Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Kętrzyn: Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót w zakresie budownictwa-II część
Numer ogłoszenia: 182140 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, fax 089 752 05 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót w zakresie budownictwa-II część.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ułożenie powierzchni z kostki o gr 6 cm 4300 m2 Ułożenie powierzchni z kostki o gr 8 cm 4000 m2 Ułożenie krawężnika drogowego 3050 mb Modernizacja zieleni 2850 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że: 1) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym, oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, 4) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 6) oświadczy, że w przypadku wyboru jego oferty podpisze umowę, której wzór załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7) realizując zamówienie publiczne w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia z należytą starannością 8) po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy / wg załączonego druku / + z a ł ą c z n i k i : 1. Wycenione elementy robót na załączonym druku ( oferta) - zał. nr 1, 2. Karta informacyjna oferenta na załączonym druku- zał. nr 2, 3. Oświadczenie - zał. Nr 3, 4. Uzupełniony, parafowany i zaakceptowany projekt umowy - zał. Nr 4, 5. Wykaz podobnych zadań realizowanych w ciągu ostatnich 3 lat (co najmniej 1 zadanie) - zał. Nr 5, 6. Dokumenty wystawione przez Zamawiających, dotyczące zamówień wskazanych w pkt. 5, z odniesieniem co do staranności i terminowości ich wykonania. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 m-cy od wyznaczonego terminu składania ofert, 8. Zaświadczenie o terminowym regulowaniu składek ZUS - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące od wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Zaświadczenie Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące od wyznaczonego terminu składania ofert. 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; uprawnienia budowlane drogowe kierownika robót; 11. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych oraz liczebności personelu kierowniczego , w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 12. Wykaz posiadanego sprzętu i narzędzi niezbędnego do wykonania zadania. 13. Polisa lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kętrzyn ul. W.Polskiego 11 11-400 Kętrzyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Kętrzyn ul. W. Polskiego 11 11-400 Kętrzyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- ''Zapewnienie schronienie dla osób bezdomnychz terenu Gminy Miejskiej Kętrzyn - podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Przygotowanie i wydawanie dwudaniowych gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem pieczy zastępczej - postępowanie II
- "Dostawa zestawów do resekcji i zespoleń jelit do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, przetworów mięsnych; drobiu, przetworów drobiowych z indyka i kurczaka do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- "Zakup oleju napędowego do pojazdów Zespołu Ratownictwa Medycznego, Karetek Transportowych, Pojazdów Służbowych i Etyliny E 95 w celach gospodarczych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Lublin 2025-2028
- Roboty budowlane polegające na dokończeniu budowy zespołu budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej pn. "Kwiatowa Dolina"
- "Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Szamotułach - zaprojektuj i wybuduj"
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r. w podziale na 2 zadania.
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa części budynku Szkoły im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wilczopolu Kolonii
- Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej poprzez budowę centrów przesiadkowych i P&R wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowę systemu ITS na terenie gmin Aglomeracji Wałbrzyskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





