eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon w Pszczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Katowice: Bieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon w Pszczynie
Numer ogłoszenia: 181566 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-016 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon w Pszczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest bieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w KAtowicach Rejon w Pszczynie. Zamówienie obejmuje wykonanie usług i robót budowlanych z zakresu letniego i wybranych elementów zimowego utrzymania dróg, w tym m.in.: UTRZYMANIE NAWIERZCHNI; UTRZYMANIE POBOCZY; UTRZYMANIE ODWODNIENIA DROGI, CHODNIKÓW, OZNAKOWANIA; BEZPIECZEŃSTWO; ESTETYKA DROGI; KORPUS DROGI; URZĄDZENIA WSPOMAGAJĄCE; ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG (wybrane elementy); POZOSTAŁE USŁUGI ZWIĄZANE Z BUD..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.39 - Roboty budowlane w zakresie konserwacji dróg krajowych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 50.51.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 400 000,00 PLN (słownie złotych: czterysta tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać posiadanie aktualnego zezwolenia (zezwoleń) na prowadzenie działalności objętej zamówieniem w zakresie gospodarki odpadami niebezpiecznymi na terenie Powiatów: pszczyńskiego, bielskiego, cieszyńskiego,żywieckiego oraz miasta Bielsko-Biała (zakres czynności wymagających stosownych decyzji i zezwoleń w zakresie oczyszczenia separatorów, osadników i zbiorników retencyjnych wymienionych w Tomie III SIWZ Dokumentacja oraz STWiORB D-03.01.03a) wydanego na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (rozpoczął i zakończył) co najmniej: - 2 zadania polegajace na remoncie lub przebudowie lub budowie lub utrzymaniu dróg klasy co najmniej G, o wartości nie niższej niż 20,0 mln zł brutto łącznie; - 1 zadanie polegajace na bieżącym utrzymaniu co najmniej 3 serwisowanych przepompowni; - 1 zadanie polegające na utrzymaniu oświetlenia ulicznego bądź sygnalizacji świetlnych na kwotę minimum 200 000,00 zł brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzajacych spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiajacego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejecia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować w celu realizacji zamówienia następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu, maszynami, urządzeniami technicznymi oraz środkami transportu wymienionymi poniżej: 1.Frezarka do nawierzchni drogowych o szerokości ścinania min. 1,0 m - min.1 szt. 2.Rozkładarka mas bitumicznych o szer. rozkładania nawierzchni do 2,5m - min.1 szt 3.Rozkładarka mas bitumicznych o szer. rozkładania nawierzchni do 4,5 m - min.1 szt. 4.Rozkładarka mas bitumicznych o szerokości rozkładania nawierzchni do 9,0 m - min.1 szt. 5.Walce statyczne 0,9 - 9,0 Mg - min.5 szt. 6.Recyklery do przetwarzania destruktu - frezu dla wykonania remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych - min.2 szt. 7.Remonter do powierzchniowego utrwalania nawierzchni grysami - min.1 szt. 8.Zamiatarki do czyszczenia mechanicznego jezdni i warstw bitumicznych - min. 2 szt. 9.Zwyżka montażowa do 24 metrów - min.2 szt. 10.Kosiarka mechaniczna rolkowa na ciągniku lub samochodzie wielozadaniowym- min. 2 szt. 11.Samochody ciężarowe o ład. 5,0 - 25 Mg - min.10 szt. 12.Koparko - ładowarki - min.4 szt. 13.Młoty pneumatyczne w zestawie z kompresorem - min.3 szt. 14.Agregaty prądotwórcze - min.3 szt. 15.Piły spalinowe do cięcia nawierzchni drogowych - min. 3 szt. 16.Kafary do wbijania barier energochłonnych - min.2 szt. 17.Zagęszczarki płytowe do zagęszczania podłoża - min. 3 szt. 18.Spalinowe ubijarki do zagęszczania nawierzchni- min. 3 szt. 19.Piły spalinowe do cięcia drewna- min. 4 szt. 20.Ręczne kosiarki spalinowe do koszenia traw- min. 15 szt. 21.Wytwórnia mieszanek min-bit. o wydajności min. 60t na h - min. 2 szt. Wykonawca powinien posiadać Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji dokumentujący prawo do wprowadzenia do stosowania wyrobu budowlanego jakim jest mieszanka mineralno-asfaltowa do wytwarzania betonu asfaltowego (AC) i mieszanki SMA. 22.Zestaw sygnalizacji wahadłowej- min.1 szt. 23.Sprzęt do pomiarów sieci kablowych i uziemień- min.1 szt. 24.Przyczepka sygnalizacyjna typ autostradowy z pojazdem ciągnącym- min.4 szt. 25.Pompa o wydajności min. 250m3 na h- min.2 szt. 26.Samochód ciężarowy z HDS-em- min.2 szt. 27.Samochód specjalistyczny próżniowo-ssący o pojemności min. 10m3- min.3 szt. 28.Samochód specjalistyczny próżniowo-ssący o pojemności min. 20m3 posiadający świadectwo ADR- min.1 szt. 29.Kamera samojezdna do monitoringu kanalizacji- min.2 szt. 30.Urządzenia do pomiarów sieci kablowych i uziemień- min.1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę, na funkcję wymienioną poniżej, która spełnia następujące wymagania: 1. osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik Budowy a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: Wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na to stanowisko jako kierownik budowy zrealizowała (rozpoczęła i zakończyła), min. 3 zadania drogowe obejmujące budowę lub przebudowę lub utrzymanie dróg klasy co najmniej G o wartości 500 000,00 zł brutto każde. 2. osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik Robót Drogowych a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: Wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na to stanowisko jako kierownik robót lub budowy zrealizowała (rozpoczęła i zakończyła), min. 3 zadania drogowe obejmujące budowę lub przebudowę lub utrzymanie dróg klasy co najmniej G 3. osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik Robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: Wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na to stanowisko jako kierownik robót lub budowy instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zrealizowała (rozpoczęła i zakończyła), min. 3 zadania obejmujące budowę lub przebudowę lub utrzymanie sieci, instalacji lub urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (w tym 1 dotyczące min. 3 przepompowni wód lub ścieków) 4. osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik Robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: Wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na to stanowisko jako kierownik robót lub budowy instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zrealizowała (rozpoczęła i zakończyła), min. 3 zadania obejmujące budowę, przebudowę lub utrzymanie kanalizacji i urządzeń podczyszczających wody opadowe 5. osoby proponowane do kierowania ruchem: a) minimalna liczba osób: 10 b) Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności z zakresu kierowania ruchem drogowym wydane przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego wynikające z przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 123 poz. 840) ewentualnie ważne zaświadczenie wydane na podstawie wcześniejszych przepisów przez Komendę Wojewódzką Policji. 6. osoby proponowane do eksploatacji i obsługi przepompowni a) min. liczba osób: 6 b) osoby te muszą posiadać: - ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowiska eksploatacji i pomiarów E - 2 osoby - ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci D - 2 osoby. - 1 osoba posiadająca uprawnienia PPN E do prac pod napięciem. - 1 osoba posiadająca uprawnienia PPN D do prac pod napięciem. UWAGA! Osoby wskazane na stanowisku Kierownika budowy, kierownika robót drogowych w specjalności drogowej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający nie dopuszcza łączenia powyższych funkcji w jednej osobie dot. pkt. 1, 2, 3 i 4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać: a)średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 10 mln PLN b)posiadanie środków finansowych i, lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy: -dla przychodu według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego, -dla posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta. 2. Tabelę wartości elementów scalonych. 3. Kosztorys ofertowy. 4. Wraz z ofertą powinny być złożone: 4.1. Oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami pkt 8 IDW; 4.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4.4. Dowód wniesienia wadium. 4.5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów; 2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów; 3) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zawierające także wysokość środków finansowych które mogą zostać przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów; 4) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych jednostek sprzętowych na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zawierające także listę tych jednostek, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na jednostkach sprzętowych innych podmiotów. Dopuszcza się możliwość zmiany na etapie realizacji zamówienia podmiotów trzecich, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, za pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeśli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. W takim przypadku zaproponowany nowy podwykonawca, zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gddkia.gov.pl, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, Rejon w Pszczynie 43-200 Pszczyna, ul. Bielska 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 08:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, Rejon w Pszczynie 43-200 Pszczyna, ul. Bielska 32, pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.