Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Łódź: Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych i wykonawstwo klimatyzacji w Laboratorium Centrum Zaawansowanych Technologii Tekstyliów Przyjaznych dla Człowieka PRO HUMANO TEX - pomieszczeniu nr 149 -150 oraz 42, 43 , 44 , 45
Numer ogłoszenia: 18167 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Inżynierii i Marketingu Tekstyliów Politechniki Łódzkiej, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 631 33 00, fax 042 631 33 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.style.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych i wykonawstwo klimatyzacji w Laboratorium Centrum Zaawansowanych Technologii Tekstyliów Przyjaznych dla Człowieka PRO HUMANO TEX - pomieszczeniu nr 149 -150 oraz 42, 43 , 44 , 45.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń klimatyzacyjnych i wykonawstwo klimatyzacji w Laboratorium Centrum Zaawansowanych Technologii Tekstyliów Przyjaznych dla Człowieka PRO HUMANO TEX - pomieszczeniu nr 149-150 zlokalizownym na I piętrze w budynku nr A 33 oraz w pomieszczeniach 42, 43 , 44 , 45 zlokalizowanych na prterze budynku nr A 33 na Wydziale Inżynierii i Marketingu Tekstyliów Politechniki Łódzkiej, adres: ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, tel. 0-42, 631-33-00.Zakres prac przewiduje dostawę urządzeń klimatyzacyjnych i ich instalacje w / w pomieszczeniach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają potencjał finansowy: wykazanie się obrotami w roku 2007 (lub okresie działalności jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2007), przekraczającymi 2 - krotną wartość oferty, 4.Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Posiadają potencjał techniczny: posiadanie służb dozoru i eksploatacji oraz bazy sprzętowej umożliwiających realizację zamówienia oraz wypełnienie zobowiązań o świadczeniu gwarancji na warunkach minimum określonych w SIWZ lub na warunkach określonych w ofercie tj.: 6.Posiadają zaplecze magazynowe, serwisowe lub laboratoryjno-badawcze na terenie Polski dysponujące urządzeniami, komponentami lub materiałami o jakości, funkcjonalności i wydajności zbliżonej do urządzeń komponentów lub materiałów zawartych w ofercie dostawy, które mogą zostać użyte do świadczenia serwisowych usług gwarancyjnych. Posiadają służby serwisowe przyjmujące zgłoszenia reklamacji i żądania świadczenia serwisowych usług gwarancyjnych, dostępne Zamawiającemu w trybie ciągłym. 7.Są producentem lub dystrybutorem, albo autoryzowanym przedstawicielem (partnerem handlowym) producenta lub dystrybutora, oferowanych urządzeń . 8.Posiadają doświadczenie zawodowe: zrealizowanie w okresie 31.12.2004-31.12.2007 (potwierdzone listami referencyjnym (opiniami), lub okresie działalności jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2007, przynajmniej trzech dostaw na zbliżonych warunkach i wartości. 9.Zaoferują urządzenia zgodne z normami bezpieczeństwa (CE) lub oświadczą, że deklaracja zgodności nie jest wymagana. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienie zgodnie z art.26 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:Formularz oferty oraz: 1. ZAŁĄCZNIK 1 - wypełnione i podpisane Oświadczenie wykonawcy, stanowiące Załącznik nr. 1 do niniejszej SIWZ 2. ZAŁĄCZNIK 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. ZAŁĄCZNIK 3 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. ZAŁĄCZNIK 4 - wykaz dostaw wykonanych w latach 01.08 2004 -01.08.2007 o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem oferowanej części zamówienia i dotyczących urządzeń oferowanego typu i marki, wraz z charakterystyką i podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg wzoru wskazanego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ; Wykonawca może przedstawić referencje w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. 5.ZAŁĄCZNIK 5 - listy referencyjne. 6. ZAŁĄCZNIK 6 - oświadczenie, że proponowane urządzenia posiadają wymagane deklaracje zgodności z normami bezpieczeństwa (CE) lub, że deklaracja nie jest wymagana.( załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ ) 7.ZAŁĄCZNIK 7 - informację za rok 2007 (lub z okresu działalności jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2007), określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). 8. ZAŁĄCZNIK 8 - potwierdzenie przyjęcia istotnych warunków umowy poprzez podpis na każdej ze stron zestawienia tych warunków, stanowiącego załącznik nr. 5do niniejszej SIWZ. 9. ZAŁĄCZNIK 9 - Specyfikacje techniczną urządzenia stanowiącą załącznik nr 2. do umowy 10.ZAŁĄCZNIK 10 - warunki gwarancji dostarczanych urządzeń według zestawienia stanowiącego załącznik nr 3 do umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Inżynierii i Marketingu Tekstyliów, Dziekanat Wydziału, Budynek A33, II p. pokój 230,ul. Żeromskiego nr 116, 90 - 924 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Inżynierii i Marketingu Tekstyliów, Dziekanat Wydziału, Budynek A33, II p. pokój 230,ul. Żeromskiego nr 116, 90 - 924 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu nr WKP_1/1.4.3/2/2005/63/182/369/ pt. Budowa infrastruktury naukowo - badawczej laboratorium A w ramach Centrum Zaawansowanych Technologii Tekstyliów Przyjaznych dla Człowieka PRO HUMANO TEX służącej podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw i jest dofinansowane z środków finansowych UE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Dostawa sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup sprzętu i uzbrojenia dla Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi oraz GISW
- Dostawa odczynników oraz przeciwciał do diagnostyki immunohistochemicznej wraz z dzierżawą aparatu do barwienia.
- Sukcesywna dostawa produktów roślin uprawnych , produktów warzywnictwa-ogrodnictwa dla DPS ,,Włókniarz" w Łodzi
- Na wykonanie opracowania inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej oraz uzyskaniem odrębnych dla każdego lokalu zaświadczeń o ich samodzielności
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Wymiana wentylacji mechanicznej w budynku kuchni szpitalnej" - etap 2
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie klimatyzatorów ściennych i podstropowych typu Split oraz instalacji wyciągowej
- 14/2025 "Wykonanie instalacji klimatyzacji w części administracyjnej na układzie wody lodowej z wykorzystaniem istniejących pomp ciepła"
- Dostawa, montaż, uruchomienie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach sali chorych oddziałów szpitalnych przy ul. Raciborskiej 27 i ul. Józefowskiej 119 Katowickiego Centrum Onkologii
- Zakup sprzętu i wyposażenia dla Zakładu Opieki Długoterminowej przy ul. Lubelskiej 6 ( dostawa i montaż klimatyzacji i folii przeciwsłonecznej )
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Doposażenie w instalację klimatyzacji budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Markach, ul. Okólna 34"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.