To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-01
Wrocław: Usługi porządkowe w budynku Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu przy ul. Podwale 30
Numer ogłoszenia: 181855 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141148 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3718114 wew. 241, faks 071 3718114 w. 244.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Prokuratura.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi porządkowe w budynku Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu przy ul. Podwale 30.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługi porządkowe polegać mają na sprzątaniu powierzchni biurowych i pomocniczych o łącznej powierzchni 2919 m2 oraz myciu okien o powierzchni 590 m2. Zamawiający oczekuje również zamiatania schodów oraz mycia drzwi wejściowych (raz w tygodniu) wejścia bocznego od strony ul. Muzealnej. Usługi obejmują również sprzątanie Sali konferencyjnej. 2. Sposób realizacji usługi: 2.1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych o powierzchni: pomieszczenia powierzchnia w m2 rodzaj powierzchni Pokoje biurowe 1535 m2 Parkiet, wykładziny dywanowe, dywany Ciągi komunikacyjne 824 m2 Lastriko, ceramika, zmywalna sanitariaty 50 m2 glazura Składnica akt 350 m2 Glazura, deski podłogowe Magazyny podręczne 160 m2 Glazura, lastriko Powierzchnia okien 590 m2 Ramy drewniane, szyby zespolone 50%, okna skrzynkowe 50% Częstotliwość wykonywanych prac porządkowych na obiekcie: Codziennie: a) wycieranie na wilgotno lub mycie zewnętrznych powierzchni mebli, b) ścieranie kurzy z obrazów i innych przedmiotów, c) opróżnianie koszy na śmieci i pojemników do niszczarek, wymiana worków w koszach i pojemnikach niszczarek, d) wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg środkami czyszczącymi przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni zalecanymi przez producenta danego rodzaju podłogi, e) wycieranie na wilgotno drzwi, parapetów i grzejników, f) wycieranie na wilgotno nóg krzeseł, biurek, stołów, g) usuwanie pajęczyn, h) szczególna dbałość o czystość w sanitariatach, mycie urządzeń sanitarnych przy użyciu środków o właściwościach dezynfekujących, mycie powierzchni podłogowej, i) mycie luster, w tym również znajdujących się w toaletach, j) wycieranie na wilgotno korytarzy, k) odkurzanie kwiatów żywych, l) zamiatanie i mycie schodów wejściowych, ł) inne czynności związane z bieżącym utrzymaniem czystości na terenie obiektu. Raz w tygodniu: a) konserwacja podłóg środkami antypoślizgowymi (w tym polerowanie) odpowiednimi środkami przeznaczonymi do danego typu podłogi zgodnie z zaleceniami producenta danych materiałów podłogowych, b) nabłyszczanie ciągów komunikacyjnych środkami antypoślizgowymi, c) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, d) mycie stolarki drzwiowej przy użyciu środków konserwujących, e) czyszczenie lamp, parapetów, grzejników, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, f) mycie plastikowych drzwi wejściowych na każde piętro, g) inne czynności związane z okresowym utrzymaniem czystości na terenie obiektu zlecone przez użytkownika obiektu, h) zamiatanie schodów i mycie drzwi wejściowych wejścia bocznego od ul. Muzealnej, i) sprzątanie sali konferencyjnej, j) mycie poręczy na klatkach schodowych, Na zlecenie zamawiającego czyszczenie tapicerowanych krzeseł oraz dywanów. Dwa razy w roku: a) kompleksowe mycie szyb okiennych oraz obrzeży (na przełomie marca/kwietnia: najpóźniej do 20 kwietnia oraz na przełomie września/października: najpóźniej do 20 października) przy użyciu odpowiednich środków, ramy drewniane należy konserwować odpowiednim środkiem przeznaczonym do tego typu powierzchni b) mycie punktów świetlnych po wcześniejszym umówieniu się z konserwatorem tut. jednostki na zdjęcie opraw, c) sprzątanie piwnicy (w miesiącu marcu i wrześniu). Inne obowiązki: a) wyłączanie światła, zamykanie okien, wietrzenie pomieszczeń, b) przestrzeganie przepisów i instrukcji służbowych o ochronie BHP i PPOŻ, c) informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach d) bieżące uzupełnianie ubytków mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego, odświeżaczy powietrza w miejscach o szczególnej dokuczliwości, worków do koszy na śmieci i do niszczarek dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca wykonuje usługi porządkowe codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od godziny 15:30 do 21:00 oraz poprzez codzienny dyżur jednej osoby sprzątającej w godz. od 14:00 do godz. 15:00, przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości. Sprzątanie pomieszczeń kasy ma się odbywać w czasie pracy kasy, tj. do godz. 15:30. Wykonawca do obsługi pomieszczeń Zamawiającego wyznaczy co najmniej 8 osób sprzątających. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania skutecznych i niezawodnych środków czystości, bezpiecznych, nieagresywnych, niepowodujących zniszczenia mebli i elementów wyposażenia. Zamawiający żąda, w celach informacyjnych, listy środków chemicznych (aktualizowanej na bieżąco), które będą używane w trakcie wykonywania usługi. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PATRYCJA WAŻNY CLEANING PARTNER USŁUGI PORZĄDKOWE
jakie przetargi wygrała firma
PATRYCJA WAŻNY CLEANING PARTNER USŁUGI PORZĄDKOWE
- Cleaning Partner - Usługi Porządkowe Patrycja Ważny, ul. Komandorska 90-1, 53-345 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81180,00
Oferta z najniższą ceną: 78371,00 / Oferta z najwyższą ceną: 158492,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewnecji
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.