Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Białystok: Wykonywanie elementów Systemu Informacji Miasta Białegostoku (SIMB).
Numer ogłoszenia: 181648 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Białegostoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 8786000, fax 085 8786265, 8786775.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie elementów Systemu Informacji Miasta Białegostoku (SIMB)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie i montaż tabliczek z nazwami ulic, malowanych w technologii proszkowej (tło) z użyciem folii I generacji (grafika), przystosowanych do montażu na ścianach budynków, murach, słupach oświetlenia drogowego, słupach sygnalizacji świetlnej, na nośnikach elementów wykonanych na podstawie dokumentacji SIMB, która jest w posiadaniu Zamawiającego, b) wykonanie i montaż słupków wraz z fundamentami, tzw. nośników elementów . 1.Wymiary części informacyjnej ( adresowej ) tabliczki wg SIMB: a/ /tabliczki jednostronne z numerami domów montowane na ścianach budynków: 340 mm x 400 mm 340 mm x 500 mm 340 mm x 650 mm 450 mm x 650 mm b/ tabliczki jednostronne z nazwami ulic montowane na ścianach budynków, na słupach energetycznych i na nośnikach ( słupkach SIMB ): 240 mm x 720 mm 240 mm x 960 mm 240 mm x 1200mm c/ tabliczki dwustronne montowane na słupach energetycznych i na nośnikach ( słupkach wg technologii SIMB ): 2 x 240mmx720mm 2 x 240mmx960mm 2 x 240mmx1200mm 2 Słupki wraz z fundamentami: tzw. nośniki elementów: a/ słupek z elementami ze stali nierdzewnej wraz z fundamentem na 1 tabliczkę, b/ słupek z elementami ze stali nierdzewnej wraz z fundamentem na 2 tabliczki, c/ słupek z elementami ze stali nierdzewnej wraz z fundamentem na 3 tabliczki, d/ słupek z elementami ze stali węglowej, malowany farbą proszkową wraz z fundamentem na 1 tabliczkę, e/ słupek z elementami ze stali węglowej, malowany farbą proszkową wraz z fundamentem na 2 tabliczki. f/ słupek z elementami ze stali węglowej, malowany farbą proszkową wraz z fundamentem na 3 tabliczki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ zrealizowali, z należytą starannością, w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na prace zbliżone do przedmiotu zamówienia tj. z zakresu oznakowania pionowego, wykonywania tablic reklamowych, itp. o wartości minimum 100.000,- zł, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły - spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 , 3) wykaz zamówień (minimum jedno) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania na prace zbliżone do przedmiotu zamówienia tj. z zakresu oznakowania pionowego, wykonywania tablic reklamowych, itp. o łącznej wartości min. 100.000,- PLN, zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji , potwierdzony dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością. 4) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (nazwa i adres) podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego Białystok ul. Składowa 11 pok. 206.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 09:45, miejsce: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego Białystok ul. Składowa 11 pok. 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup wraz z dostawą zestawu dydaktycznego do biogazu- ZK-DZP.262.110.2025
- Usługa druku i kolportażu gazety miejskiej Bialystok.pl
- Postępowanie na przeprowadzenie badania pn. "Mechanizmy współpracy w zakresie uczenia się przez całe życie w województwie podlaskim"
- Konserwacja i utrzymanie tężni solnych typu suchego zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku
- Wyposażenie 4 pracowni zajęciowych UwB w stoliki i krzesła z regulacją wysokości na potrzeby projektu "UwB uczelnią dla wszystkich"
- "Serwis i konserwacja urządzeń myjni samochodowej na terenie JW w Białymstoku".
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Remont sześciu odcinków DK92 o łącznej długości 10,020 km od 214+230 do 223+750, jezdnia 1 i 2.
- Budowa ul. Lawendowej w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną
- Rozbudowa drogi gminnej nr 325048T Krajno Drugie - Wymyślona - Bęczków oraz drogi gminnej nr 325007T Bęczków Niwy - Bęczków Górka - Bęczków Zaskale
- Odbudowa mostu w Baborowie na ul. Opawskiej
więcej: Instalowanie znaków drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





