To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-16
Słupsk: Przebudowa części zespołu budynków oznaczonych
numerami 4A i 4B z przeznaczeniem na funkcje biurowe dla Administracji Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 52/PN/2016.
Numer ogłoszenia: 181549 - 2016; data zamieszczenia: 16.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63647 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o., ul. Profesora Lotha 26, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8460620, 8460621, faks 59 8460621.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części zespołu budynków oznaczonych numerami 4A i 4B z przeznaczeniem na funkcje biurowe dla Administracji Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 52/PN/2016..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części zespołu budynków oznaczonych numerami 4A i 4B zlokalizowanych w Słupsku przy ul. Hubalczyków 1 z przeznaczeniem na funkcje biurowe dla potrzeb administracji Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o. o. wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. 3. Po dokonaniu analizy potrzeb Zamawiający dokonał ograniczenia zakresu robót przewidzianych decyzją nr 193/2013 z dnia 26.06.2013 r i opisanych w projekcie autorstwa Pracowni Projektowej Portal-PP ze Szczecina tomy od nr 1 do nr 8. Po korekcie przedmiot zamówienia będą stanowić roboty opisane w/w dokumentacją ograniczone o wyłączenia szczegółowo opisane w Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia który stanowi załącznik do SIWZ. 4. Zakres prac obejmuje również prace towarzyszące i roboty tymczasowe takie jak m.in.: organizację, zabezpieczenie i dozór robót oraz placu budowy przez cały okres wykonywania robót (od przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego robót włącznie) oraz wywóz i utylizację gruzu i innych odpadów. Koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać także roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z projektem budowlanym. 6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Zastosowanie procedury o parametrach równoważnych odbywać się będzie w oparciu o zgodę wydaną przez przedstawiciela Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewni wszystkie materiały oraz sprzęt potrzebny do realizacji zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za to, aby wszystkie materiały, elementy wbudowane w trakcie realizacji robót budowlanych odpowiadały wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu prac dostarczyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą obiektu zgodnie ze Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 9. Dokumentacja łącznie z DTR urządzeń i gwarancją, książką serwisową musi być sporządzona w języku polskim. 10. Zamawiający wymaga udzielenia: 1) min 48 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i materiały liczonej od dnia podpisania protokołu Odbioru końcowego. 2) Niezależnie od uprawnień przysługujących Zamawiającemu z tytułu udzielonej gwarancji, Zamawiającemu służyć będą uprawnienia z tytułu rękojmi przez okres min 48 miesięcy liczonej od dnia podpisania protokołu Odbioru końcowego 3) Gwarancji na urządzenia stanowiące przedmiot umowy zgodnie z gwarancją producenta jednak nie mniej niż 24 m-ce liczonej od dnia podpisania protokołu Odbioru końcowego - gwarancja na urządzenia nie podlega ocenie. 11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania Umowy. Wizję lokalną ustala się na dzień 06.06.2016 r. godz.: 11:00 (spotkanie w holu głównym Szpitala przy ul. Hubalczyków 1).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIMA sp. z o.o. sp. k., ul. Poznańska 53, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3487945,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3749730,17
Oferta z najniższą ceną: 3749730,17 / Oferta z najwyższą ceną: 4044301,67
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Zakup pistoletu samopowtarzalnego kal. 9x19 mm Parabellum wersja szkolna, przeznaczona do treningu bezstrzałowego wraz z wyposażeniem.
- Sprzedaż i dostawa do Stacji paliw Zamawiającego: wyrobów tytoniowych, płyn udo papierosów elektronicznych, wyrobów nowatorskich, urządzeń do waporyzacji, zestawów części do urządzeń do waporyzacji
- UTRZYMANIE CMENTARZA KOMUNALNEGO PRZY UL. WISŁAWY SZYMBORSKIEJ 7 W SŁUPSKU
- Przygotowanie i dowożenie posiłków dzieciom do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. gen. Stefana Roweckiego "Grota" we Wrześciu w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego pojazdu bramowego zasilanego gazem CNG.
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku i podległych TJO (2 części)
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Remont tarasu i schodów zewnętrznych w budynku Przedszkola nr 206 przy ul. Franciszkańskiej 7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-38-2025)
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.