eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KórnikBudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ulicy Krauthofera w Kórniku-Bninie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Kórnik: Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w ulicy Krauthofera w Kórniku-Bninie.
Numer ogłoszenia: 182019 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kórniku, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie, tel. 061 8170411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: kornik@kornik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w ulicy Krauthofera w Kórniku-Bninie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w ulicy Krauthofera w Kórniku-Bninie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, co oznacza, że - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem; zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi i aktualnym członkostwem w izbie samorządu zawodowego - dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w punkcie X ust. 4 i 6 SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 zamówienia związane z wykonaniem robót budowlanych odpowiadające robotom stanowiących przedmiot zamówienia, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania wskazanego przez Wykonawcę zamówienia; - dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w punkcie X ust. 7 SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: * zaakceptują termin płatności 21 dni. 4. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane zamówienie 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w punkcie X 4,5,6,7 SIWZ 6. Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, których wykaz zawiera rozdział X SIWZ. 7. Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty musza być dołączone oświadczenia lub dokumenty wymienione w punkcie X SIWZ. 8. W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożone dokumenty zawierać będą błędy zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym terminie wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów lub oświadczeń dotyczących warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez zamawiającego dotyczących usług, dostaw, robót budowlanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót i kosztorysu ślepego, które stanowi załączniki Nr 5 i 6 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 6. Dokument stwierdzający, że osoba - kierownik budowy wskazany przez Wykonawcę posiada uprawnienia budowlane do kierowania pracami budowlanymi (dyplomy, uprawnienia) oraz oświadczenie o gotowości współpracy z Wykonawcą, w przypadku gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem a także ważne zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie-załącznik nr 9 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kornik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kórniku Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik-pok. 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kórniku Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik-sekretariat Burmistrza I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.