykazy - powinny być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy/ców (podpis i pieczątka imienna lub podpis czytelny). Pozostałe dokumenty powinny być złożone w formie wskazanej w sekcji III.2. Wszelkie poprawki i zmiany we wniosku winny być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) Wniosek. 9) Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. 10) Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 11) W przypadku, gdy informacje zawarte we wniosku stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród przedstawionych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 12) Zamawiający udostępni formularze: Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - (zał. nr 1 do ogłoszenia), oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (zał. nr 2), wykazu robót - (zał. nr 3a, 3b), wykazu osób przewidzianych do wykonania zamówienia - (zał. nr 4) - na własnej stronie internetowej www.kielcedst.net gdzie zamieszczone będzie również niniejsze ogłoszenie o zamówieniu oraz w swojej siedzibie: Dom Środowisk Twórczych, Pałac Tomasza Zielińskiego, 25-009 Kielce, ul. Zamkowa 5. 13) Zamawiający dopuszcza złożenie wniosku i załączników do wniosku na formularzach sporządzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowiadać będzie formularzom określonym przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.