Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Żagań: Dostawa sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 182344 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777839, 4777840, fax 068 4777839, 4777840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zagan.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego (Żagań, ul. Dworcowa 9) oraz Filii w Szprotawie (ul. Bronka Kozaka 5) na koszt Wykonawcy sprzętu informatycznego. Zakup sprzętu będzie współfinansowany ze środków Funduszu Pracy. Wykaz sprzętu będącego przedmiotem zamówienia: 1) Monitor LCD 17cali (fabrycznie nowy) - 39 szt. Kod CPV: 30231250-4 Monitory ekranowe 2) Drukarka laserowa monochromatyczna A4 (fabrycznie nowa) - 2 szt. Kod CPV: 30233231-9 Drukarki laserowe 3) Urządzenie do podpisu elektronicznego (fabrycznie nowe) - 1 szt. Kod CPV: 30230000-0 Urządzenia komputerowe 4) Program do przeprowadzania inwentaryzacji z drukarką do etykiet (fabrycznie nową) i kolektorem danych (fabrycznie nowym) - 1 szt. Kod CPV: 30241600-6 Oprogramowanie użytkowe Kod CPV: 30233230-2 Drukarki i plotery Kod CPV: 30216130-6 Czytniki kodu kreskowego 5) Urządzenie wielofunkcyjne (fabrycznie nowe) - 2 szt. Kod CPV: 30191300-7 Urządzenia faksowe 6) Laptop (fabrycznie nowy) - 2 szt. Kod CPV: 30213200-7 Laptopy 7) Pendrive USB 2.0 2048 MB (fabrycznie nowy) - 3 szt. Kod CPV: 30217200-5 Akcesoria komputerowe 8) Projektor multimedialny (fabrycznie nowy) - 1 szt. Kod CPV: 33452100-4 Projektory 9) Switch - przełącznik sieciowy (fabrycznie nowy) - 1 szt. Kod CPV: 32420000-3 Urządzenia sieciowe Wymagane parametry techniczne określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9, 30.23.00.00-0, 30.24.16.00-6, 30.23.32.30-2, 30.21.61.30-6, 30.19.13.00-7, 30.21.32.00-7, 30.21.72.00-5, 33.45.21.00-4, 32.42.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) Wypełniony formularz cenowy (odrębnie dla każdej części - zgodnie z załącznikiem nr 1, dla programu do inwentaryzacji - zgodnie z załącznikiem nr 2). 2) Wypełniony formularz dotyczący parametrów technicznych oferowanego sprzętu (zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 3 - 10). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - zgodnie z załącznikiem nr 11. 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.) - zgodnie z załącznikiem nr 12. 6) Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.) - zgodnie z załącznikiem nr 13. 7) Deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu. 8) Opis programu do inwentaryzacji z uwzględnieniem parametrów technicznych i okresów gwarancji dla drukarki etykiet i kolektora danych - dotyczy części IV.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.zagan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu ul. Dworcowa 9 68 - 100 Żagań numer pokoju 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu ul. Dworcowa 9 68 - 100 Żagań numer pokoju 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MONITOR LCD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD 17 cali (fabrycznie nowy) - 39 szt..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.50-4.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
 - 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
 - 2. Okres gwarancji - 20
 
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DRUKARKA LASEROWA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa monochromatyczna A4 (fabrycznie nowa) - 2 szt..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
 - 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
 - 2. Okres gwarancji - 20
 - 3. Czas reakcji serwisu (podany w godz.) - 10
 
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: URZĄDZENIE DO PODPISU ELEKTRONICZNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do podpisu elektronicznego (fabrycznie nowe) - 1 szt..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
 - 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
 - 2. Okres gwarancji - 20
 
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PROGRAM DO PRZEPROWADZANIA INWENTARYZACJI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do przeprowadzania inwentaryzacji z drukarką do etykiet (fabrycznie nową) i kolektorem danych (fabrycznie nowym) - 1 szt..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.16.00-6, 30.23.32.30-2, 30.21.61.30-6.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne (fabrycznie nowe) - 2 szt..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.13.00-7.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
 - 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
 - 2. Okres gwarancji - 20
 - 3. Czas reakcji serwisu (podany w godz.) - 10
 
 
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: LAPTOP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop (fabrycznie nowy) - 2 szt..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
 - 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
 - 2. Okres gwarancji - 20
 
 
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PENDRIVE USB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pendrive USB 2.0 2048 MB (fabrycznie nowy) - 3 szt..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00-5.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
 - 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
 - 2. Okres gwarancji - 20
 
 
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PROJEKTOR MULTIMEDIALNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny (fabrycznie nowy) - 1 szt..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.21.00-4.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
 - 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
 - 2. Okres gwarancji - 20
 
 
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: SWITCH - PRZEŁĄCZNIK SIECIOWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Switch - przełącznik sieciowy (fabrycznie nowy) - 1 szt..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
 - 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
 - 2. Okres gwarancji - 20
 
 
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- "Zakup infrastruktury i wdrożenie Książkomatu zewnętrznego do odbioru i zwrotu zamówionych książek z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych"
 - "Dostawa energii elektrycznej dla Arena Żagań Sp. z o.o. w Żaganiu"
 - Przebudowa ulicy Pogodnej wraz z sięgaczem ulicy Szkolnej w Żaganiu
 - "Budowa ul. Liszta-etap I"
 
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia komputerowego i elektronicznego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
 - "Budowa parasola zabezpieczającego infrastrukturę teleinformatyczną na terenie Gminy Staroźreby w ramach Projektu Grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap III"
 - Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Lutomiersk
 - Zwiększenie cyberbezpieczeństwa infrastruktury i usług teleinformatycznych w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Ostrołęce w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
 - Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia
 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
 
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





