Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Syców: Remont lesniczówki w Smardzach
2710 - 2/2008/R
Numer ogłoszenia: 181904 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Syców, ul. Kolejowa 14, 56-500 Syców, tel. (0-62) 7852127, fax (0-62) 7869032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://sycow.lasypanstwowe.poznan.pl/index.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadjaąca osobowości prawnej - Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lesniczówki w Smardzach 2710 - 2/2008/R.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont leśniczówki (budynek mieszkalny i gospodarczy, urządzenie otoczenia) w Smardzach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 164/2006, poz. 1163 tekst jednolity z poz. zm.), b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 164/2006, poz. 1163 tekst jednolity z poz. zm.), 2. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków określonych pkt.1 zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie (konsorcja). 2. Oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 2710 - 2/2008/R, b) kosztorys ofertowy szczegółowy, sporządzony z uwzględnieniem założeń zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ 2710 - 2/2008/R. c) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 164/2006, poz. 1163 tekst jednolity z poz. zm.), d) wykaz naniesionych w ofercie poprawek przed jej złożeniem, jeżeli takie zostały naniesione, e) oświadczenie na okoliczność udzielonej gwarancji na wykonane dzieło - w formularzu ofertowym. f) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, żądamy następujących dokumentów: f1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy (wykonawców), f3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, f4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f5) dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunku III.8. niniejszego SIWZ w zakresie prac przy eternicie. g) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, żądamy następujących dokumentów: g1) wykazu minimum trzech wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. g2) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat (2006, 2007, 2008), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, g3) wykazu osób (dotyczy tylko personelu kierowniczego, osób kierujących wykonaniem zamówienia) i podmiotów (podwykonawcy), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, h) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, żądamy następujących dokumentów: h1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i) oświadczenie o zapoznaniu się wykonawcy z terenem (warunkami terenowymi) budowy i że nie wnosi zastrzeżeń w tym przedmiocie, j) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia oraz załączonym wzorem umowy i że akceptuje je bez zastrzeżeń. 3. W celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sycow.lasypanstwowe.poznan.pl/index.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Syców ul. Kolejowa 14, 56-500 Syców Tomasz Kaźmierczak, Grzegorz Szydlik.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 12:00, miejsce: sekretariat w siedzibie zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SYCOWA
- Zakup sprzętu infrastruktury teleinformatycznej w zakresie cyberbezpieczeństwa dla CUS Syców
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sycowie
więcej: przetargi w Sycowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/243-164/2025 Przebudowa pomieszczenia nr 106a w budynku A1 Politechniki Wrocławskiej zlokalizowanego przy wybrzeżu Stanisława Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu
- Przebudowa i nadbudowa remizy OSP w Strzyżewie
- Wykonanie łazienek w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Paulińskiej 5A we Wrocławiu.
- Roboty budowlane w podziale na 3 części: 1.Naprawa dachu Klubu Wojskowego w Bytomiu. 2.Naprawa sanitariatów w budynku nr 1 III piętro w Bytomiu. 3.Remont kotłowni nr 2 w Krapkowicach.
- Przebudowa budynku byłej szkoły na lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu w Jeleninie
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej nr 6 w Kołobrzegu
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.