eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławków › Zakup akcesoriów światłowodowych, akcesoriów komputerowych, licencji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-10

Sławków: Zakup akcesoriów światłowodowych, akcesoriów komputerowych, licencji
Numer ogłoszenia: 182369 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławków , ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 32 2931552 w. 41, faks 32 2931233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup akcesoriów światłowodowych, akcesoriów komputerowych, licencji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących akcesoriów: 1) patchcord światłowodowy jednomodowy LC-LC dł. 15 m - 5 szt., 2) patchcord światłowodowy jednomodowy LC-LC dł. 1 m - 5 szt., 3) Moduł SFP światłowodowy jednomodowy zgodny z Netgear AGM732F - 5 szt. , 4) Moduł SFP RJ45 1000 Base T- 2 szt. , 5) Switch zarządzalny 1 szt. o cechach: a. 24 porty 1000 BaseX mini-GBIC/SFP, b. 8 portów 100/1000 Base-T Gigabit Ethernet RJ45, c. RS232 DB9 interfejs konsoli dla zarządzania i ustawień przełącznika, d. 2 wysokiej prędkości 5GbE interfejsy dla połączeń kaskadowych do 16 jednostek (stacking interface), e. Zarządzanie w warstwie 2, f. Wsparcie dla IEEE.1Q Tagged VLAN, g. Obsługa do 255 VLAN, wsparcie IEEE 802.1ad, h. Wsparcie agregacji połączeń 802.3ad Link Aggregation Protocol (LACP), i. Wsparcie QoS, j. Wsparcie IEEE8.02.1x, autentykacja na podstawie portu/adresu MAC, k. Obsługa IP ACL, l. Obsługa MAC ACL, m. Obsługa DHCP, n. Zarządzanie przez http, telnet, o. SNMP v1, V2c i v3, p. Bezpieczny dostęp poprzez SSH/SSL, q. Aktualizacja firmware przez http / TFTP, r. Definiowane poziomy dostępu dla użytkowników, s. Obsługa LLDP, t. Przycisk reset dla przywrócenia ustawień fabrycznych, u. Obudowa 1 U do montażu do szafy 19, v. Sygnalizacja optyczna połączeń dla każdego interfejsu (Link/Act), w. Ochrona przed ESD do 6KV DC, 6) Licencja OPEN Microsoft Windows Serwer Standard 2012 R2 - 1 licencja, 7) Moduł pamięci RAM do serwera HP ML350 G6 8 GB (współpracujące z pamięciami Hynix 4GB DDR3 PC3-10600 CL9) - 8 szt., 8) Klawiatura USB z logiem/nazwą producenta, z opisem modelu i nr fabrycznym - 10 szt., 9) Myszka optyczna USB z logiem/nazwą producenta, z opisem modelu i numerem fabrycznym - 10 szt., 10) Gniazdo N zaciskane na kabel H-155 - 3 szt., 11) Karta Fibre Channel pojedynczy port FC, autonegocjacja 8/4/2 Gb, PCIe x 8 lub PCIe x4, pełna wysokość, sterowniki dla Windows serwer 2012 R2 - 2 szt., 12) Pasta termoprzewodząca (nie przewodząca prądu, zakres pracy -40oC do 150oC, przewodność cieplna 4 W/mK, opakowanie strzykawka, waga min. 2,5g) - 2 szt., 2. Zamawiający wymaga, aby akcesoria wymienione w podpunktach od 1) do 12) były objęte gwarancją na okres co najmniej 36 miesięcy. , 3. Miejscem dostawy akcesoriów jest siedziba Urzędu Miasta Sławkowa (41-260) przy ul. Łosińskiej 1, piętro II, 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent, norma, czy pochodzenie (nazwa producenta) - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp). W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości, obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nie powystawowy, nieużywany, kompletny i gotowy po zainstalowaniu do eksploatacji bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, a także nieobciążony prawami osób trzecich..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.56.23.00 - Światłowodowe kable do przesyłu danych 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 32.41.21.10 - Sieć internetowa 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty z ceną wyliczoną zgodnie z zapisami Rozdziału XI SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ), b) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku podpisania oferty przez osobę(y) inną(e) niż upoważniona(e) (uprawnione do reprezentacji) w dokumencie rejestracyjnym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi ponad okres przewidziany w Kodeksie cywilnym (art. 556 i n.) - 2
  • 3 - Termin wykonania zamówienia - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w części II SIWZ - Wzór umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy - w części II SIWZ. 3. Dokonanie zmian wymaga dochowania warunków wynikających ze wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sławkowa ul. Łosińska 1 (pok. 25) 41-260 Sławków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miasta Sławkowa Rynek 1 (sekretariat) 41-260 Sławków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.