eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa magazynowych regałów jezdnych, półek i zaczepów do regałów jezdnych dla potrzeb archiwum w gmachu Urzędu Miasta Szczecin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-23

Szczecin: Dostawa magazynowych regałów jezdnych, półek i zaczepów do regałów jezdnych dla potrzeb archiwum w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Numer ogłoszenia: 182023 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160061 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Miejska Jednostka Obsługi Gospodarczej, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4245314, faks 91 4245805.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa magazynowych regałów jezdnych, półek i zaczepów do regałów jezdnych dla potrzeb archiwum w gmachu Urzędu Miasta Szczecin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa magazynowych regałów jezdnych, półek i zaczepów do regałów jezdnych dla potrzeb archiwum w gmachu Urzędu Miasta Szczecin. Kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1) dostawę i montaż w siedzibie Zamawiającego regałów jezdnych opisanych w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej. 2) dostawę 256 szt. półek i 690 szt. zaczepów do magazynu Zamawiającego, opisanych w specyfikacji technicznej w dziale II., 3) przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi regałów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SKRAWMET W. Olejniczak, S. Solka i J. Stachurski Spółka Jawna, Ul. Wróblewskiego 2, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72859,15

  • Oferta z najniższą ceną: 72859,15 / Oferta z najwyższą ceną: 101234,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.