eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolimów › Przebudowa ul. Grunwaldzkiej w Bolimowie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Bolimów: Przebudowa ul. Grunwaldzkiej w Bolimowie
Numer ogłoszenia: 182071 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolimów , ul. Łowicka 9, 99-417 Bolimów, woj. łódzkie, tel. 046 8380305, faks 046 8380386.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolimow.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Grunwaldzkiej w Bolimowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie kompletnego dzieła budowlanego Przebudowy ul. Grunwaldzkiej w Bolimowie, (działka nr 291, obręb Bolimów), o długości 294,67 m. W zakres inwestycji wchodzi rozbiórka istniejącego chodnika i krawężnika, wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, wybudowanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej na podbudowie z kruszywa naturalnego. Przebudowę ulicy zaprojektowano istniejącym śladem, uwzględniając pas terenu przeznaczony na ulicę oraz istniejące zagospodarowanie pasa drogowego i terenu przyległego. Wszystkie elementy projektowanej przebudowy ulicy mieszczą się w granicach istniejącego pasa drogowego. Po przebudowie, ulica Grunwaldzka będzie miała następujące parametry techniczne: Przekrój poprzeczny: jednopasowy jednokierunkowy 1 x 3,50 - 4,00 m przy posesjach ciąg pieszy lewostronny o szer. 1,0-2,0 m z usytuowanymi w jego obrębie zjazdami indywidualnymi do posesji. (konstrukcja nawierzchni jednolita dla zjazdów indywidualnych, chodnika i jezdni). Szerokość poboczy gruntowych: 0,20 - 0,75 - uzależniona od szerokości pasa drogowego Klasa techniczna: D Vp = 30 km/h, Obciążenie: 100 kN/oś Kategoria ruchu: KR 1 Zestawienie powierzchni powierzchnia jezdni - 1210 m2 powierzchnia chodnika - 280 m2 powierzchnia poboczy gruntowych - 228 m2 Konstrukcja nawierzchni Zaprojektowano jednolitą konstrukcję nawierzchni dla jezdni, zjazdów indywidualnych i chodnika: betonowa kostka brukowa grubości 8 cm podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 4 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 -31,5 mm grubości 20 cm warstwa odcinająca z piasku grubości 10 cm wyrównane i zagęszczone niewysadzinowe podłoże gruntowe G1 Projektowana nawierzchnia będzie obramowana krawężnikiem wtopionym 15 x 30. Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu koryta pod poszerzenie jezdni. Roboty ziemne w bezpośredniej bliskości istniejącego uzbrojenia wykonać ręcznie, z zachowaniem szczególnej ostrożności i pod nadzorem pracownika - użytkownika sieci. Zalecenie to dotyczy w szczególności kabli teletechnicznych posadowionych stosunkowo płytko. Odwodnienie Odwodnienie ulicy Grunwaldzkiej odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne jezdni, na przyległy teren. Aby umożliwić spływ wody na przyległy teren, ulica będzie obramowana krawężnikiem betonowym 15 x 30, całkowicie obniżonym. Aby zachować ciągłość odwodnienia i uniknąć tworzenia się zastoisk wody po wewnętrznych stronach łuków, zaprojektowano, na łukach spadki odwrotne - 1%. Przy posesjach zaprojektowano jednostronny spadek poprzeczny jezdni, oraz spadki podłużne umożliwiające spływ wody na przyległy teren. Roboty brukarskie należy wykonać ze szczególną starannością aby umożliwić spływ wody w założonych przez Projektanta kierunkach. Zgodnie z ustaleniami zawartymi z Inwestorem, ul. Grunwaldzka będzie ulicą jednokierunkową. Przyjęto, że oznakowanie pionowe wykonane będzie jako odblaskowe z folii II-giej generacji, z grupy wielkości - średnie. Uzupełnienie oznakowania ulicy pokazano w projekcie zagospodarowania terenu. Organizacja ruchu w trakcie robót. Projekt organizacji ruchu na czas robót, wraz z wymaganymi uzgodnieniami i zatwierdzeniami w zależności od harmonogramu realizacji robot powinien opracować Wykonawca robót. Projekt należy uzgodnić z KPP w Skierniewicach, ,UG w Bolimowie i przedłożyć do zatwierdzenia do organu organizacji ruchu na szczeblu Starostwa Powiatowego w Skierniewicach. Szczegółowy zakres robót - roboty pomiarowe - 295 m - rozbiórka krawężnika - 207 m - rozbiórka chodnika z płyt betonowych - 260 m2 - wykonanie, wyprofilowanie i zagęszczenie koryta pod jezdnię i chodniki, o głębokości średnio 45 cm - 1490 m2 / 671 m3 - ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30, na ławie z betonu B 15 -634 m - wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm - 1490 m2 _ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm gr. 20 cm -1490 m2 - ułożenie bet. kostki brukowej o gr. 8 cm - kolorowej - na podsypce cement. - piaskowej gr. 4 cm (chodnik i zjazdy) - 280 m2 - ułożenie bet. kostki brukowej o gr. 8 cm - szarej - na podsypce cement. - piaskowej gr. 4 cm (ulica) - 1210 m2 - uzupełnienie poboczy gruntem z korytowania - 22,8 m3 - profilowanie i zagęszczenie poboczy -228 m2 - ustawienie słupków do znaków drogowych o średnicy O 70 mm - 8 sztuk - umocowanie znaków drogowych - 10 sztuk 1 x A-2 1 x B-2 1 x B-20 1 x B-21 1 x B-22 4 x D-1 1 x D-3 - regulacja wysokościowa studzienek i zaworów wodociąg - 9 zaworów studnie sanitarne - 7 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w następujących załącznikach: dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, przedmiaru robót, informacji dotyczącej BIOZ oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę : - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, 45233140-2 Roboty drogowe: - Wykonanie, wyprofilowanie, i zagęszczenie koryta - Podbudowa: wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy - Nawierzchnie 45233161-5 Ścieżki piesze i rowerowe - uzupełnienie poboczy gruntowych 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych. 3.2. Wskazania materiałów z nazwy w załączonej dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia a zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych spełniających te parametry techniczne i jakościowe. 3.3. Wykonawca uwzględni w swoich kosztorysach ofertowych min. koszty związane z: - wszelkimi kosztami związanymi ze zużyciem wody i energii elektrycznej, - utrzymaniem placu budowy, - ubezpieczeniem budowy, - organizacją ruchu w czasie robót, - obsługę geodezyjną w zakresie bieżących robót związanych z realizacją wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.40-2, 45.23.31.61-5, 45.23.32.90-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawcy na podstawie art. 45 ust. 2-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium w wysokości 7.000 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275] Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy. Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto depozytowe Zamawiającego: Nr 50 9297 0005 0600 0215 2012 0006 w banku Bank Spółdzielczy Skierniewice o/Bolimów. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium na wykonanie Przebudowy ul. Grunwaldziej w Bolimowie W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Za chwilę faktycznego przekazania wadium w przypadku wnoszenia wadium w postaci pieniężnej uznaje się chwilę uznania konta Zamawiającego a nie zaś chwilę obciążenia rachunku Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresach odpowiadających swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia. Weryfikacja tego warunku odbędzie się w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia. Wykonawca musi udowodnić że wykonał w wyżej wymienionym okresie, (zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto każda, których przedmiotem była budowa przebudowa lub remont budynku. Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzającymi, że roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (wg załącznika nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - min 1 osobą uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności drogowej. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osobę która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku gdy Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów załącza do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie a) W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się złożenia oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt.6 podp. 1), lit. a) oraz pkt.6, podp.2) lit. a), b),c), d) przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. b) W przypadku spółki cywilnej należy złożyć dodatkowo: - wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, - pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w przetargu lub reprezentowania ich w przetargu, zawarcia umowy i jej zmiany, c) Przed podpisaniem umowy wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjanci okażą zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum określającą wzajemne prawa i obowiązki stron.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy, załączonym do niniejszej SIWZ. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu umowy, w zakresie: podwykonawstwa (o ile zostało przewidziane w ofercie Wykonawcy) - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy w uzasadnionym przypadku, za uprzednią zgodą Zamawiającego. Zmiana osób reprezentujących którąkolwiek ze stron oraz zmiana nazwy i siedziby którejkolwiek ze stron będąca wynikiem reorganizacji lub przekształcenia nie stanowi zmiany umowy. Termin wykonania robót objętych umową może ulec zmianie w przypadku: 1) późniejszego przekazania placu budowy Wykonawcy z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, 2) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. warunki atmosferyczne których przy zachowaniu najwyższej staranności nie można było przewidzieć w momencie podpisywania umowy, przerwy spowodowane działaniami organów administracyjnych),

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bolimow.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bolimowie ul. Łowicka 9 99 - 417 Bolimów pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bolimowie ul. Łowicka 9 99 - 417 Bolimów pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.