eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grójecdostawa leków dla SPZOZ w Grójcu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-22

POZYCJA 18214

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Grójec: dostawa leków dla SPZOZ w Grójcu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Grójcu, do kontaktów: Monika Żygłowicz, Piotra Skargi 10, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6649136, fax 048 6642165, e-mail: zakupygr@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalgrojec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków dla SPZOZ w Grójcu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Grójec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków (liczba zadań -7). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków (liczba zadań - 7). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 28.02.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: a) zadanie 1 - 580,00 zł b) zadanie 2 - 370,00 zł c) zadanie 3 - 224,00 zł d) zadanie 4 - 263,00 zł e) zadanie 5 - 230,00 zł f) zadanie 6 - 300,00 zł g) zadanie 7 - 2800,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w pkt 2 siwz - na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1i ust. 2 ustawy P.z.p. oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87 poz. 605). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów, zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami oraz wykazanie, że oferowany przedmioty zamówienia odpowiada wymogom postawionym w siwz - w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę: * W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - par. 1 ust. 1 Rozporządzenia: 1) Krajowy Rejestr Sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy P.z.p.; 3) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu; 4) Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu; 5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego (członkowie władz i podmiot zbiorowy) podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6) Koncesję lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. * W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - par. 1 ust. 2 Rozporządzenia; 7) Wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanej, dostawy w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. dostawa leków o wartości nie mniejszej niż 10% wartości oferty z podatkiem VAT składanej w danym zadaniu; 8) Dokumenty - od podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana i/lub jest wykonywana - potwierdzające, że dostawy, o których mowa w ust. 7, zostały wykonane należycie; * W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy - par. 1 ust. 3 Rozporządzenia: 9) Opinia-informacja banku/Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej o zdolności kredytowej wykonawcy lub o posiadanych środkach finansowych. Opinia-informacja ma wykazywać, że dany podmiot posiada zdolność kredytową lub posiada środki finansowe na koncie w wysokości min. 5000,00 zł; 10) Dowód wykazujący wniesienie wadium. I. Dokumenty, o których mowa w: a) pkt 1 i 5 siwz mają być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) pkt 3, 4 i 9 siwz mają być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. II. Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 3 - 5 siwz, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 7 i 10 siwz (w przypadku wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy P.z.p.; a w przypadku przelewu gotówki na konto zamawiającego dopuszczalne jest załączenie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza, by wszystkie dokumenty były załączone do oferty w formie oryginałów. Zamawiający dopuszcza, by potwierdzenia należytego wykonania dostaw były załączone w formie kserokopii. IV. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 ustawy P.z.p.: a) warunek wskazany w pkt 7 i 9 siwz mogą spełniać łącznie wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego, b) dokumenty, o których mowa w pkt 1 - 6 siwz ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgrojec.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.04.2007, godzina 10:30, Grójec, P. Skargi 10, pok. dyrektora Mroza.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: 1) Krótki opis: Dostawa leków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa leków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: 1) Krótki opis: Dostawa leków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa leków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: 1) Krótki opis: Dostawa leków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa leków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: 1) Krótki opis: Dostawa leków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa leków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: 1) Krótki opis: Dostawa leków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa leków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: 1) Krótki opis: Dostawa leków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa leków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: 1) Krótki opis: Dostawa leków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa leków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.