To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-04
Gliwice: utrzymanie czystości w siedzibach Zamawiającego w okresie od dnia 01.01.2010r. do dnia 31.12.2010r.
Numer ogłoszenia: 181 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237657 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości w siedzibach Zamawiającego w okresie od dnia 01.01.2010r. do dnia 31.12.2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w siedzibach Zamawiającego w okresie od dnia 01.01.2010r. do dnia 31.12.2010r. 2.Szczegółowe zestawienie usług w ramach niniejszego zadania: 2.1Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych ZBM I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach: a) sprzątanie codzienne pomieszczeń biurowych, pomieszczeń sanitarnych (mycie, dezynfekcja i sprzątanie toalet: pisuary, sedesy, umywalki, krany, podłogi), uzupełnianie kostek zapachowych w sedesach, sprzątanie codzienne pomieszczeń socjalnych i ciągów komunikacyjnych (m.in. codzienne opróżnianie i wymiana worków na śmieci; codzienne ścieranie kurzu z mebli: biurka, szafy, komody, stoliki, stoły, krzesła; zamiatanie podłóg i schodów; odkurzanie wykładzin dywanowych, codzienne mycie podłóg i schodów, codzienne uzupełnianie mydła w płynie, a także ręczników papierowych oraz papieru toaletowego w dozownikach); b) codzienne wynoszenie śmieci do pojemników poza budynek, w podwórzu, c) mycie w pomieszczeniach sanitarnych glazury ściennej, luster (raz w tygodniu), d) mycie okien (dwa razy w roku, a w razie potrzeby trzy razy); w tym mycie parapetów i kaloryferów, e) czyszczenie zabrudzonych powierzchni szklanych gablot i tablic informacyjnych (raz na kwartał), f) czyszczenie lub pranie żaluzji vertikal i rolet w oknach (raz w roku, a w razie potrzeby częściej), g) uczestniczenie w przygotowaniach pomieszczeń do remontów oraz sprzątanie po remoncie; h) sprzątanie pomieszczeń pomocniczych (archiwa, pomieszczenia gospodarcze) - raz w miesiącu; i) zgłaszanie wszelkich awarii i uszkodzeń; j) sprawdzanie i zamykanie drzwi, okien w pokojach, sanitariatach i korytarzach, sprawdzanie czy urządzania elektryczne są wyłączone; k) zamykanie drzwi głównych i włączanie alarmu po zakończonej pracy (dotyczy budynków w Rejonach Obsługi Mieszkańców); l) odśnieżenie przed wejściem oraz podsypanie piaskiem w razie potrzeby (w okresie zimowym), m) mycie naczyń w sekretariacie Prezesa Zarządu. 2.2 Godziny wykonywania codziennej usługi utrzymania porządku i czystości: a) w poniedziałek, środę, czwartek i piątek od godziny 1500 do godziny 1900, b) we wtorek od godziny1600 do godziny 2000. 2.3 W przypadkach szczególnych potrzeb, wykonanie usługi w innych godzinach i dniach. 2.4 Wykonawca zobowiązany jest do używania środków czystości i higieny wyłącznie o bezspornie dobrej jakości, posiadające właściwe atesty, w tym atest PZH do powszechnego stosowania. 2.5 Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania usługi. 2.6 Wykonawca usługi zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów. Wykonawca usługi zobowiązany jest do przestrzegania również przepisów BHP i P.POŻ. obowiązujących na terenie firmy. 2.7 Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie powierzonych i w toku wykonywania usługi pozyskanych informacji dotyczących ZBM I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 2.8 Lokalizacja biur i ich szacunkowa powierzchnia: a) Pomieszczenia w budynku przy ul. Dolnych Wałów 11, szacunkowa powierzchnia 1004,00 m2, b) Pomieszczenia w budynku przy ul. Zwycięstwa13 (III i IV piętro) szacunkowa powierzchnia 601,00 m2, c) Pomieszczenia w budynkach Rejonów Obsługi Mieszkańców: -ROM nr 1 ul. Kłodnicka 5 szacunkowa powierzchnia 634,00 m2 -ROM nr 2 ul. Zabrska 15 szacunkowa powierzchnia 754,00 m2 -ROM nr 3 ul. Grodowa 2 szacunkowa powierzchnia 332,00 m2 -ROM nr 5 ul. Niedurnego 6 szacunkowa powierzchnia 288,00 m2 -ROM nr 7 ul. Andersa 13 szacunkowa powierzchnia 166,00 m2 -ROM nr 8 ul. Rybnicka 15 szacunkowa powierzchnia 313,00 m2 -ROM nr 9 ul. Asnyka 15 szacunkowa powierzchnia 242,00 m2. 2.9 Informacje dodatkowe: a) W siedzibach znajdują się dozowniki na mydło z linii asortymentowej firmy EKA. Dozownik na papier toaletowy z linii asortymentowej firmy EKA, z wyjątkiem Sekretariatu Prezesa (ul. Dolnych Wałów 11) - małe rolki papieru. Dozownik na ręczniki papierowe z linii asortymentowej firmy EKA na papier typu 22, za wyjątkiem Sekretariatu Prezesa - papier na rolki typu kuchennego, b) zapewnienie worków na śmieci leży po stronie Wykonawcy, c) kosze na śmieci: uśredniając dane dla każdej jednostki: 10-15 koszy 35l, 2-4 koszy 60l, 2-4 kosze 120l. Ilość, rodzaj i częstotliwość opróżniania koszy jest wielkością dynamiczną; należy przyjąć gotowość w zapewnieniu wymiany, d) przewidywane remonty i ich zakres: remonty dotyczą najczęściej odświeżania pomieszczeń tj. ich malowania. Na chwilę obecną ich nie przewidujemy, co nie oznacza, iż nie wystąpią w ciągu roku, e) w każdej lokalizacji ROM musi być przyporządkowana jedna osoba sprzątająca, f) usługa musi być wykonywana tylko w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego. 3. Dane teleadresowe są dostępne na stronie internetowej: www.zbm.gliwice.pl 4. Realizacja usług objętych niniejszym zamówieniem następować będzie w całości przy użyciu własnych sił kadrowych Wykonawcy, oraz z uwagi na charakter zadania, posiadanego sprzętu i materiałów eksploatacyjnych, spełniających wytyczne polskich norm technicznych i jakościowych, ze szczególnym naciskiem na przesłanki ekologiczne. Do realizacji zamówienia należy zastosować sprzęt, materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku. 5. Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie powierzonych i w toku wykonywania usługi pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 7. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na poziomie gwarantującym zachowanie właściwego standardu. W przypadku zgłaszania zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług, Wykonawca będzie odpowiednio ponosił konsekwencje finansowe zgodnie z ustaleniami umownymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 170400 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
- Centrum Ochrony Security Sp. z o.o., Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 96214,80
- Oferta z najniższą ceną: 96214,80 oferta z najwyższą ceną: 151200
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Okresowe przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne oraz naprawy bieżące kotłów gaz. BERETTA w lokalach mieszk. i użytk. zarządzanych przez ZBMIITBS Sp. z o.o. w Gliwicach - pełna nazwa - w dok. zamówienia
- wykonanie przebudowy instalacji gazowej przy ul. Kozielskiej 5 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- 31-P-25 Materiały szewne i siatki chirurgiczne
- ZP/G/39/25Dostawa i instalacja separatora wiroprądowego z modułem odżelaziania do recyklingu drobnoziarnistych frakcji metalicznych umożliwiający separację metali nieżelaznych od 1 mm( opis w SWZ/OPZ)
- 32-P-25 Gazy medyczne wraz z dzierżawą butli i zbiorników
- ZP.261.8.2024 Fizyczna ochrona ludzi i mienia - postępowanie nr 2
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.