Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Łaziska Górne: OPRACOWANIE KONCEPCYJNE PRZEBUDOWY DRÓG W TYM NAWIERZCHNI JEZDNI , CHODNIKÓW I ODWODNIENIA:
- PSZCZYŃSKA, KRAKOWSKA, KONSTYTUCJI 3-GO MAJA W MIKOŁOWIE
- MIKOŁOWSKA, ŚWIERCZEWSKIEGO, ORZESKA, BRADA W ŁAZISKACH GÓRNYCH
- ŚW. WAWRZYŃCA DO DW 925 W ORZESZU
Numer ogłoszenia: 181889 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2244499, 2244516, fax 032 2244499 w. 226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.mikolow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE KONCEPCYJNE PRZEBUDOWY DRÓG W TYM NAWIERZCHNI JEZDNI , CHODNIKÓW I ODWODNIENIA: - PSZCZYŃSKA, KRAKOWSKA, KONSTYTUCJI 3-GO MAJA W MIKOŁOWIE - MIKOŁOWSKA, ŚWIERCZEWSKIEGO, ORZESKA, BRADA W ŁAZISKACH GÓRNYCH - ŚW. WAWRZYŃCA DO DW 925 W ORZESZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opracowania koncepcyjnego dla projektowanej dwuetapowej przebudowy ww. ciągu drogowego dróg powiatowych . Wskazywany ciąg drogowy pełni równocześnie kilka ważnych funkcji w tym integracja społeczeństwa, rozwój przedsiębiorczości zależnej pośrednio lub bezpośrednio od transportu drogowego ale głównie stanowi połączenie 3 gmin miejskich Powiatu Mikołowskiego będąc równocześnie trasą prowadzącą do węzła autostrady A1 w miejscowości Bełk (bezpośrednio za Gminą Orzesze). W założeniach projektowanej przebudowy niezbędne jest dostosowanie wskazanego ciągu drogowego do potrzeb wzrastającego natężenia ruchu. W szczególności koncepcja winna przedstawić skuteczny sposób odwodnienia całego ciągu drogowego oraz zlokalizowania w pasie drogowym chodników, ciągów pieszo-rowerowych lub utwardzonych poboczy, w tym szczególnie na odcinkach niezabudowanych. Pożądanym jest przedstawienie dla miejsc szczególnych wariantowego rozwiązania nowego zagospodarowania wymienionego ciągu drogowego z podziałem całego zakresu na etapy zadaniowe (w uzgodnieniu z Inwestorem), które będą w przyszłości kolejno wdrażane do realizacji. Uzupełnieniem opracowania winno być (studium wykonalności) wykonane w oparciu o aktualne wytyczne dotyczące przygotowywania Studium Wykonalności w zakresie infrastruktury drogowej, jako materiał pomocny przy ubieganiu się o dofinansowanie ze środków Unijnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) zrealizowali, współrealizowali bądź uczestniczyli w realizacji w latach 2004,2005,2006 co najmniej 2 zamówieniach na usługi zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł (brutto) w tym co najmniej 1 studium wykonalności, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami projektowymi (minimum 1 osoba, dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów);znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163), f) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163), Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych aktualny wypis/ odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki, w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. wykaz wykonanych przez wykonawcę w latach 2004, 2005, 2006 usług, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania i o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł, co najmniej 2 usługi wykonane dla różnych zamawiających, w tym co najmniej 1 studium wykonalności (wypełnić druk nr.2) dokumenty potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wykonanych usług wykonane zostały z należytą starannością (co najmniej 2 referencje od różnych zamawiających) wykaz zatrudnionych pracowników z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami projektowymi (minimum 1 osoba, dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikolow.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8, pok. 306.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8, pok. 306.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.11.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Przewóz osób starszych na planowane wycieczki
- Modernizacja napowietrzania reaktora C1 na oczyszczalni "Wschód" przy ul. Południowej 3 w Łaziskach Górnych
- Dostawa systemu mgłowego do redukcji zapylenia w wyrobiskach podziemnych w ilości 2szt. dla Oddziału KWK Bolesław Śmiały
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Projekt budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Słowackiego, Matejki i Żeromskiego w Raciborzu
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- OPRACOWANIE PROJEKTÓW DRÓG GMINNYCH W SOŁECTWACH KĄTY-MIĄSKI, OSĘKA I WIKTORIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
- Zadanie 1: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej ul. Klonowej Zadanie 2: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej ul. Narutowicza
- Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznaniu na terenie osiedla Krzyżowniki-Smochowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.