eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Budowa Przychodni Zdrowia w Wyrach przy ul. Tysiąclecia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Wyry: Budowa Przychodni Zdrowia w Wyrach przy ul. Tysiąclecia.
Numer ogłoszenia: 182422 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, fax 032 3256809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Przychodni Zdrowia w Wyrach przy ul. Tysiąclecia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Informacje ogólne Przedmiotem Zamówienia jest Budowa Przychodni Zdrowia w Wyrach przy ul. Tysiąclecia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania kosztorysu ofertowego w formie uproszczonej na roboty budowlane i dostawę wyposażenia w oparciu o załączony przedmiar robót, b) opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem czasu i kosztów dla danego okresu realizacji. 3. Charakterystyka obiektu: a) Zestawienie powierzchni i kubatury: powierzchnia działki 868,00 m2 powierzchnia zabudowy budynku przychodni 292,92 m2 powierzchnia wejścia i placu 54,00 m2 powierzchnia wjazdu i placu 24,00 m2 powierzchnia zieleni urządzonej 160,00 m2 powierzchnia zieleni innej i wysokiej 337,08 m2 kubatura 1.565,82 m3 b) Rozwiązania budowlane i program funkcjonalny: Budynek przychodni zdrowia jest obiektem wolnostojącym, parterowym, nie podpiwniczonym, z dostępem na poddasze gospodarcze, o zwartej prostopadłościennej bryle, nakrytej dachem wielospadowym. Elementami konstrukcyjnymi budynku są żelbetowe ławy stanowiące podparcie dla ścian fundamentowych i ścian konstrukcyjnych parteru, na których oparty jest strop gęstożebrowy. Konstrukcję dachu stanowi więźba dachowa pokryta dachówką ceramiczną. Budynek architekturą i formą nawiązuje do istniejącej w bliskim sąsiedztwie zabudowy jedno i wielorodzinnej. Program funkcjonalny przewiduje stworzenie gabinetów lekarskich dla osób dorosłych i dzieci, pokój pielęgniarki środowiskowej i położnej, pokoje zabiegowe dla osób dorosłych i dzieci, poczekalnie odrębne dla dzieci i dorosłych, niezależne WC dla dzieci, WC dla dorosłych z funkcją dostępu dla osób niepełnosprawnych, osobne pomieszczenie higieniczno-sanitarne, szatnia personelu. c) W budynku zaprojektowano wewnętrzne instalacje takie jak: wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej, kotłownię z kotłem gazowym wraz z instalacją gazową i C.O. wraz z grzejnikami, elektryczne, oraz sieci zewnętrzne: wodociągową, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, elektroenergetyczną i oświetlenia zewnętrznego. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określony jest przy pomocy dokumentacji projektowej, przedmiarów robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wymagania jakościowe: Roboty budowlano-montażowe należy prowadzić zgodnie z: ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późniejszymi zmianami), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych ( Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz.401), dokumentacją projektową, obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem autorskim oraz przedstawiciela lub dysponenta istniejących sieci pod i nadziemnych, dostarczone wyposażenie musi posiadać stosowne atesty i być fabrycznie nowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca winien posiadać odpowiednią kadrę zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności minimum 1 pracownika z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. (kierownik budowy - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; praktyka min. 10 lat). b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (lata 2002, 2003, 2004, 2005 i 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (budynek w technologii murowanej o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m3), każdej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN (brutto), które winny być potwierdzone odpowiednimi referencjami. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca winien posiadać odpowiednią sytuację finansową gwarantującą wykonanie zamówienia tzn. mieć roczny obrót (na podstawie sprawozdań finansowych - pozycja (przychody netto ze sprzedaży produktów) w ciągu ostatnich dwóch lat (tj. rok 2005 i 2006), co najmniej w wysokości 1.500.000,00 zł oddzielnie za każdy rok. Jednakże średnioroczny obrót w każdym roku nie może być mniejszy niż 1.000.000,00 zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), e) zagwarantują wykonanie zamówienia w wymaganym terminie, f) przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną co najmniej do dnia zakończenia robót stanowiących przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1). Formularz oferty - załącznik nr 1. 2). Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 3). Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 4). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) w przypadku, gdy uprawnienie do składania oświadczeń woli nie wynika jasno z właściwego rejestru, a np. ze statutu, należy dołączyć kopię statutu, z którego jednoznacznie wynika uprawnienie do składania oświadczeń woli. b) z odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji winno wynikać, że zakres prowadzonej działalności gospodarczej jest zgodny z przedmiotem zamówienia. 5). Oświadczenie wykonawcy, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 4. 6). Wykaz wszystkich osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5, zgodnie z rozdz. VIII pkt. 1a. 7). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (lata 2002, 2003, 2004, 2005 oraz 2006), a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6, zgodnie z rozdz. VIII pkt. 1b. Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (budynek w technologii murowanej o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m3), każdej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN (brutto). 8). Oświadczenie finansowe: a) dla osób prowadzących księgi rachunkowe dostarczyć należy bilans oraz rachunek zysków i strat z ostatnich 2 lat (rok 2005 i 2006), a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy niż 2 lata, to z okresu prowadzenia działalności, b) dla osób nie zobowiązanych do sporządzania bilansu dostarczyć należy informację o wielkości obrotów, zysku, zobowiązaniach i należnościach ogółem z ostatnich 2 lat (rok 2005 i 2006), a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy niż 2 lata, to z okresu prowadzenia działalności - załącznik nr 7, c) w przypadku oferentów zagranicznych sprawozdanie finansowe winno być sporządzone zgodnie z polskimi zasadami rachunkowości i poświadczone za zgodność z danymi źródłowymi przez jednostkę posiadającą stosowne, wymagane przepisami uprawnienia, jeżeli okres prowadzenia jest krótszy niż 2 lata, to z okresu prowadzenia działalności. Wykonawca winien mieć roczny obrót (na podstawie sprawozdań finansowych - pozycja (przychody netto ze sprzedaży produktów) w ciągu ostatnich dwóch lat (tj. rok 2005 i 2006), co najmniej w wysokości 1.500.000,00 zł oddzielnie za każdy rok. Jednakże średnioroczny obrót w każdym roku nie może być mniejszy niż 1.000.000,00 zł. 9). Zaakceptowane i dołączone do oferty ogólne warunki umowy - załącznik nr 8. 10). Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z przedmiarami robót. 11). Harmonogram rzeczowo-finansowy opracowany zgodnie z rodz. I pkt. 2b - załącznik nr 9. 12). Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważna co najmniej do dnia zakończenia postępowania przetargowego 13). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. IX pkt. 4, 5 niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Niespełnienie chociażby jednego warunku stawianego wobec Wykonawców przez Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy oraz odrzuceniem jego oferty. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego z rodz. IX SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyry.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, pokój nr 12 (II piętro), po wcześniejszym pisemnym zamówieniu. Koszt SIWZ: 160,00 PLN..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:45, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, Sekretariat, I piętro. Termin składania ofert upływa w dniu 25.10.2007r. o godzinie 10:45..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.