Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Inowrocław: Budowa chodnika w Balczewie Gmina Inowrocław
Numer ogłoszenia: 181813 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3570251, fax 052 3540490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.ug.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w Balczewie Gmina Inowrocław.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa chodnika w Balczewie Gmina Inowrocław Zakres opracowania: - ustawienie krawężników betonowych i odtworzenie krawędzi jezdni o szer. 30 cm - wykonanie chodnika: warstwa ścieralna z kostki betonowej o gr. 6 cm warstwa wyrównawcza - podsypka cementowo piaskowa o gr. 4 cm warstwa odsączająca - piasek o grubości 10 cm powierzchnia chodnika = 1068,63 m2 - wykonanie zjazdów: warstwa ścieralna z kostki betonowej typu ,polbruk o gr. 8 cm warstwa wyrównawcza - podsypka cementowo piaskowa o gr. 4 cm podbudowa z betonu B-10 o gr. 15 cm warstwa odsączająca - piasek o gr. 10 cm powierzchnia zjazdów = 234,17 m2 Lokalizacja chodnika: wzdłuż drogi dojazdowej do kompleksu leśnego w Balczewie Długość chodnika: 706,12 m Szerokość chodnika: zmienna od 1,59 - 2,10 m, spadek zmienny zgodny z istniejącą niweletą drogi i poprzecznych nawierzchni (1%) do istniejących rowów po drugie stronie jezdni. Nawierzchnia chodnika: z kostki betonowej grubości 6 cm obramowana obrzeżem 6 x 20 cm posadowionym na podsypce cementowo - piaskowej Zjazdy: nawierzchnia z kostki betonowej typu polbrukgrubości 8 cm Do zakresu Wykonawcy będzie należała: - obsługa geodezyjna zadania - przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, której część opisowa wraz z planem orientacyjnym jest dołączona do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zał. nr 6 Oryginał całości dokumentacji jest do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy w Inowrocławiu Inowrocław pokój nr 21 /2 piętro/ Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót załączony do niniejszej specyfikacji w zał. nr 5. Uzgodnienia stanowią integralną część projektu budowlanego w zał. nr 6 do SIWZ. Przed przystąpieniem do robót należy zapoznać się z warunkami i zastrzeżeniami zawartymi w uzgodnieniach. O rozpoczęciu robót powiadomić gestorów urządzeń podziemnych oraz Rejon Dróg Krajowych w Inowrocławiu w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem robót. Po zrealizowaniu zamówienia wykonawca jest zobowiązany na swój koszt zlecić wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 03.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22.ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a mianowicie: 1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy, a mianowicie: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał zamówienia z należytą starannością w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości nie zalega z uiszczeniem podatków ,opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , z wyjątkiem przypadków , gdy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie ,rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu jako osoba fizyczna nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; jako spółka jawna ,której wspólnika prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych jako spółka partnerska, której partnera lub członka zarządu prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych jako osoba prawna , której urzędujących członków władz prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych nie otrzymał kary pieniężnej , w ciągu ostatnich trzech lat , o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcje publiczną złożył wymagane oświadczenia , spełnił istotne wymagania określone w ustawie, specyfikacji istotnych warunków zamówienia , w ogłoszeniu do składania ofert dostarczył prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy będzie dokonywana przy zastosowaniu powyższych kryteriów na podstawie dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych w punkcie IX niniejszej specyfikacji poprzez ocenę spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości , zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonej kopii gdy zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Wymagane dokumenty jakie zobowiązani są Wykonawcy załączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia /w zał nr 2 do SIWZ/ przedłożyć jako załącznik nr 2 do oferty Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - przedłożyć jako zał. Nr 3 do oferty Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o nie zaleganiu z opłacaniem podatków -przedłożyć jako zał. nr 4 do oferty Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - przedłożyć jako zał. Nr 5 do oferty Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 -9 ustawy prawo zamówień publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - przedłożyć jako zał. nr 6 do oferty . Oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych / druk w zał. nr 3 do SIWZ/ - przedłożyć jako załącznik nr 8 do oferty Bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem : z ostatnich dwóch lat albo z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż dwa lata - przedłożyć jako zał. nr 9 do oferty. Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - przedłożyć jako zał. Nr 10 do oferty . Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności / druk z zał. nr 7 do SIWZ / - przedłożyć jako zał. nr 11do oferty Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót o podobnych zakresie , z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców / druk w zał. nr 4 do SIWZ/- przedłożyć jako zał. nr 12 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Inowrocław 88-100 Inowrocław ul. Królowej Jadwigi 43 tel.(052) 357-02-51, fax. (052) 354-04-90 e-mail sekretariat@inowroclaw.ug.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 12:00, miejsce: w Urzędzie Gminy, 88-100 Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43 nr pokoju 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Świadczenie usług psychologicznych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej koncepcji osiedla mieszkaniowego, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę pojedynczego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, z niezbędną infrastrukturą
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą zewnętrzną na dz. nr ewid. 13/62 i 13/63 oraz budową parkingu na dz. nr 13/61 w m. Potulice
- Dostarczanie paliw na potrzeby jednostek organizacyjnych Miasta Inowrocławia
- Remont drogi powiatowej 2559C ulica Ustronie w Janikowie
- Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w m. Piaseczno gm. Sępólno Krajeńskie
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Łętownia w ramach zadania rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 104702R w miejscowościach Łętownia i Wólka Łętowska
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





