Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Kórnik: Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w ulicy Krauthofera w Kórniku-Bninie.
Numer ogłoszenia: 182019 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kórniku, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie, tel. 061 8170411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: kornik@kornik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w ulicy Krauthofera w Kórniku-Bninie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w ulicy Krauthofera w Kórniku-Bninie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, co oznacza, że - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem; zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi i aktualnym członkostwem w izbie samorządu zawodowego - dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w punkcie X ust. 4 i 6 SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 zamówienia związane z wykonaniem robót budowlanych odpowiadające robotom stanowiących przedmiot zamówienia, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania wskazanego przez Wykonawcę zamówienia; - dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w punkcie X ust. 7 SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: * zaakceptują termin płatności 21 dni. 4. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane zamówienie 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w punkcie X 4,5,6,7 SIWZ 6. Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, których wykaz zawiera rozdział X SIWZ. 7. Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty musza być dołączone oświadczenia lub dokumenty wymienione w punkcie X SIWZ. 8. W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożone dokumenty zawierać będą błędy zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym terminie wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów lub oświadczeń dotyczących warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez zamawiającego dotyczących usług, dostaw, robót budowlanych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót i kosztorysu ślepego, które stanowi załączniki Nr 5 i 6 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 6. Dokument stwierdzający, że osoba - kierownik budowy wskazany przez Wykonawcę posiada uprawnienia budowlane do kierowania pracami budowlanymi (dyplomy, uprawnienia) oraz oświadczenie o gotowości współpracy z Wykonawcą, w przypadku gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem a także ważne zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie-załącznik nr 9 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kornik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kórniku Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik-pok. 205.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kórniku Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik-sekretariat Burmistrza I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KÓRNIK
- Budowa ul. Niebieskiej, ul. Błękitnej oraz ul. Granatowej w Koninku, gmina Kórnik
- Budowa chodnika przy ulicy Mostowej w miejscowości Szczytniki
- Przebudowa drogi wraz z przebudową rowu - ulica Słoneczna w miejscowości Dziećmierowo
więcej: przetargi KÓRNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witonia wzdłuż ulic Centralnej, Kutnowskiej, Wieczorowej, Zielonej i Promiennej oraz zbiornika magazynowego wody o poj. 100m3 na terenie SUW Witonia."
- Remont instalacji kanalizacji sanitarnej w SP 20 przy ul. Wyzwolenia 11 w Rudzie Śląskiej w ramach zadania "Utrzymanie infrastruktury - Szkoły Podstawowe".
- Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej do terenów inwestycyjnych przy drodze S-19
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową placu wodnego zlokalizowanego na placu zabaw przy ul. Sikorskiego w Dzierżoniowie, w ramach zadania pn. "Rozbudowa Alei Bajkowych Gwiazd".
- Przebudowa dróg na terenie powiatu jarocińskiego polegająca na dobudowie chodników i przebudowa drogi powiatowej Żerków - Raszewy polegająca na dobudowie drogi rowerowej
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Stary Łajszczew.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.