eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Sprzęt do ratownictwa w warunkach zimowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-20

Zakopane: Sprzęt do ratownictwa w warunkach zimowych
Numer ogłoszenia: 182124 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe , ul. Piłsudskiego 63a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2063581, 603100010, faks 018 2014731.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.topr.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.topr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt do ratownictwa w warunkach zimowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 30 kompletów sprzętu ratowniczego. W skład kompletu wchodzi: GRUPA I 1. NARTY taliowane z przeznaczeniem do narciarstwa ski-turowego i jazdy poza trasami, szerokość narty pod butem 83-90mm, waga 1 narty przy dł. 170cm max 1350g, rocker z przodu narty 2. KIJKI dwuelementowe, składane z system regulacji długości - zatrzaskowy typu clipper, przedłużona wyściółka pod rękojeścią, w komplecie 2 rodzaje kółek o różnej średnicy, waga pary kijków max. 600g 3. FOKI (2 pary) zaczepy przód i tył narty, materiał zawierający min. 70% moheru, możliwość docięcia do nart taliowanych o szerokości pod butem 83-90mm lub kompatybilne z nartami GRUPA II 1. WIĄZANIA przeznaczone do narciarstwa skiturowego, możliwość podchodzenia i zjazdu, możliwość wpięcia butów skiturowych, w komplecie skistopery, waga maksymalna kompletu do 1 narty - max 600g 2. HARSZLE kompatybilne z wiązaniami, długie noże, szerokość nie większa niż 4 mm od szerokości narty GRUPA III BUTY SKITUROWE przeznaczone do narciarstwa skiturowego, komfort podchodzenia i zjazdu w każdym terenie, możliwość przypięcia raków automatycznych, możliwość wpięcia wiązań skiturowych każdego typu, system min. 2 klamer, podeszwa typu Vibram lub podobna, przepięcie 1 klamrą z podchodzenia do zjazdu (i odwrotnie), waga 1 buta max. 1.250g przy rozmiarze 27cm, but wewnętrzny termoformowalny GRUPA IV ŚRUBY LODOWE posiadające plakietkę z otworem na wpięcie karabinka z dodatkową składaną korbką umożliwiającą łatwe wkręcenie śruby do lodu, długości śrub lodowych w komplecie (komplet = 6 śrub): 1 sztuka = 20cm lub więcej, waga max. 120g, 4 sztuki 16cm do 19cm, waga max. 1 sztuki 110g, 1 sztuka = 13cm do 15cm, waga max. 100g, posiadające atest UIAA. GRUPA V KARABINEK STALOWY wykonany z wysokiej jakości stali, zakręcany zamek, posiada system zakręcania KEYLOCK zapobiegający zahaczaniu karabinka o plakietki, linę, itp. wytrzymałości: oś podłużna - min. 40kN; oś poprzeczna - min. 12kN, posiadający atest UIAA, ilość sztuk w komplecie - 3 sztuki typu HMS i 3 sztuki typu owal (razem 6 sztuk) GRUPA VI KARABINEK HMS wykonany z materiału wysokiej jakości, zakręcany zamek, posiadający system zakręcania KEYLOCK zapobiegający zahaczaniu karabinka o plakietki, linę, itp. wytrzymałości: oś podłużna - min. 22kN; oś poprzeczna - min. 7kN, waga - max. 70g. posiadający atest UIAA, ilość sztuk w komplecie - 6 GRUPA VII RAKI PASKOWE koszykowe 12 zębów, wykonane z wysokiej jakości stali, łatwa regulacja rozmiaru bez użycia narzędzi, podkładki przeciwśniegowe (anti-snow) w zestawie, waga (z anti-snow) - max. 940g. posiadające atest UIAA GRUPA VIII UPRZĄŻ lekka uprząż asekuracyjna, odpinane klamry na udach pozwalające na założenie/zdjęcie bez potrzeby zdejmowania raków czy nart, minimum 2 szpejarki na pasie biodrowym, waga - max. 230g. (dla rozmiaru M), posiadające atest UIAA GRUPA IX LATARKA CZOŁÓWKA mocna latarka czołowa z akumulatorem posiadająca wskaźnik rozładowania baterii lub przy słabnącym akumulatorze światło czołówki przechodzi w słabszy tryb świecenia, minimum 3 poziomy światła, przy trybie maksymalnym poziom światła minimum 750 lumenów, posiadająca system łatwego mocowania na głowie/kasku, waga - max. 380g. w zestawie dodatkowy akumulator i ładowarka. GRUPA X OGRZEWACZE DO BUTÓW system grzewczy do butów składający się z wkładki i pojemnika na baterie, możliwość przycięcia wkładki na odpowiedni rozmiar stopy, wkładki posiadające element grzejny zasilany na baterie (paluszki AA - na 1 but 4 baterie lub akumulatorki), w komplecie 2 wkładki z elementem grzejnym + 2 pojemniki na baterie. GRUPA XI UNIWERSALNE NARZĘDZIE WIELOFUNKCYJNE narzędzie wykonane z wysokiej jakości stali posiadające minimum następujące funkcje: gładkie ostrze, kombinerki, śrubokręt krzyżakowy, śrubokręt płaski mały, śrubokręt płaski duży, przecinacz do drutu, pilnik, piła do drewna. Długość po złożeniu 9-11cm, waga 170-210g, w zestawie pokrowiec na narzędzie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.80.00.00 - Sprzęt osobisty i pomocniczy 75.25.20.00 - Służby ratownicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3.000 złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu dostaw z ostatnich 3 lat o takim samym lub podobnym rodzaju.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie oferenta - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.topr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakopane, Piłsudsiego 63 a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 13:00, miejsce: Zakopane, Piłsudskiego 63 a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.09.2015.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.