Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Wrocław: Zaprojektowanie i wykonanie - budowa sieci wodociągowej w Krosnowicach, powiat Kłodzki
Numer ogłoszenia: 182124 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, fax 071 3579097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie - budowa sieci wodociągowej w Krosnowicach, powiat Kłodzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i wykonanie sieci wodociągowej . Zakres robót do wykonania: 1. Opracowanie dokumentacji budowlanej Zakres obejmuje: a) Projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę - opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3.07.2003 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. nr 120 poz. 1133 z 2003 r., rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2.09.2004 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego Dz. U nr 202 poz. 2072 z 2004 roku, b) Specyfikacja technicznych warunków wykonania i odbioru robót budowlanych - opracowana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2.09.2004 r. - sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego Dz. U nr 202 poz. 2072 z 2004 roku c) Uzyskanie uzgodnienia na zapewnienie dostawy wody wraz z uzgodnieniem technicznych warunków wykonawstwa wydanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej Gminy Kłodzko, 57-360 Ołdrzychowice Kłodzkie, ul. Osiedlowa 7. d ) Uzyskanie wymaganych opinii, wszelakich uzgodnień, zgody na wejście na teren posesji objętych zamówieniem, oraz uzyskanie pozwolenia na budowę sieci wodociągowej i podejść do przyłączy dla budynków usytuowanych w miejscowości Krosnowice na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu nr 715/3, 718/28, 718/5 i 718/6, 718/7 i 718/8, 718/9 i 718/10, 718/16, 718/19, 718/25, 718/22, 719/3, 721/12, 726/3. e) Sporządzenie wytycznych do Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Zakres opracowania projektu 1. wykonanie projektu sieci wodociągowej o długości około 2,7 km i włączenia jej do istniejącego wodociągu ułożonego na terenie działki Zamawiającego, działka nr 10/9 wraz z wykonaniem podejścia do przyłączy dla 12 budynków mieszkalnych. 2. Zamawiający wymaga, aby projekt uwzględniał prowadzenie robót budowlanych w sposób nie powodujący utrudnień w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego. 3. Wykonawca opracuje projekt planowanego zamierzenia w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, na podstawie dokumentacji kartograficznej, która stanowi załącznik do SIWZ i uzyska dla niego wymagane przepisami uzgodnienia, zgody i pozwolenia, w tym pozwolenia na budowę. - 2. Wykonanie robót budowlanych - instalacyjnych 1. Wykonanie sieci wodociągowej długości około 2,7 km i włączenie do istniejącego wodociągu Ø 160 mm położonego na terenie działki Zamawiającego, działka nr 10/9 wraz z wykonaniem podejść do przyłączy dla budynków usytuowanych w miejscowości Krosnowice: 1. Budynek nr 131/1, działka nr 715/3 2. Budynek nr 132, działka nr 718/28 3. Budynek nr 133, działka nr 718/5, 718/6 4. Budynek nr 134, działka nr 718/7, 718/8 5. Budynek nr 135, działka nr 718/10, 718/9 6. Budynek nr 135 A, działka nr 718/16 7. Budynek nr 136, działka nr 718/19 8. Budynek nr 137, działka nr 718/25 9. Budynek nr 138, działka nr 718/22 10. Budynek nr 139, działka nr 719/3 11. Budynek nr 140, działka nr 721/12 12. Budynek nr 141, działka nr 723/3 2. Na trasie wodociągu należy zgodnie z projektem założyć hydrant i zasuwy odcinające. 3. Należy układać wodociąg o średnicy f160 mm, odgałęzienia do przyłączy f 32 mm i f 40 mm. Zastosować rury PE, rury do wody pitnej PN 10. 4. Zamawiający wymaga aby roboty budowlane były prowadzone w sposób nie powodujący Utrudnień w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego. Prace powinny być prowadzone zgodnie z wytycznymi Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 5. Na trasie wodociągu prowadzonej pod drogami, chodnikami lub odgałęzień do przyłączy przecinających jezdnię oraz na skrzyżowaniach sieci z wjazdami na posesję należy wykonać rozbiórki istniejących nawierzchni oraz ich odtworzenie ze spełnieniem wymogu zagęszczenia gruntu zasypowego i odbudowy nawierzchni do stanu pierwotnego. 6. Prace powinny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami ustawy Prawo budowlane. 7. W sprawach wątpliwych Wykonawca winien się skonsultować z autorem projektu pełniącym nadzór autorski nad zgodnością z projektem prowadzonych prac budowlanych oraz z inspektorem nadzoru inwestorskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - Kładzenie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10 000,-.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Należy wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia (odpowiadającym swoim rodzajem) - trzech robót o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł każda wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobę posiadającą: uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi, uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami w zakresie sieci wodociągowych. Posiadanie niezbędnego potencjału technicznego i ekonomicznego do wykonania zamówienia, Posiadanie ubezpieczenia w szczególności polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 800 000 złoty. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo ZP)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 Prawa ZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. Doświadczenie zawodowe stanowiący załącznik nr 2a do formularza ofertowego, zawierający wykaz wykonanych robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu należy dołączyć potwierdzenie należytego wykonania zamówienia w formie referencji wydanej przez uprawnioną osobę reprezentującą podmiot, dla którego wykonano zamówienie. Załącznik nr 2b - Wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kadra inżynieryjno-techniczna oraz pracownicy bezpośrednio zatrudnieni w wykonawstwie. Należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię uprawnień kierownika budowy w niezbędnym zakresie oraz aktualne dokumenty przynależności do izby zawodowej. Ubezpieczenie od OC stanowiące załącznik nr 3 do formularza ofertowego, zawierający polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 800 000 złoty. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego stanowiące załącznik nr 4 do formularza ofertowego, zawierający potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS stanowiące załącznik nr 5 do formularza ofertowego, zawierający potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia stanowiące załącznik nr 6 do formularza ofertowego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, pok. 214.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: B. Prusa, J. Poniatowskiego, Oleśnicka, Żeromskiego we Wrocławiu.
- Budowa nowej siedziby PP w Podgórzynie - zakończenie robót budowlanych.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego położonego we Wrocławiu
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr."
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stanisławowskiej 68 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zielonej przestrzeni w Łazach poprzez zagospodarowanie skweru przy ul. Różanej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Kanalizacja deszczowa dla parkingu wewnętrznego i przebudowa nawierzchni placu dla zespołu budynków przy ul. Mickiewicza w Opolu
- Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku szkoły i przedszkola na żłobek
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Marcinkowice - Lizawice (dokumentacja projektowa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby termomodernizacji budynku SP w Gowarczowie, świetlicy w Morzywole i Kupimierzu, budynku oczyszczalni ścieków w Rudzie Białaczowskiej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.