Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Tarnowo Podgórne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami na terenie gminy Tarnowo Podgórne
Numer ogłoszenia: 182411 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne , ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami na terenie gminy Tarnowo Podgórne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad rozbiórką budynku gospodar- czego z garażem oraz nad budową nawierzchni placu wejściowego, parkingu i placu magazynowego oraz kanalizacji deszczowej i oświetlenia parkingu w Tarnowie Podgórnym przy ul. Poznańskiej 96 Wartość szacunkowa inwestycji netto: 622.379,31 zł. Do realizacji zamówienia winien powstać zespół inspektorów posiadających uprawnienia do prowadzenia nadzoru w branżach: - budowlanej - drogowej, - sanitarnej (odwodnienie) - elektrycznej Część II - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową instalacji kanalizacji deszczowej na terenie Szkoły podstawowej w Lusówku - etap I Wartość inwestycji netto: 206.116,76 zł. Do realizacji zamówienia wymagany jest inspektor nadzoru w branży sanitarnej. Część III - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad nadbudową budynku komunalnego w Tarnowie Podgórnym ul. Pocztowa 3 Wartość szacunkowa inwestycji netto: 429.986,50 zł. Do realizacji zamówienia winien powstać zespół inspektorów posiadających uprawnienia do prowadzenia nadzoru w branżach: - budowlanej, - sanitarnej (wod-kan, c.o., gaz) - elektrycznej Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają stosowne uprawnienia wymagane, zgodnie z prawem budowlanym, do pełnienia funkcji inspektora nadzoru i wykażą się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, (wymagane uprawnienia w branżach wymienionych w pkt. 3 SIWZ dla poszczególnych części) 4. w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 2 tożsame prace (prowadzili nadzór inwestorski) w branżach opisanych w przedmiocie zamówienia Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz kopią uprawnień do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w poszczególnych branżach wymienionych w pkt. 3 SIWZ, z dokumentem potwierdzającym przynależność do izby samorządu zawodowego. e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pok. 117.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 13:00, miejsce: siedziba zamawiajacego pok. 117.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad rozbiórką budynku gospodar- czego z garażem oraz nad budową nawierzchni placu wejściowego, parkingu i placu magazynowego oraz kanalizacji deszczowej i oświetlenia parkingu w Tarnowie Podgórnym przy ul. Poznańskiej 96.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad rozbiórką budynku gospodar- czego z garażem oraz nad budową nawierzchni placu wejściowego, parkingu i placu magazynowego oraz kanalizacji deszczowej i oświetlenia parkingu w Tarnowie Podgórnym przy ul. Poznańskiej 96 Wartość szacunkowa inwestycji netto: 622.379,31 zł. Do realizacji zamówienia winien powstać zespół inspektorów posiadających uprawnienia do prowadzenia nadzoru w branżach: - budowlanej - drogowej, - sanitarnej (odwodnienie) - elektrycznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową instalacji kanalizacji deszczowej na terenie Szkoły podstawowej w Lusówku - etap I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową instalacji kanalizacji deszczowej na terenie Szkoły podstawowej w Lusówku - etap I Wartość inwestycji netto: 206.116,76 zł. Do realizacji zamówienia wymagany jest inspektor nadzoru w branży sanitarnej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad nadbudową budynku komunalnego w Tarnowie Podgórnym ul. Pocztowa 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad nadbudową budynku komunalnego w Tarnowie Podgórnym ul. Pocztowa 3 Wartość szacunkowa inwestycji netto: 429.986,50 zł. Do realizacji zamówienia winien powstać zespół inspektorów posiadających uprawnienia do prowadzenia nadzoru w branżach: - budowlanej, - sanitarnej (wod-kan, c.o., gaz) - elektrycznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI TARNOWO PODGÓRNE
- świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu, dostawie obiadów i wydaniu posiłków oraz obsłudze stołówek w szkołach podstawowych na terenie Gminy Tarnowo Podgórne
- budowa ul. Jutrzenki w Lusowie
- wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej w ul. Miłej w Wysogotowie
- budowa kanalizacji deszczowej i zbiornika retencyjnego na wody deszczowe wraz z instalacją nawadniania przy budynkach administracyjnych Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
- budowa zbiornika retencyjnego w Tarnowie Podgórnym
- remont elewacji budynku Ochotniczej Straży Pożarnej i Straży Gminnej w Tarnowie Podgórnym
więcej: przetargi TARNOWO PODGÓRNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Operatora projektu Zielona energia w Gliwicach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. "Rozbudowa Szkół Podstawowych w miejscowościach Kalino i Guzew wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Poprawa jakości powietrza na obszarze Powiatu Namysłowskiego poprzez budowę drogi rowerowej przy DP 1103 O na odcinku Smarchowice Małe - Jakubowice.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach inwestycji pn. "Termomodernizacja budynków oświatowych w Olsztynie" .
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa demonstracyjnego budynku przedszkolnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Bystrzyca Kłodzka.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 5187 P ul. Ceglarska w Krotoszynie
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.