Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do maszyn drukarek i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 18212 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Podwale 28, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3443641 do 49 w. 403, faks 071 3430731.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do maszyn drukarek i kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do maszyn, drukarek i kserokopiarek w ilościach i asortymencie podanym w podanym załączniku , które muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe oraz zapakowane w oryginalne opakowania z nazwą producenta. 2. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych (np. kaseta, toner, atrament, tusz) muszą być fabrycznie nowe. 3. Zaoferowane przez Wykonawców materiały eksploatacyjne muszą odpowiadać parametrom techniczno-eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. 4. Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą posiadać 12 miesięczną gwarancję producenta w szczególności w zakresie wydajności i jakości druku, zawierającą oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wszystkich parametrów określonych przez producenta odpowiednich urządzeń. Gwarancja liczona jest od daty dostawy towaru. 5. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych innych niż producentów urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest objąć odpowiednio gwarancją urządzenia w okresie jego użytkowania. 6. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały muszą spełniać wymogi jakościowe i eksploatacyjne w stopniu określonym przez producenta. 7. Za produkt fabrycznie nowy ( nowo wytworzony w całości ) nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej lub w wyniku regeneracji. 8. Dostawa materiałów eksploatacyjnych następować będzie sukcesywnie partiami, aż do wyczerpania ilości określonych w załączniku do formularza oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.32 - 30.19.23.32 30.19.23.40 - Taśmy do faksów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 70424.33 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BALLPEN S.C. JOANNA SOWA, JACEK SUFRYD
jakie przetargi wygrała firma
BALLPEN S.C. JOANNA SOWA, JACEK SUFRYD
- Firma Ballpen s.c. Joanna Sowa, Jacek Sufryd, ul. Brzezińska 17/7, 54-018 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 70424.33
- Oferta z najniższą ceną: 70424.33 oferta z najwyższą ceną: 161564.72
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Demontaż starego dźwigu oraz dostawa i montaż nowego dźwigu w miejsce zdemontowanej windy w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30.
- Zakup tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówkach Terenowych KRUS.
- Dostawa mebli kuchennych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
- Remont budynku nr 27 w kompleksie wojskowym przy ul. Wileńskiej 14 w Oleśnicy.
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach należących do Gminy Wrocław - Rejony D,E,M,N.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.44.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza - Punkt Obsługi Ekodoradcy.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Zakup tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówkach Terenowych KRUS.
- Sukcesywana dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych dla GDDKiA Oddział w Katowicach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.