eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów LubelskiDodatkowe usługi biurowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-04

Tomaszów Lubelski: Dodatkowe usługi biurowe
Numer ogłoszenia: 182236 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , ul. Lwowska 55, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 84 664 26 30, faks 84 664 22 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowlub.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dodatkowe usługi biurowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - I Wydział Cywilny - 848 godzin; wprowadzanie danych dotyczących spraw cywilnych do systemu informatycznego SAWA, rozpisywanie spraw wpływających do wydziału na rozprawy i posiedzenia oraz sporządzanie wokand przy wykorzystaniu systemu informatycznego, sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie nr 2 - I Wydział Cywilny - 848 godzin; wprowadzanie danych dotyczących spraw cywilnych do systemu informatycznego SAWA, rozpisywanie spraw wpływających do wydziału na rozprawy i posiedzenia oraz sporządzanie wokand przy wykorzystaniu systemu informatycznego, sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie nr 3 - II Wydział Karny - 848 godzin; wprowadzanie danych dotyczących spraw karnych do systemu informatycznego SAWA, rozpisywanie spraw wpływających do wydziału na rozprawy i posiedzenia oraz sporządzanie wokand przy wykorzystaniu systemu informatycznego, kierowanie wystąpień do osób i instytucji o informacje niezbędne do rozpoznawania spraw karnych, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające do danej sprawy nie stanowiące wniosków procesowych, sporządzenie projektów pism nie dotyczących wniosków w postępowaniu wykonawczym, sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie Nr 4 - II Wydział Karny - 848 godzin; wprowadzanie danych dotyczących spraw karnych do systemu informatycznego SAWA, rozpisywanie spraw wpływających do wydziału na rozprawy i posiedzenia oraz sporządzanie wokand przy wykorzystaniu systemu informatycznego, kierowanie wystąpień do osób i instytucji o informacje niezbędne do rozpoznawania spraw karnych, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające do danej sprawy nie stanowiące wniosków procesowych, podejmowanie czynności w zakresie wykonywania orzeczeń w sprawach karnych, sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie Nr 5 - I i II Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej - 848 godzin; wprowadzanie danych dotyczących spraw prowadzonych przez I i II Zespół do systemu informatycznego KURATOR podkładaniu korespondencji do teczek dozorów; sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie Nr 6 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 848 godzin; drukowanie zawiadomień z ksiąg wieczystych z systemu informatycznego Nowej Księgi Wieczystej , podkładanie zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt ksiąg wieczystych. Zadanie nr 7 - Archiwum zakładowe ( za wyjątkiem archiwum ksiąg wieczystych) -848 godzin; przyjmowanie akt do archiwum zakładowego i wydawanie akt z archiwum zakładowego, porządkowanie archiwum, podkładanie do akt spraw karnych zwrotnych poświadczeń odbioru kart karnych z Ministerstwa Sprawiedliwości..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.55.00.00 - Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się (udokumentuje) wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres wykonywania był krótszy - w tym okresie, podobnych czynności w administracji publicznej, samorządowej jak wymienione w zadaniach od 1 do 7 niniejszego ogłoszenia ( opinia, zaświadczenie, umowa, potwierdzenie wykonania umowy)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że legitymuje się wykształceniem wyższym odnośnie zadań od nr 1 do nr 6 - obowiązkowy odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, i wykształceniem średnim odnośnie zadania nr 7 - odpis świadectwa ukończenia szkoły średniej - oraz posiada znajomość przepisów: ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U., nr 98, poz. 1070, z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 23 lutego 2007 r.- Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz.U. nr 38, poz. 249), Zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 grudnia 2003 r. w sprawie organizacji zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej ( Dz. Urz. MS Nr 5, poz. 22 z pózn. zm.), Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 05 marca 2004 r. w sprawie archiwizowania akt spraw sądowych (Dz. U. Nr 46, poz. 443 z późn. zm. Spełnienie powyższych warunków wynikało będzie z treści oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w trybie art. 22.1.2)-3) uPzp, za wyjątkiem dokumentów potwierdzający wykształcenie, które winni Wykonawcy złożyć jako integralną część oświadczenia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że legitymuje się wykształceniem wyższym odnośnie zadań od nr 1 do nr 6 - obowiązkowy odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, i wykształceniem średnim odnośnie zadania nr 7 - odpis świadectwa ukończenia szkoły średniej - oraz posiada znajomość przepisów: ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U., nr 98, poz. 1070, z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 23 lutego 2007 r.- Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz.U. nr 38, poz. 249), Zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 grudnia 2003 r. w sprawie organizacji zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej ( Dz. Urz. MS Nr 5, poz. 22 z pózn. zm.), Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 05 marca 2004 r. w sprawie archiwizowania akt spraw sądowych (Dz. U. Nr 46, poz. 443 z późn. zm. Spełnienie powyższych warunków wynikało będzie z treści oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w trybie art. 22.1.2)-3) uPzp, za wyjątkiem dokumentów potwierdzający wykształcenie, które winni Wykonawcy złożyć jako integralną część oświadczenia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres wykonania umowy był krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie-

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Do udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni Wykonawcy którzy złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz złożą oświadczenia i załaczniki wymienion jak wyżej.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlub.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 55,22-600 Tomaszów Lubelski Oddział Administracyjny, pokój 104..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 14:00, miejsce: Oddział Administracyjny Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 55, 22-600 Tomaszów Lubelski (pokój 104).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.