eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarlinekWymiana pokrycia papowego i izolacji termicznej oraz instalacji odgromowej na budynku Środowiskowego Domu Samopomocy ETAP III w Osinie gm. Barlinek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Barlinek: Wymiana pokrycia papowego i izolacji termicznej oraz instalacji odgromowej na budynku Środowiskowego Domu Samopomocy ETAP III w Osinie gm. Barlinek
Numer ogłoszenia: 181689 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Strzelecka 29, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 7460014, fax 0-95 7460014.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ops-barlinek@o2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: opieka społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia papowego i izolacji termicznej oraz instalacji odgromowej na budynku Środowiskowego Domu Samopomocy ETAP III w Osinie gm. Barlinek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia 1. 1 zerwanie starej papy, ułożenie nowej termozgrzewalnej, nowa izolacja termiczna, łącznie z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych wraz z robotami towarzyszącymi na powierzchni 394,395 m2 1. 2 wymiana instalacji odgromowej istniejącej na uchwytach dystansowych z linki, na nową, naciągową z drutu Fe/Zn Ø 8 mm na powierzchni jw. łącznie z odprowadzeniem po ścianach i połączeniem z istniejącymi uziomami. Sprawdzenie skuteczności istniejących uziomów i ewentualną ich naprawą. 1. 3 Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem zawiera kosztorys ślepy - Stan istniejący i zakres robót remont. wraz z opisem, przedmiarem i załącznikami ETAP III (pracownie) 1. 4 Roboty należy wykonać w czynnej placówce opiekuńczo - wychowawczej 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 2.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3 Bezpieczeństwo osób postronnych 3.3.1 Wykonawca zobowiązuje się do ogrodzenia obiektów, na których prowadzone będą roboty tak, aby uniemożliwić dostęp do rejonu prowadzenia prac wychowankom ośrodka, personelowi, oraz osobom postronnym. 3.3.2 W trakcie prowadzenia prac, oraz po ich (dziennym) zakończeniu, wykonawca jest zobowiązany do: - zabezpieczenia materiałów i sprzętu przed dostępem osób, - zabezpieczenia przed zalaniem pomieszczeń . UWAGA. Ewentualne zalania pomieszczeń obciążają bezpośrednio wykonawcę, który jest zobowiązany do naprawy uszkodzeń na własny koszt. Zakres robót naprawczych zostanie ustalony komisyjnie z udziałem wykonawcy, zamawiającego i inspektora nadzoru. W przypadku uchylania się wykonawcy od dokonania napraw wynikających z jego winy, roboty zostaną wykonane przez innego wykonawcę, a należność zostanie potrącona z kwoty należnej wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy. 4 Bezpieczeństwo pracowników 4.4.1 - Wszelkie prace na wysokościach, oraz w bezpośredniej bliskości prowadzenia prac, wykonywań ostrożnie z zastosowaniem środków ochrony osobistej w tym głównie kasków ochronnych i lin oraz szelek bezpieczeństwa - Podczas używania palnika gazowego, zwracać szczególną uwagę na możliwość nagrzania się lub zapalenia od płomienia znajdujących się w pobliżu materiałów palnych. 5. Wymagany okres gwarancji - 10 lat

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000 zl (słownie: jeden tysiąc złotych), w jednej z form określonych w art. 45.ust.6, i terminie o którym mowa w art. 45, ust.3 Ustawy prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.), a w szczególności: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) zatrudnią do prowadzenia robót kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi, należącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa b) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia conajmniej 3 podobne zamówienia na roboty pokrywcze i izolacyjne o wartości każdego z zamówień min. 50 tyś. zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykazanie się wskazaną ilością robót - w tym okresie, 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, tj. takiej, że mają dostęp do środków finansowych (lub zdolność kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł, 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5). udzielą co najmniej 10-letniej gwarancji na roboty objęte zamówieniem, 6). oświadczą, że wszystkie zastosowane materiały i wyroby do wykonania zamówienia zrealizują w I gatunku, spełniają wymagania polskich i europejskich norm, posiadają aprobaty, certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami, zgodne z uwarunkowaniami wynikającymi z Prawa budowlanego, 7). wyrażą zgodę na warunki określone w SIWZ oraz załączonym do SIWZ wzorze umowy. 8). spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty : a. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru b. oświadczenie zgodne z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d. Wykaz kadry kierowniczej przewidzianej do wykonania zadania wraz z uwierzytelnioną kopią uprawnień budowlanych i zaświadczeniem o aktualnej przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - h. informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. j. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie k. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrachunkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; l. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. ł. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres minimum 10 lat, m. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia w terminie n. Oświadczenie zgody na odroczenie terminu płatności przez Zamawiającego na minimum 30 dni od otrzymania faktury przekazanej przez Wykonawcę o. Informację o ewentualnych sporach w jakie zaangażowany jest oferent w momencie przystąpienia do przetargu, bądź ich braku, p. Informację o samodzielnym wykonaniu zadania. Jeżeli oferent zamierza realizować zadanie z podwykonawcami - do oferty należy dołączyć umowę prawnie zobowiązującą strony i przez nie podpisaną. r. Kosztorysy w formie kosztorysów ofertowych UWAGA Kosztorysy ofertowe należy przygotować jako pełne z wyszczególnieniem R; M; S w poszczególnych pozycjach kosztorysowych. Materiały ujęte w kosztorysie ofertowym powinny korespondować z materiałami wykazanymi w kosztorysie ślepym. Ewentualne upusty należy wyraźnie zaznaczyć w podsumowaniu kosztorysu. Wskazane jest aby kosztorysy przedstawić dodatkowo w wersji elektronicznej. s. Dowód wniesienia wadium UWAGA Wszystkie wymagane od oferenta zaświadczenia, oświadczenia i informacje, o których mowa w SIWZ a wynikające z ustawy prawo zamówień publicznych, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez uprawnionego przedstawiciela oferenta .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. % robót dodatkowych w cenie netto - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barlinek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Strzelecka 29, 74-320 Barlinek, pokój nr 10 (20,00 zł brutto).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: ul. Strzelecka 29, 74-320 Barlinek pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.