eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimDostawa mebli biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta Oświęcim oraz do pomieszczeń Zamku Oświęcimskiego



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Oświęcim: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta Oświęcim oraz do pomieszczeń Zamku Oświęcimskiego
Numer ogłoszenia: 182206 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, fax 033 8429199.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta Oświęcim oraz do pomieszczeń Zamku Oświęcimskiego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli do pomieszczeń Urzędu Miasta i Zamku Oświęcimskiego wraz z transportem, rozładunkiem w miejscu dostawy, wniesieniem do pomieszczeń i montażem, zgodnie z opisem poszczególnych części zamówienia w rozdz. IV specyfikacji oraz wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.13.00 - Siedziska obrotowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.14.30.00 - Meble konferencyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.30.00 - Meble konferencyjne Oryginalny kod CPV: 36.13.33.10 - Biurka i stoły Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.10.00 - Biurka i stoły Oryginalny kod CPV: 36.13.31.22 - Komody Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.22 - Komody .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - rozdz. VII pkt 2 specyfikacji, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia)
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Funkcjonalność - 20

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oświęcim, Wydział Zamówień Publicznych. ul. Solskiego 2, 32-600 Oświęcim.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta Oświęcim..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło obrotowe typu Tema GTP 6 lub równoważne - 3 szt. Krzesło obrotowe typu Tema GTP 6 lub równoważne - 2 szt. Krzesło obrotowe typu Manager lub równoważne (dla osoby ważącej ok 130 kg) - 2 szt Stoły konferencyjne typu RICO Table alu - 4 lub równoważne - 10 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.13.00-5, 36.14.30.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. funkcjonalność - 20

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli dla pomieszczenia biurowego Zamku Oświęcimskiego:.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurko - 3 szt., Biblioteczka - 1szt., Serwantka - 1szt., Komoda - 2szt.,.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.13.31.22-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. funkcjonalność - 20

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli do szatni oraz sali nr 311 i 312 Zamku Oświęcimskiego:.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MEBLE DO SZATNI: Kontuar szatniany - 1 szt., Tablica ogłoszeń korkowa - 1 szt., Szatnia z wieszakami metalowym, MEBLE DO SALI NR 311 ZAMKU OŚWIĘCIMSKIEGO: Stół - 1 szt, Szafa - 1 szt, Witryna przeszklona - 1 szt., Szafki kuchenne wiszące - 5 szt, Szafka kuchenna wisząca - 1 szt., Szafki kuchenne stojące - 4 szt, Szafka kuchenna pod zlewozmywak - 1 szt, Szafka kuchenna stojąca - 1 szt, Blat kuchenny MEBLE DO SALI Nr 312 : Stół - 2 szt, Regały - 3 szt, Szafa - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.13.14.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. Funkcjonalność - 20

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.