To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-29
Ostrów Wielkopolski: Termomodernizacja i przebudowa budynków przy ul.Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim ETAP-V - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń i sprzętu do pracowni gastronomicznych Zespołu Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim ul.Wolności 12.
Numer ogłoszenia: 181812 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157570 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowych, ul. Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 736 51 82, faks 0 62 736 51 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i przebudowa budynków przy ul.Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim ETAP-V - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń i sprzętu do pracowni gastronomicznych Zespołu Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim ul.Wolności 12..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Opracowanie projektu wykonawczego wyposażenia pracowni gastronomicznych w ramach istniejących uwarunkowań technicznych pomieszczeń łącznie z wentylacją. Projekt wykonawczy musi być zatwierdzony przez Rzeczoznawcę Państwowego ds. sanitarnych, bhp i ergonomii. Zatwierdzony przez rzeczoznawcę Państwowego i Zamawiającego projekt wykonawczy upoważnia Wykonawcę, do rozpoczęcia i realizacji dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń. b) Wykonanie dostawy , montażu i uruchomienia urządzeń i sprzętu do pracowni. gastronomicznych Zespołu Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim ul.Wolnosci 12. c) Uporządkowanie terenu realizacji umowy - utylizacja opakowań transportowych. d) Opracowanie dokumentacji powykonawczej (jedna z podstaw rozpoczęcia czynności odbiorowych) e) Opracowanie zestawienia kompletu dokumentów odbiorowych (DTR, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, badania elektryczne, badania krotności wymian powietrza, inne wymagane przez zamawiającego wraz z załączonym kompletem oryginałów w/w dokumentów ( jedna z podstaw rozpoczęcia czynności odbiorowych) f) Przedłożenie karty gwarancyjnej Wykonawcy na okres 36 miesięcy od dnia odbioru. g) Przekazanie Zamawiającemu kompletu instrukcji obsługi sprzętu i urządzeń w języku polskim (Pisemne potwierdzenie pracowników Zamawiającego udziału w szkoleniu .Jedna z podstaw rozpoczęcia czynności odbiorowych) 3.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia: zgodnie z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych zawartym w załączniku nr 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 1. fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia gastronomicznego, wolnego od wad, oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów otwierania. 2. oferowany sprzęt gastronomiczny i materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi i równoważnymi 3. oferowane wyposażenie ( korpus, obudowa, wnętrze ) powinno być wykonane z wysokogatunkowej stali nierdzewnej satynowanej, szuflady ze stali nierdzewnej satynowanej, na rolkach samo domykających grubość blach na blacie 1,5 mm nogi stołu z regulacja obrotową wysokości oraz elementem stabilizującym przy kontakcie z posadzką , jeśli nie wykazano w opisie inaczej. 4. wycena powinna zawierać dowóz, montaż, podłączenie do instalacji, przeszkolenie personelu oraz uruchomienie, w przypadku gdy tego wymaga dokumentacja techniczna, rozruch techniczny i technologiczny urządzeń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 5. wykonawca przekaże dokumentację użytkową obsługi, opisującą podstawowe funkcje przedmiotu zamówienia w języku polskim w dniu ich dostarczenia. 6. wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 7. wykonawca dokona przeszkolenia wskazanych pracowników zamawiającego w zakresie obsługi wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia. 8. wykonawca zapewni serwis gwarancyjny nad zakresem rzeczowym w okresie 36 miesięcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.71.10.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi 39.71.13.00 - Urządzenia elektrotermiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GEOPLAN POWAŁKA BARTOSZ *KALGASTRO, ul.Fabryczna 1, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195617,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 239995,08
Oferta z najniższą ceną: 239995,08 / Oferta z najwyższą ceną: 313207,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Realizacja szkoleń i kursów z zakresu gastronomii w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim'' z podziałem na zadania
- "Zakup zestawów komputerowych wraz z pakietem oprogramowania biurowego na wyposażenie Urzędu Gminy Ostrów Wielkopolski", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Dostawa materiałów opatrunkowych i preparatów do leczenia ran.
- Bieżące utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa doposażenia sprzętu pracowni zamawianego w ramach projektu pt. "Kompetencje zawodowe - szansą na lepsze jutro III"
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego oraz sprzętu AGD do Szkoły Podstawowej nr 407 przy ul. Szeligowskiej 65A w Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia żłobka samorządowego GRÓJMISIE przy ul. Okrężnej w Grójcu - postępowanie podzielone na 3 części
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu
- Utworzenie żłobka gminnego "Kraina Malucha" w Nowej Wsi w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Sprzedaż i dostarczenie mebli wraz z montażem w podziale na dwie części.
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.