Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Radom: Dostawa narzędzi i elektronarzędzi oraz materiałów jednorazowego użytku dla JW 3463 w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 181666 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3463, ul. Lubelska 150, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3511202, fax 048 3511555, 3511203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1kl.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi i elektronarzędzi oraz materiałów jednorazowego użytku dla JW 3463 w 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi i elektronarzędzi oraz materiałów jednorazowego użytku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze Oryginalny kod CPV: 28.71.00.00 - Zaczepy Kod CPV wg słownika 2008: 44.53.00.00 - Zaczepy Oryginalny kod CPV: 29.82.00.00 - Urządzenia warsztatowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2.spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielnie zamówienia, a jego oferta uznana będzie za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87 z 2006 r., poz. 605: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust l oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4). 3.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat (2005-2007) nie mniej niż 3 dostawy (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 5) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - referencje.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1kl.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3463, ul. Lubelska 150; 26-600 Radom, numer pokoju: 1.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 08:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3463, ul.Lubelska 150; 26-600 Radom, numer pokoju: 241 Kancelaria Jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały jedorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: frezy; kostki ścierne; nity; papier ścierny, pędzle, płótno ścierne, tarcze ścierne, szczotki druciane, wiertła NWKa; komplety wierteł; zawory..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.62.00.00-4, 29.82.00.00-3, 29.82.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia i elektronarzędzia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyżynarka; szlifirki; wkrętarko - wiertarkaszczypce uniwersalne i boczne; przecinarka kątowa; kąplety narzynek i gwintowników; kolmpelty frezów do frezarki; gwintowniki, noże tokarskie; miara zwijana..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.62.00.00-4, 29.82.00.00-3, 29.82.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim
- Dostawa monitorów interaktywnych dla radomskich szkół w ramach projektu "Moja Droga do Włączenia - wsparcie edukacji włączającej w Radomiu"
- Dostawa artykułów biurowych.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, HIGIENICZNYCH I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
- zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania pn. "Zakup sprzętu i wyposażenia oraz zapewnienie ciągłości dostaw usług w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I -2025"
- Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp.z o.o.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu do działalności w zakresie gospodarki komunalnej
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium (zamówienie z podziałem na 7 części)
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu
- "Zakup i dostawa sprzętu oraz ciągnika rolniczego z wyposażeniem w ramach Rządowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026"
- Zakup ciągnika rolniczego, cysterny do wody pitnej oraz agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (OLiOC) na lata 2025-2026
- Doposażenie pracowni technik pojazdów samochodowych w ramach KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształcenia zawodowego (...)
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





