Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Częstochowa: Dostawa pieczywa - DPS/GO/02/07
Numer ogłoszenia: 181804 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Stanisława Kontkiewicza 2, 42-209 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 0-34 364 38 15, fax 0-34 364 38 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieczywa - DPS/GO/02/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa i wypieków cukierniczych na potrzeby wyżywienia pensjonariuszy DPS.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.61.25.00 - Produkty piekarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.25.00 - Produkty piekarskie Oryginalny kod CPV: 15.81.10.00 - Pieczywo Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.10.00 - Pieczywo Oryginalny kod CPV: 15.81.11.00 - Chleb Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.11.00 - Chleb Oryginalny kod CPV: 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art.22 ust. 1 u. Pzp. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione Rdz. V SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy w ofercie wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń, bądź gdy ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem załączonego w SIWZ wzoru. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22, ust. 1, pkt. 1÷4 ustaw. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienie na podstawie art. 24 ustawy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5. Koncesje, zezwolenia lub licencje, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. (Jeżeli ustawa nie nakłada obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji prosimy o dołączenie do oferty stosownego oświadczenia). 6. Wymagane atesty i certyfikaty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Kontkiewicza 2, 42-209 Częstochowa pok. 221.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej ul. Kontkiewicza 2, 42-209 Częstochowa pok. 221.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Oławie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r. w Warszawie - na 2026 rok
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Żywcu - 8 części
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OLKUSZU W 2026 ROKU".
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Lidzbarku na rok 2026
więcej: Produkty piekarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





