Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Łódź: Przetarg nieograniczony na dostawę na dostawę analizatorów wydechu - tzw. alkometrów
Numer ogłoszenia: 182421 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę na dostawę analizatorów wydechu - tzw. alkometrów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 11 sztuk analizatorów wydechu przeznaczonych do automatycznego pomiaru stężenia par alkoholu, tzw. alkometrów. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia został określony w załączniku nr 3 i 6 do SIWZ. 2. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na usługi będące przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisze osobę, do której należy zgłosić zamówienie i poda jej adres, imię i nazwisko, nr telefonu, faxu lub pocztę elektroniczną. Ze strony Zamawiającego do kontaktów będą wyznaczone osoby, które wpisane zostaną w umowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zostały określone w załaczniku nr 6 do SIWZ, tj. wzór umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych
Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
ul. Kopernika 29/31
90-545 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi ul. Kopernika 29/31 90-545 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa chodnika w ciągu Szosy Uniejowskiej - DW 473 w mieście Szadek- w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa bieżni lekkoatletycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Koluszkach
- DZP.26.140.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej nad wykonaniem robót budowlanych związanych z remontem/budową/ przebudową dróg na terenie miasta Łodzi
- Rozszczelnienie powierzchni, zazielenienie podwórka przy ul. Traugutta 8", realiz. w ramach Projektu "RE-PUBLIC SPACES" na nieruch. w Łodzi przy ul.Traugutta 8, dz. Nr 48 obręb S-8
- Dostawa wyposażenia informatycznego do Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SPZOZ w Lublińcu
- Dostawa odczynników i dzierżawa urządzeń.
- Sukcesywna dostawa kompletnego zestawu odczynników oraz jednorazowa dostawa urządzenia wymaganego do przeprowadzenia reakcji wzbogacania z podziałem na 2 zadania.
- Sukcesywna dostawa odczynników do wykonywania do badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do Laboratorium Analitycznego SZPZLO Warszawa-Wawer
- Najem analizatora do bezpośredniej identyfikacji drobnoustrojów z materiału klinicznego metodą multiplex PCR z testami oraz podłoża stałe do hodowli prątków gruźlicy
- Zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą dwóch analizatorów oraz sprzętu niezbędnego do wykonania badań dla Zakładu Markerów Nowotworowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: Analizatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.