To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-04
Krosno Odrzańskie: Wykonanie podłogi podniesionej w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 182064 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131784 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 358 20 84, faks 68 358 27 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podłogi podniesionej w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonania podłogi podniesionej w pomieszczeniu Service Desk-u znajdującego się w budynku nr 3 na terenie Placówki SG w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4. Zakres prac przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - Wykonanie konstrukcji nośnej stalowej z profili C40-40-2 mm, wspartej na słupkach stalowych o regulowanej wysokości zamocowanych do podłogi za pomocą kołków lub kleju. - Ułożenie płyt podłogowych z gipsu integralnego obustronnie impregnowanego typ FHB 28 lub równoważny, o wymiarach 60 x 60cm i gr. 28mm łączonych na pióro - wpust o łącznej powierzchni ok 40m2. - Wykonanie zabudowy pionowej stopni audytoryjnych z płyt z gipsu integralnego obustronnie impregnowanego typ FHB 28 lub równoważny. - Impregnacja podłoża środkiem przeciw pyłowym. - Zamontowana podłoga powinna spełniać poniższe parametry techniczne: 1. klasa obciążenia (wg PNEN 13213:2002) 3kN; 2.właściwości ppoż (wg PN-EN 13501-1:2002) A1 (materiał niepalny); 3. odporność ogniowa (wg PN-EN 13501-2:2002) REI 30. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz dodatkowe informacje związane z opisem przedmiotu zamówienia i sposobem jego wykonania określone są w: 1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do SIWZ); 2. Rysunek - przekrój przez pomieszczenie operacyjne Sernice Desk (załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Uczestnicy postępowania mogą złożyć wizytę w miejscu realizacji robót w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów oraz ryzyka związanego z inwestycją oraz uzyskania wszelkich danych niezbędnych do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zadania. - Materiały, które mają być użyte do wykonania zamówienia. Do wykonania zamówienia publicznego Wykonawca użyje materiałów dostarczonych we własnym zakresie. Dostarczone wyroby powinny być I gatunku, odpowiednio oznakowane, posiadające wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumentację techniczną w języku polskim niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z wyrobu, tj.: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi wyłącznie w oparciu o materiały budowlane zgodne z polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku: 1) europejskimi aprobatami technicznymi; 2) wspólnymi specyfikacjami technicznymi; 3) normami międzynarodowymi i 4) innymi technicznymi systemami odniesienia ustanowionymi przez europejskie organy normalizacyjne chyba, że w odniesieniu do danego typu materiału nie sformułowano żadnych wymagań, ewentualnie zaś z: 1) polskimi normami; 2) polskimi aprobatami technicznymi; 3) polskimi specyfikacjami technicznymi. - Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, albo odmiennych z tym, że Wykonawca jest wówczas zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały do wykonania przedmiotowej roboty budowlanej spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - W przypadku sytuacji o której mowa powyżej Zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych materiałów wraz z ofertą. - Roboty budowlano - remontowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: 1. obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zaś ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623); 2. zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej; 3. obowiązującymi w powyższym zakresie normami; 4. ustalonymi w niniejszym postępowaniu (SIWZ) warunkami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.43.21.21 - Roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WAPPEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WAPPEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe WAPPEX P. Kozłowski, W. Lewandowski Spółka Jawna, ul. Wspólna 1, 62-400 Słupca, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16974,00
Oferta z najniższą ceną: 16974,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16974,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa i zakup sprzętu komputerowego dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
- Remont wraz ze wzmocnieniem nawierzchni drogi powiatowej nr 1150F na odcinku Gola - Brzeźnica wraz z remontem obiektu mostowego
- Wymiana okien dachowych na III piętrze budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1166F w miejscowości Dobrosułów II
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Strzałkowo - etap II
- "Remont wejścia głównego do Żłobka Samorządowym nr 25 w Krakowie"
- "Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki Domatowo na działce nr 393 obr. Domatowo"
- Budowa żłobka w miejscowości Kozłowo
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w msc. Sadławki 1A/2, gm. Zalewo oraz w msc. Klejdyty 16/4, gm. Kiwity
- Zmiana sposobu użytkowania budynku kotłowni na centrum aktywności lokalnej w Kozłowie
więcej: Kładzenie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.