eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha BeskidzkaDostawa materiałów budowlanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Sucha Beskidzka: Dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 182216 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, fax (033) 872 31 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych w okresie 12 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.62.12.00 - Spoiwa Kod CPV wg słownika 2008: 24.91.12.00 - Spoiwa Oryginalny kod CPV: 25.23.22.00 - Deski sedesowe i pokrywy z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.17.10 - Deski sedesowe Oryginalny kod CPV: 27.31.20.00 - Kątowniki, kształtki oraz części ze stopu stali Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.25.00 - Kątowniki i profile Oryginalny kod CPV: 29.13.14.00 - Kurki, krany sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 42.13.14.00 - Kurki, krany sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego 5.Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu 6.Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 7.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 8.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 9.Dokumenty przedmiotowe: kseropkopię kart charakterystyki wszystkich substancji niebezpiecznych lub preparatów chemicznych, jak również zmiany w tych kartach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Oświadczenie, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Oświadczenie, że oferent znajduje w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4Oświadczenie, że oferent niepodlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego 5 . zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Oświadczenie, że oferent ne podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 8.Oświadczenie, że oferent ne podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 9. warunki przedmiotowe:kseropkopiekart charakterystyki wszystkich substancji niebezpiecznych lub preparatów chemicznych, jak również zmiany w tych kartach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Koszt kredytowania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówien Publicznych Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha Beskidzka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej Blok C, I piętro ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha Beskidzka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.