Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-24
Gdańsk: PN - 102/30/2010/ORTOPEDIA-WSZCZEPY
Numer ogłoszenia: 182402 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (58) 556 45 15, 7684281, faks (58) 556 36 18, 7614629.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN - 102/30/2010/ORTOPEDIA-WSZCZEPY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i oddanie w użyczenie: Pakiet nr 1 - Proteza stawu biodrowego totalna cementowa, zawierająca: - trzpień stalowy, prosty, gładki, bezkołnierzowy wysokopolerowany z centralizerem - 10 szt.; - głowa metalowa z min. trzema długościami szyjki średnicy głowy 28 lub 32 - 5 szt. - panewka polietylenowa o niskim lub głębokim profili z dodatkowym 150 okapem (rozmiar panewki od 46 - 58, średnica wewnętrzna panewki 28 lub 32 mm - 5 szt. - korek polietylenowy do kanału szpikowego - 15 szt. - głowa bipolarna ze skokiem co 1 mm., w rozmiarach 44-60 - 5 szt. - oddanie w użyczenie instrumentarium do zakładania w/w protez - 1 kpl.; Pakiet nr 2 - Proteza stawu biodrowego totalna bezcementowa zawierająca trzpień pokryty w 1/3 bliższej hydroksyapatytem i panewką press-fit sferyczna tytanowa oraz głowami metalowymi i cementowymi, trzpień protezy anatomiczny, w tym: - trzpień protezy (min. 8 rozmiarów długości) - 10 szt. - głowa metalowa o rozm. 28; 32 mm każda w min. 3 rozmiarach szyjki - 15 szt. - głowa metalowa duża o średnicy 36 i 40 lub 44mm w 3 rozmiarach szyjki - 5 szt. - głowa ceramiczna 28 i 32 lub 36 mm - 5 szt. - wkładka polietylenowa (rozmiar 28 i 32 mm do wyboru z 100 okapem - 15 szt. - wkładka polietylenowa (rozmiar 36; 40; 44 mm) - 5 szt. - panewka press-fit - 10 szt. - zaślepka panewki - 20 szt. - wkręty do czaszy panewki - 5 szt. - oddanie w użyczenie instrumentarium do zakładania w/w protez - 1 kpl.; Pakiet nr 3 - proteza stawu biodrowego totalna bezcementowa, w tym: - trzpień tytanowy standardowy w min. 10 rozm. długości - 5 szt. - trzpień bezcementowy krótki (short stem) tytanowy - 5 szt. - panewka wkręcana stożkowa min. 8 rozmiarów lub panewka press-fit - 5 szt. - wkładka polietylenowa do panewki wkręcanej - 15 szt. - wkręty do panewki press-fit - 5 szt. - głowa ceramiczna lub metalowa średnica 28 lub 32 mm - 10 szt. - głowa ceramiczna lub metalowa średnica 36 lub 40 mm - 5 szt. - oddanie w użyczenie instrumentarium do zakładania w/w protez - 1 kpl.; Pakiet nr 4 - Proteza połowiczna Austin-Moorea atawu biodrowego - 25 szt.; - rozm. od 41 - 60 mm; Pakiet nr 5 - System do próżniowego podawania cementu i mieszania cementu - 20 szt. - Cement chirurgiczno - kostny a` 40 g z antybiotykiem - 20 szt. - oddanie w użyczenie instrumentarium do próżniowego mieszania i podawania cementu-1 kpl.; Pakiet nr 6 - System urządzeń płuczących pulsacyjnie i szczoteczek czyszczących do oprawiania panewki stawu biodrowego i kanału szpikowego - 20 szt.; - oddanie w użyczenie instrumentarium do systemów urządzeń płuczących i urządzeń - 1 kpl.; Pakiet nr 7 - Endoproteza stawu kolanowego cementowa - 10 szt.; - oddanie w użyczenie instrumentarium do zakładania w/w protez - 1 kpl.; Pakiet nr 8 - Wszczepy tytanowe do zespoleń odcinka dalszego kości promieniowej: - płytki tytanowe T dłoniowe (2-4 otworowe) - 25 szt.; - płytki tytanowe T grzbietowe (2-4 otworowe) - 10 szt.; - śruby blokowane 2,7 mm od 10-28 mm - 60 szt.; - śruby blokowane 2,3 mm od 10-38 mm - 60 szt.; - śruby blokowane 2,7 mm od 8-38 mm - 30 szt.; - śruby blokowane 2,3 mm od 10-38 mm - 30 szt.; - oddanie w użyczenie instrumentarium do zakładania w/w zespoleń - 1 kpl. Pakiet nr 9 - Wszczepy do odcinka dalszego kości piszczelowej (stalowe) - 5 szt.; - Wszczepy do odcinka bliższego kości piszczelowej (stalowe) - 5 szt.; - śruby korowe 3,5 mm - 30 szt.; - śruby blokowane 4 mm - 50 szt.;. - zaślepk blokowane - 15 szt.; - oddanie w użyczenie instrumentarium do zakładania w/w zespoleń - 1 kpl. Pakiet nr 10 - Elementy stabilizatora zewnętrznego do stabilizacji złamań miednicy: - klamra pręt-pręt (na pręt o śred. 5 mm) - 2 szt.; - klamra na 5 grotów (pręt 9 mm) - 2 szt.; - groty 5 mm dł. 200 mm - 8 szt.; - groty 5 mm dł. 150 mm - 8 szt.; - oddanie w użyczenie instrumentarium do zakładania stabilizatora - 1 kpl.;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.14.17.50 - Sztuczne stawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia na kwotę min. 10000 zł..
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: - na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 30.000 zł.;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z SIWZ do tego postępowania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający i/lub www.szpital.gda.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, pok. 44 - Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2024 - Etap II
- Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych wraz z usunięciem usterek wynikających z pomiarów na terenie Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w Gdańsku i Gdyni
- Utrzymanie pomników i obsługa uroczystości przy pomnikach
- Dostawa sprzętu medycznego, zamrażarek, chłodziarek i tabletkarki uderzeniowej w 4 pakietach
- Dostawa kabla do zastosowań morskich dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i środków do dezynfekcji
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO WIELORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów hemodynamicznych
- 101/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.