eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa routera i serwera

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Gdynia: Dostawa routera i serwera
Numer ogłoszenia: 181851 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa , ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6615222, 6607661, faks 058 620-53-38, 6607661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa routera i serwera.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego routera i jednego serwera zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załaczniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia może przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 65.000,00 złotych. Jeżeli wśród ofert niepodlegających odrzuceniu cena oferty najkorzystniejszej (tj. z najniższą ceną) będzie przewyższała wskazaną przez Zamawiającego kwotę brutto, to wówczas postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 32.41.31.00 - Rutery sieciowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Formularz techniczny, wzór formularza określono w załączniku nr 7 do SIWZ. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w dokumentach rejestrowych lub we właściwym upoważnieniu załączonym do oferty. 2. Oświadczenie producenta routera zawierające informacje, że elementy z których zbudowany jest oferowany router są przez niego uznane ( zgodnie z wymaganiem określonym w wierszu 58 Tabeli nr 1- zał. nr 1 do SIWZ). Oświadczenie producenta składane jest w przypadku, gdy wykonawca na formularzu oferty w pkt 5.2. oświadczy, że elementy z których zbudowany jest oferowany router nie są produktami producenta tego routera. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w dokumentach rejestrowych lub we właściwym upoważnieniu załączonym do oferty. 3. Oświadczenie producenta serwera zawierające informacje, że elementy z których zbudowany jest oferowany serwer są przez niego uznane (zgodnie z wymaganiem określonym w wierszu 15 pkt 1.Tabeli nr 2- zał. nr 1 do SIWZ). Oświadczenie producenta składane jest w przypadku, gdy wykonawca na formularzu oferty w pkt 6.2. oświadczy, że elementy z których zbudowany jest oferowany serwer nie są produktami producenta tego serwera. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w dokumentach rejestrowych lub we właściwym upoważnieniu załączonym do oferty. 4. kartę katalogową oferowanego routera - należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w dokumentach rejestrowych lub we właściwym upoważnieniu załączonym do oferty. 5. kartę produktową oferowanego serwera - należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w dokumentach rejestrowych lub we właściwym upoważnieniu załączonym do oferty. 6. oświadczenie producenta routera, że oferowany w postępowaniu router jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w dokumentach rejestrowych lub we właściwym upoważnieniu załączonym do oferty. 7. oświadczenie producenta serwera, że oferowany w postępowaniu serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w dokumentach rejestrowych lub we właściwym upoważnieniu załączonym do oferty. 8. Na podstawie art. 9 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zezwala na złożenie w języku angielskim dokumentów, o których mowa w pkt. 2., 3., 4., 5., 6. i 7.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w dokumentach rejestrowych lub we właściwym upoważnieniu załączonym do oferty ; 2. Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), którzy złożyli odrębne oferty, pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, zobowiązani są wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Formularz oferty. Proponowany wzór formularza oferty określono w załączniku nr 6 do SIWZ. Formularz oferty należy złożyć w formie oryginału. Formularz oferty musi być podpisany przez osobę/y uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych w ofercie. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo wraz z określeniem jego zakresu należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania tych wykonawców -oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określono w załaczniku nr 1 do SIWZ- Istotne postanowienia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sar.gov.pl/SAR/sar.php?mid=41 , pod nazwą postępowania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. zamówień publicznych Morskiej Służby Poszukiwania i Ratownictwa 81-340 Gdynia ul. Hryniewickiego 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Morskiej Służbie Poszukiwania i Ratownictwa 81-340 Gdynia , ul. Hryniewickiego 10 (piętro II).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.