eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › modernizacja ulicy Okrężnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-22

POZYCJA 18187

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Siemianowice Śląskie: modernizacja ulicy Okrężnej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Marian Stanaszek, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280, e-mail: ratusz@um.siemianowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.siemianowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Wydział Inwestycji Miejskich, Marian Stanaszek, ul.Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śl., woj. śląskie, tel. 032 7605 378, fax 032 7605 420, e-mail: m_stanaszek@um.siemianowice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Wydział Inwestycji Miejskich, Agnieszka Ziołowicz, ul.Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śl., woj. śląskie, tel. 032 7605 472, fax 032 7605 420. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta, Kancelaria Podawcza, Sylwia Ciesielska, ul.Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śl., woj. śląskie, tel. 032 7605 416, fax 032 7605420. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja ulicy Okrężnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ulica Okrężna w Siemianowicach Śląskich. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są roboty budowlane związane z wykonaniem parkingów z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych oraz renowacją nawierzchni jezdni i chodników w rejonie ulicy Okrężnej w Siemianowicach Śl. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: - 4 parkingów z kostki brukowej, o łącznej ilości 70 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych w tym 4 stanowiska dla samochodów osób niepełnosprawnych, - wymiana nawierzchni jezdni, częściowo wraz z podbudową - ok. 2 tys m2 - wymiana nawierzchni chodników z płyt betonowych na kostkę brukową - ok. 600 m2 - budowa nowych chodników z kostki brukowej - ok. 320 m2 W zakres zamówienia wchodzi także modernizacja oświetlenia ulicznego i wykonanie oświetlenia projektowanych parkingów, poprzez: - demontaż istniejących żelbetowych słupów oświetleniowych wraz z oprawami - 15 szt. - montaż nowych słupów stalowych wraz z oprawami - 17 szt. - ułożenie kabli typ YAKY 4x25mm2 - ok. 1000 m 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia jest większa niż 60 tys. euro lecz mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust . 8 ustawy prawo zamówień publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 120

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000 PLN wniesione skutecznie przed upływem terminu składania ofert. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: - w pieniądzu: przelew na rachunek bankowy Urzędu Miasta w ING Bank Śląski nr 78 1050 1214 1000 0010 0150 5856 - w pozostałych dopuszczonych formach: do kasy Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 10 lub przy ul. Michałkowickiej 105. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Tekst jedn. Dz.U. z dnia 21 sierpnia 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami), to znaczy: 1.Powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, tj.: - Wykonawca powinien mieć wpisane w zakres swojej działalności: budowa dróg kołowych 2. Powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 2.1 wykonawca powinien wykonać w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane, których przedmiotem były roboty drogowe odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia o wartości co najmniej 250 000,00 PLN brutto każda. 2.2 wykonawca powinien dysponować n/w osobami: -kierownik budowy (1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, -1 osobą, która ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3. Powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN 4. Powinien nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: -ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców wraz z ofertą, -oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego, -sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn.: uprawnienia budowlane i zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla osób wymienionych w wykazie określonym w pkt 5. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można otrzymać w Urzędzie Miasta w Siemianowicach Śl. przy ulicy Michałkowickiej 105, pokój nr 62, po wcześniejszym dokonaniu w/w opłaty w kasie Urzędu Miasta lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.04.2007, godzina 09:15, Budynek Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich przy ul.Miechałkowickiej 105, pokój nr 57.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.