eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oBUDOWA ULICY LE¦NEJ WRAZ Z ODWODNIENIEM W KOLE

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-08-05

Ko³o: BUDOWA ULICY LE¦NEJ WRAZ Z ODWODNIENIEM W KOLE
Numer og³oszenia: 181952 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ko³o, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Ko³o, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, fax 063 2722984.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: BUDOWA ULICY LE¦NEJ WRAZ Z ODWODNIENIEM W KOLE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwo³anie przys³uguje.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni ulicy Le¶nej wraz z kanalizacj± deszczow± w mie¶cie Kole, na odcinku 485,12 m, w istniej±cym pasie drogowym. Szeroko¶æ jezdni 5,60 m z obustronnymi ¶ciekami przykrawê¿nikowymi o szeroko¶ci 0,20 m. Szeroko¶æ nawierzchni w ¶wietle krawê¿ników 6,00 m. Chodniki obustronne o szeroko¶ci od 2,00 m do 2,35 m. Z zakresu wy³±cza siê wykonanie chodnika wzd³u¿ parkanu cmentarza. Zakresu rzeczowy robót, o których mowa jest wy¿ej obejmuje: 1) Wykonanie kolektora deszczowego z rur z tworzyw sztucznych o ¶rednicy 315 mm ze studniami rewizyjnymi z rur polietylenowych o ¶rednicy 315 mm z w³azem ¿eliwnym 40T, 2) Wykonanie wpustów ulicznych ze studzienkami o ¶rednicy 500mm z przykryciem ¿eliwnym 40T. Po³±czenie do studni rewizyjnych za pomoc± przykanalików z rur PCV o ¶rednicy 160mm, 3) Wykonanie robót ziemnych tj. profilowanie i zagêszczanie pod³o¿a, wykonanie pod³o¿a z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego ³amanego gr. 20 cm, 4) Wykonanie nawierzchni jezdni ulicy z warstwy wi±¿±cej gr. 7 cm z betonu asfaltowego 0-20 i warstwy ¶cieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego 0-16, 5) Wykonanie obramowañ nawierzchni z krawê¿ników betonowych 150x30 cm na ³awach betonowych B-15 z oporem oraz obramowañ chodników z obrze¿y betonowych 20x6 cm, 6) Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm. Wszystkie chodniki na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm oraz warstwie podbudowy z betonu o gr. 10 cm ( po zagêszczeniu), 7) Wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej grubo¶ci 15 cm na podsypce piaskowej 3 cm i podbudowie z betonu grubo¶ci 15 cm (po zagêszczeniu). Zakres robót nie obejmuje przebudowy komory przepompowni. Szczegó³owa charakterystyka i zakres oraz ilo¶æ robót do wykonania zosta³y opisane w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej za³±czonych do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± bêdzie zobowi±zany do przedstawienia na etapie przed podpisaniem umowy propozycji harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego robót. Harmonogram musi zawieraæ wszelkie koszty sk³adaj±ce siê na cenê oferty, niezbêdne do zrealizowania inwestycji, z ich podzia³em na poszczególne elementy, które mog± stanowiæ osobny element odbioru czê¶ciowego i uwzglêdnieniem terminów realizacji ka¿dego z tych elementów z tym, ¿e warto¶æ robót do wykonania do koñca 2008 r. nie mo¿e przekroczyæ kwoty 570 tys. z³ brutto. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany proponowanego przez Wykonawcê harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego, jednak¿e ostateczny termin zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia nie mo¿e ulec zmianie poza wyj±tkami okre¶lonymi w umowie.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysoko¶ci 30.000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych) musi zostaæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Termin wniesienia wadium up³ywa w dniu 29 sierpnia 2008 roku o godz. 1200..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia, okre¶lonego w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: 1) posiadaj± do¶wiadczenie zawodowe zdobyte poprzez wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat (przed dniem wszczêcia postêpowania)co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy dróg o nawierzchni mineralno-asfaltowej o ³±cznej warto¶ci minimum 1.000.000,00 z³ brutto, 2) przy ocenie spe³nienia przez Wykonawców warunków okre¶lonych w pkt 1, bêdzie uwzglêdniane do¶wiadczenie firm, które formalnie dzia³aj± krócej, lub których ci±g³o¶æ wykonawcza wynika z przekszta³ceñ w³asno¶ciowych, 3) dysponuj± osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane w specjalno¶ciach niezbêdnymi do kierowania robotami budowlanymi objêtymi przedmiotem zamówienia, 4) udziel± co najmniej 60 miesiêcznej gwarancji na wykonane roboty, licz±c od dnia protokólarnego odbioru ca³o¶ci robót objêtych przedmiotem zamówienia, 5) roboty budowlane objête zamówieniem publicznym wykonaj± sami lub z udzia³em podwykonawców w zakresie okre¶lonym w ofercie, 6) przy ocenie spe³nienia przez Wykonawców warunków okre¶lonych w pkt 1, nie bêdzie uwzglêdniane do¶wiadczenie wykazanych podwykonawców, 7) s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej do kwoty minimum 500 tys. z³, 8) przyjm± szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶lone w druku PROJEKT UMOWY. Oferta pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postêpowania przetargowego musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) o¶wiadczenie, ¿e spe³nia warunki udzia³u okre¶lone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postêpowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 1, 2) wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcê w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zachowaniem zasad okre¶lonych w punkcie I.5.1 ust. 2 pkt 1 SIWZ, na Za³±czniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e roboty te zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci± (referencje lub faktury albo umowy wraz z protokó³ami odbioru koñcowego - wed³ug uznania Wykonawcy), 3) wykaz osób posiadaj±cych uprawnienia budowlane w specjalno¶ciach niezbêdnych do kierowania robotami budowlanymi objêtymi przedmiotem zamówienia na Za³±czniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (aktualne uprawnienia budowlane, za¶wiadczenia potwierdzaj±ce wpis na listê w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego), 4) zakres rzeczowy czê¶ci zamówienia powierzonych do realizacji podwykonawcom, (je¿eli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), wraz z danymi na temat warto¶ci tych czê¶ci zamówienia publicznego - na Za³±czniku Nr 4, 5) polisê, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci o warto¶ci minimum 500 tys.z³, 6) parafowany na ka¿dej stronie projekt umowy, 7) pe³nomocnictwo w przypadku sk³adania oferty ³±cznej wraz w zakresie okre¶lonym w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, je¿eli jest wymagane.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne musi za³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty potwierdzaj±ce: 1) wype³niony druk OFERTA , 2) wype³niony druk FORMULARZ CENOWY (zawieraj±cy propozycje do harmonogramu rzeczowo - terminowo- finansowego), 3) dowód wniesienia wadium, 4) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, 5) aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Za¬k³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, 6) inne niezbêdne o¶wiadczenia i dokumenty okre¶lone w punkcie I.5.1 ust. 2 i 3 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: URZ¡D MIEJSKI W KOLE 62-600 Ko³o, ul. Mickiewicza 12, pokój nr 101.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejscem sk³adania ofert jest Sekretariat Burmistrza Miasta ul. Mickiewicza 12 - pok. nr 9 - w godzinach 800 - 1500.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.