Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-19
Konin: Wycena nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
(gm. Ślesin, Sompolno)
Numer ogłoszenia: 181859 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , Al. 1 Maja 9/363, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2403213, faks 063 2403223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego (gm. Ślesin, Sompolno).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie operatów szacunkowych wycena nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa położonych na terenie gminy Sompolno i gminy Ślesin. Zamówienie podzielone jest na V odrębnych części, wyszczególnionych w SIWZ. Wykonawca może złożyć 5 ofert na każdą z części lub tylko na wybrane przez siebie części. Część I. Wykonanie w formie operatów szacunkowych wycen 16 nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa położonych na terenie gminy Sompolno i gminy Ślesin obejmujących 268 działek ewidencyjnych o powierzchni ogólnej 330,8875 ha znajdujących się w użytkowaniu wieczystym dwóch osób prawnych oznaczo-nych szczegółowo w załączniku. Celem wyceny jest określenie wartości nieruchomości jako przedmiotu prawa własności dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. Część II. Wykonanie w formie operatu szacunkowego wyceny nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej na terenie gminy Ślesin oznaczonej nr ewid. 34 o pow. 2,93 ha położonej w obrębie Sławęcin, gm. Ślesin. Celem wyceny jest określenie wartości nieruchomości jako przedmiotu prawa własności dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego oraz określenie wartości prawa użytkowania wieczystego w celu sprzedaży na rzecz jej wieczystego użytkownika. Część III. Wykonanie w formie operatu szacunkowego wyceny nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej na terenie gminy Ślesin oznaczonej nr ewid.106/3 o pow. 1,3174 ha położonej w obrębie Różnowa, gm.Ślesin. Celem wyceny jest określenie wartości nieruchomości jako przedmiotu prawa własności dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. Część IV. Wykonanie w formie operatu szacunkowego wyceny nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa położonych i oznaczonych jak niżej: -nr nr ewid.25/1, 28/1 o pow. ogólnej 0,0843 ha położonych w obrębie Różnowa, gm. Ślesin -nr nr 4/4, 29/4, 30/4, 42, 43/1, 57/6, 60/25, 70/1, 71/1, 72/1, 81, 82/4, 83, 84/4,67/2 o pow. ogólnej 9,6361 ha położonych w obrębie Goranin, gm.Ślesin. Celem wyceny jest określenie wartości nieruchomości jako przedmiotu prawa własności dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. Część V. Wykonanie w formie operatu szacunkowego wyceny nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa położonych i oznaczonych jak niżej : -nr nr 152/1, 168, 169, 171 o pow. ogólnej 10,4500 ha położonych w obrębie Mikorzyn, gm. Ślesin ,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00 - 74.00.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy,do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie ostępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 1.9. Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa. 1.10. Parafowany projekt umowy- załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1. i 1.2., 1.5., 1.6, 1.7., 1.8 powinny być złożone przez każdy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koninie, 62-510 Konin, ul. Al. 1 Maja 9, pok. 363.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koninie, 62-510 Konin, ul. Al. 1 Maja 9, pok. 363.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kurs groomingu od podstaw"
- Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy Szkole Podstawowej w m. Dębówiec
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Terapeuta SPA & Wellness"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: "Spawanie rur spoinami czołowymi-proces spawania 135", "Spawanie blach spoinami czołowymi-proces spawania 135"
- zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Asystent nauczyciela przedszkola"
więcej: przetargi w Koninie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.