Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Ryjewo: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ W RYJEWIE
Numer ogłoszenia: 18209 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół , ul. Grunwaldzka 63, 82-420 Ryjewo, woj. pomorskie, tel. 0-55 277 42 63, faks 0-55 277 42 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsryjewo.webd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SZKOŁA PUBLICZNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ W RYJEWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO - 25000 LITRÓW.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.00.00.0 - Paliwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia; 5) zaakceptują wszystkie wymagania zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów załączonych do oferty. 8.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się jako odrzuconą. 8.4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 Prawa zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia następujących dokumentów: Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczenia na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganego oświadczenia lub którzy złożyli oświadczenie zawierające błędy, do jego uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że pomimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsryjewo.webd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ W RYJEWIE
82-420 RYJEWO
UL.GRUNWALDZKA 63
www.zsryjewo.webd.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 12:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ 82-420 RYJEWO UL.GRUNWALDZKA 63 SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw płynnych do środków transportu Urzędu Miasta Zielona Góra, dokonywany w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego oraz zakup benzyny bezołowiowej 95.
- Zakup paliwa w systemie bezgotówkowym
- Zakup paliwa do pojazdów i sprzętów będących własnością Gminy Dalików
- sukcesywny zakup paliwa i wodnego roztworu mocznika AdBlue (płyn AdBlue z dystrybutora) w syst. bezg. realiz. trans. przy użyciu kart pal. na terenie kraju na potrzeby MCUS we Wrocławiu - cz.I
- Zakup paliw płynnych do pojazdów gminy Jastrzębia na rok 2026
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





